SUVs: Καυτές πωλήσεις αλλά προβληματικές εκπομπές CO2

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Aston Martin εξαγορά μετοχών Mercedes

Τα τελευταία 10 χρόνια τα SUVs δεν είναι πλέον απλά μια τάση στις πωλήσεις για τους κατασκευαστές στην Ευρώπη. Με ποσοστό επί του συνόλου κοντά στο 40% αποτελούν την κυρίαρχη τάξη με τους κατασκευαστές να παρουσιάζουν διαρκώς καινούρια μοντέλα και τους καταναλωτές να… θέλουν κι άλλα!

Με τα SUVs να καταλαμβάνουν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς οι κατασκευαστές τρίβουν τα χέρια τους βλέποντας τις πωλήσεις να ανεβαίνουν. Από την άλλη όμως, η αύξηση στον όγκο πωλήσεων αυτής της κατηγορίας έχει δημιουργήσει και πονοκέφαλο, ο οποίος προέρχεται από τα νέα και πολύ αυστηρά όρια που έχει θέσει η E.E. αναφορικά με τον μέσο όρο εκπομπών CO2 του στόλου ενός κατασκευαστή με το όριο να έχει τεθεί στα 95 γρ./χλμ. Αυτό τη στιγμή που σχεδόν κανένας κατασκευαστής αυτή τη στιγμή δεν έχει καταφέρει να πιάσει αυτό το στόχο για το στόλο του.

Διαβάστε επίσης: Οι μάρκες με τις χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στην Ευρώπη


Ας επιστρέψουμε όμως στα επικερδή SUVs. Σύμφωνα με δημοσίευμα του ανεξάρτητου οργανισμού JATO, οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ως μέσου όρου για την κατηγορία των SUVs βρίσκονται σημαντικά υψηλότερα από τα όρια που έχει θέσει η Ε.Ε., στα 131,5 γρ./χλμ. Ανάμεσα στις κατηγορίες αυτοκινήτων είναι η 4η πιο ρυπογόνος σε CO2 με τα σπορ αυτοκίνητα, τα πολυτελή sedans και τα βαν να είναι τα μόνα που βρίσκονται πάνω από αυτά, με τα τρία τελευταία ωστόσο να αποτελούν μόλις το 4,5% στο σύνολο των ταξινομήσεων για το 2019.

Όπως και με όλες τις κατηγορίες έτσι και με τα SUVs τα πιο μικρά σε μέγεθος είναι και εκείνα που τα καταφέρνουν καλύτερα στις εκπομπές CO2 λόγω του μικρότερου μεγέθους τους αλλά και των μικρότερων κινητήρων που χρησιμοποιούν. Ακόμη και έτσι όμως ως μέσο όρο για τα μικρότερα ο JATO αναφέρει τα 122,7 γρ./χλμ. που και πάλι βρίσκεται σημαντικά υψηλότερα από τους στόχους της Ε.Ε.

Η κατηγορία που, ενώ βρίσκεται επίσης πάνω από το όριο, φαίνεται ότι θα καταφέρει να πιάσει τους στόχους πιο εύκολα από τις υπόλοιπες, είναι εκείνη των μικρών μοντέλων με μέσο όρο CO2 τα 109,2 γρ./χλμ.

Όπως και να έχει οι κατασκευαστές βρίσκονται μπροστά σε ένα μεγάλο δίλημμα ειδικά για την επόμενη χρονιά στην Ευρώπη. Από την μία είναι οι πωλήσεις, από την άλλη οι εκπομπές ρύπων και τα τσουχτερά πρόστιμα. Δίλημμα φυσικά, ηθικό, υπάρχει και για τους καταναλωτές. Όλοι γνωρίζουμε πλέον ότι πρέπει να προσπαθήσουμε και εμείς με τις πράξεις μας για ένα βιώσιμο μέλλον και το μέσο με το οποίο επιλέγουμε να κινηθούμε είναι και αυτό μέρος της προσπάθειας. Μην απορήσετε πάντως αν την επόμενη χρονιά δείτε αλλαγές στα μοντέλα που προσφέρει ένας κατασκευαστής, ακόμη και αν αυτές αποδειχθούν προσωρινές.

Πηγή: JATO

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]