Κατάληψη θέσεων φόρτισης ηλεκτρικών: Είναι θέμα παιδείας!

Πώς θα σας φαινόταν αν πηγαίνατε σε πρατήριο καυσίμων και κάποιος είχε παρκάρει στην είσοδο; Το ίδιο είναι και να κάνεις "κατάληψη" σε θέση φόρτισης.
Θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών

Είτε είστε κάτοχος ηλεκτρικού οχήματος, είτε όχι, σίγουρα θα έχει υποπέσει στην αντίληψή σας η “κατάληψη” σε θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων από οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Είναι ένα πρόβλημα που με την αύξηση πώλησης ηλεκτρικών θα διογκώνεται, ωστόσο νομοθετική λύση δεν έχει δοθεί για την ώρα!

Κινούμαι ηλεκτρικά: Πόσα οχήματα ταξινομήθηκαν με το πρόγραμμα;

Όπως είχαμε αναφέρει σε πρόσφατο κείμενό μας, στη χώρα μας βρίσκονται αυτή τη στιγμή  950 φορτιστές και γίνεται μία προσπάθεια ώστε το δίκτυο να συνεχίσει να αναπτύσσεται προκειμένου η ζωή των κατόχων ηλεκτρικών αυτοκινήτων να γίνει πιο εύκολη. Είναι “εγκληματικό”, λοιπόν, να βλέπουμε μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα να καταλαμβάνουν αυτές τις θέσεις.

Παρ’ όλα αυτά, δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν αναρτηθεί φωτογραφίες στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπου καταλαμβάνονται θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών. Οι δικαιολογίες είναι οι… συνηθισμένες! “Δεν βρήκα άλλη θέση” θα πουν κάποιοι, “θέλω να είμαι πιο κοντά στην είσοδο του καταστήματος” θα πουν άλλοι ή “το άφησα για λίγο” οι πιο… κουλ. Μια βόλτα στο κέντρο της πόλης θα σας πείσει ότι παιδεία δεν υπάρχει. Αυτοκίνητα χωρίς την σχετική ένδειξη σε αναπηρικές θέσεις, στάθμευση πάνω σε πεζοδρόμια και σε διαβάσεις που παρεμποδίζουν και δυσχεραίνουν την κυκλοφορία πεζών, είναι συχνά φαινόμενα. Επομένως και οι θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν θα μπορούσαν να μείνουν… αλώβητες από έναν λαό χωρίς παιδεία…

Είναι θέμα παιδείας, λοιπόν, να μην γίνεται “κατάληψη” σε θέσεις φόρτισης και αφού δεν μπορούμε μόνοι μας να λύσουμε αυτό το πρόβλημα, θα πρέπει να εφαρμοστούν πρόστιμα της τροχαίας να μας συνετίσουν. Ήδη στην Αυστραλία έχουν εφαρμοστεί αυστηρά χρηματικά πρόστιμα που ξεπερνούν τα 300 ευρώ για μη ηλεκτρικά αυτοκίνητα που σταθμεύουν σε θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Μάλιστα, όπως είναι λογικό, πρόστιμο επιβάλλεται και στα ηλεκτρικά, όταν καταλαμβάνουν την θέση χωρίς να χρησιμοποιούν τον φορτιστή.

Ίσως κάτι παρόμοιο να πρέπει να εφαρμοστεί και στην χώρα μας. Μέχρι τότε, όμως, ας σεβαστούμε τις συγκεκριμένες θέσεις. Πολλές φορές η φόρτιση μπορεί να είναι μεγάλη ανάγκη για τον οδηγό ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου!

Σημ. Οι φωτογραφίες προέρχονται από το Group του Facebook “Ηλεκτροκίνηση στην Ελλάδα”

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Ακόμα 748 δικαιούχοι είδαν το ποσό από το "Κινούμαι Ηλεκτρικά 3" στους λογαριασμούς τους! Δείτε αναλυτικά τα ποσά......
Παρά τις έντονες προκλήσεις, η ζήτηση για τα μοντέλα του ομίλου παραμένει ισχυρή! Εντυπωσιακή ανάπτυξη στην αγορά των ηλεκτρικών......
Σε αρκετά καινούρια αυτοκίνητα, θα παρατηρήσετε πορτοκαλί καλώδια κάτω από το καπό. Δείτε για ποιον λόγο έχουν αυτό το χρώμα......
H CHANGAN έκανε και επισήμως την εμφάνισή της στην ελληνική αγορά, παρουσιάζοντας επί ελληνικού εδάφους τα Deepal S05 και S07, με το δεύτερο να έχει...
Πόσα χιλιόμετρα αντέχει τελικά η μπαταρία ενός ηλεκτρικού έπειτα από 400.000; Ο οδηγός που έδωσε την απάντηση......
Η Mercedes-Benz GLC, το απόλυτο best seller της γερμανικής μάρκας, εισέρχεται σε μια νέα εποχή και έχει όλα όσα χρειάζονται για να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί!...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά

Το ασφαλέστερο αυτοκίνητο για παιδιά το 2025 – 313 ίπποι και 43.990 ευρώ στην Ελλάδα

parking του αεροδρομίου

Αλλαγές στο Economy parking του αεροδρομίου – 5 ευρώ / ημέρα και μόνο online κράτηση

Leapmotor C10 REEV

Το SUV με αυτονομία σχεδόν 1.000 χλμ. και 215 ίππους – Μείωση τιμής στα 33.900 ευρώ