Τα πλάνα της Nissan για την Ευρώπη. Update

"Μένουμε Ευρώπη" φαίνεται να είναι το σύνθημα της Nissan στο πολυαναμενόμενο σχέδιο αναδιάρθρωσης που θα παρουσιάσει σε λίγες ημέρες.
Nissan Juke 2020 Δοκιμή Traction

Πρόσφατα σας είχαμε πληροφορήσει για τις μεγάλες επικείμενες αλλαγές που περιμένουμε από τη Nissan τους επόμενους μήνες, στα πλαίσια αναδιάρθρωσης της ιαπωνικής εταιρίας με στόχο την επιστροφή στην κερδοφορία. Τελευταίες αναφορές που κάνουν τον γύρο του Διαδικτύου φαίνεται πως βρίσκονται σε σύγκλιση και με το σχετικό μας ρεπορτάζ στην επικοινωνία μας με την εταιρία, σχετικά με τις φήμες περί αποχώρησης της.

Σύμφωνα λοιπόν με νεότερο ρεπορτάζ του Reuters οι Ιάπωνες παραμένουν Ευρώπη, παρά τις αρχικές φήμες για το αντίθετο, ενώ συσφίγγουν παράλληλα τις σχέσεις τους με τη Renault με στόχο να μοιράζονται τεχνολογίες και πλατφόρμες με πιο αποτελεσματικό τρόπο που θα οδηγήσει περαιτέρω σε οικονομίες κλίμακας και μείωση του κόστους παραγωγής. Ένας από τους λόγους που οι Ιάπωνες παραμένουν φαίνεται να είναι και η ηγετική θέση που κατέχει η Ευρώπη στον τομέα των τεχνολογικών εξελίξεων, αν και για τη Nissan αντιπροσωπεύει περί το 10% του συνολικού όγκου των πωλήσεων της.

Ανάμεσα στα σχέδια που αναφέρει το πρακτορείο για τις Ευρωπαϊκές αγορές είναι η παραγωγή του εργοστασίου της Nissan στο Sunderland της Αγγλίας, το οποίο θα γυρίσει τον ρυθμό του από τριπλές σε διπλές βάρδιες, καθώς στα σχέδια των Ιαπώνων περιλαμβάνεται και η μείωση της συνολικής παραγωγής τους. Ένα ακόμη σενάριο που αναφέρουν οι πηγές του Reuters είναι το κλείσιμο του εργοστασίου της στη Βαρκελώνη, ενώ Renault και Nissan θα “μοιράσουν” μεταξύ τους ρόλους που θα έχει η καθεμιά σε κάθε κομμάτι της αγοράς: μία θα “ηγείται” σε μια κατηγορία και η άλλη θα “ακολουθεί”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Τα πλάνα της Nissan αναμένεται να ανακοινωθούν επίσημα στις 28 Μαΐου, εκτός απροόπτου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Chery Tiggo 4

Το SUV με 12ετή εγγύηση, 204 ίππους και 22.990 ευρώ – Πώς τα πήγε στις δοκιμές πρόσκρουσης

BYD SEAL 5 DM-i

Στην Ελλάδα η υβριδική “λιμουζίνα” της BYD – Αυτονομία σαν diesel και 34.890 ευρώ

μη χρήση κράνους

Η παράβαση που έφερε πάνω από 300.000 ευρώ σε μία εβδομάδα – Τιμωρήθηκαν και συνεπιβάτες