Τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα στον κόσμο, ανά κατηγορία

Καθώς οδεύουμε προς το τέλος της χρονιάς, αυτή είναι η κατάλληλη στιγμή για να θυμηθούμε ποια αυτοκίνητα προηγούνται στις παγκόσμιες πωλήσεις ανά κατηγορία

Βρείτε μας στο

Το 2019 αποτελεί μια δύσκολη χρονιά για τον χώρο του αυτοκινήτου, καθώς παρατηρείται μείωση των πωλήσεων. Έχουμε μπει στο τέλος μέρος της σεζόν, οπότε τα αριθμητικά δεδομένα από τις παγκόσμιες πωλήσεις του πρώτου εξαμήνου της χρονιάς, έχουν ανακοινωθεί.

Καταρχάς, να αναφέρουμε πως οι παγκόσμιες πωλήσεις του πρώτου εξάμηνου του 2019, μειώθηκαν κατά 8,1% (42.028.370 νέα αυτοκίνητα) σε σύγκριση με τον αντίστοιχο αριθμό του 2018. Πώς διαμορφώνεται όμως η “πίτα”; Ας εξερευνήσουμε αναλυτικά τα συνολικά, αλλά και τα στατιστικά κάθε κατηγορίας, τα οποία παρέχει το έγκυρο Focus2Move.

Πιο δημοφιλές αυτοκίνητο κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019, αναδείχθηκε για ακόμη μια φορά η Toyota Corolla, με 598.038 πωλήσεις. Στη δεύτερη θέση βρίσκεται το Ford F-Series, με 538.436 νέες ταξινομήσεις, ενώ στο παγκόσμιο βάθρο ανεβαίνει και το Toyota RAV4, με 440.597 πωλήσεις.

Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την “παγκόσμια κατάταξη” των πωλήσεων

Προφανώς, η Toyota Corolla προηγείται και στις πωλήσεις των μικρών οικογενειακών. Από εκεί και έπειτα, το Ford F-Series βρίσκεται στην κορυφή των πωλήσεων Pick-Up, ενώ το Toyota RAV4 είναι το πιο δημοφιλές SUV παγκοσμίως.

Σε αυτό το άρθρο μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για την “παγκόσμια κατάταξη” των SUV

Παρακάτω, μπορείτε να διαβάσετε ποια μοντέλα βρίσκονται στην κορυφή των πωλήσεων ανά κατηγορία:
Αυτοκίνητα πόλης: Maruti Alto (126.519 πωλήσεις)
Μικρά: Volkswagen Polo (319.644 πωλήσεις)
Μικρά οικογενειακά: Toyota Corolla (598.038 πωλήσεις)
Μεσαία οικογενειακά: Toyota Camry (348.796 πωλήσεις)
SUV: Toyota RAV4 (441.581 πωλήσεις)
Πολυτελή οχήματα: Mercedes E-Class (385.350 πωλήσεις)
Pick-Up: Ford F-Series (538.436 πωλήσεις)
Coupe: Ford Mustang (52.406 πωλήσεις)

Όπως γίνεται αντιληπτό, οι παγκόσμιες πωλήσεις έχουν σημαντικές διαφορές από αυτές που σημειώνονται σε Ευρώπη ή Ελλάδα. Ο λόγος είναι πως οι αγορές της Ασίας και της Αμερικής είναι πολύ μεγάλες, οπότε ο “παγκόσμιος χάρτης” διαμορφώνεται ουσιαστικά από εκείνες. Η Ευρώπη είναι σημαντική, αλλά σαφώς μικρότερη αγορά, τη στιγμή που η Ελλάδα είναι σαφέστατα ένα πολύ μικρότερο μέγεθος.

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr