Τιμές Aprilia SX 125, RX 125 με νέο ισχυρότερο μοτέρ

Χρηστικές στην καθημερινότητα αλλά και διασκεδαστικές στην οδήγηση οι Αprilia SX και RX αναβάθμισαν τον υγρόψυκτο κινητήρα τους και διατίθενται και στην Ελλάδα.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Aprilia SX 125 2021

Μια για κάθε γούστο χωμάτινο ή supermoto, οι Aprilia SX 125 και RX 125 αναβαθμίζονται με την ιταλική εταιρία να τις “εφοδιάζει” με νέο σύγχρονο κινητήρα Euro 5 προδιαγραφών, με απόδοση που τοποθετείται στην κορυφή της A2 κατηγορίας. “Σχολείο” για τους νέους αλλά και καθημερινό “εργαλείο” για όλους ανεξαρτήτως εμπειρίας οι δύο entry level μοτοσυκλέτες των Ιταλών ξεχωρίζουν για τα υψηλού επιπέδου περιφερειακά τους, την μοντέρνα τους σχεδίαση και το χαμηλό βάρος που βοηθά τόσο στην καθημερινότητα όσο και στη σπορ οδήγηση.

Σύμφωνα με την παράδοση της Aprilia, οι SX και RX 125 μοιράζονται την ίδια τεχνική βάση, αλλά χαρακτηρίζονται από τον διαφορετικό προσανατολισμό τους, που απευθύνεται σε αναβάτες με διαφορετικές προτιμήσεις και απαιτήσεις.

Διαβάστε επίσης: Τιμή Aprilia Tuono 660 στην Ελλάδα


Με τροχούς διαμέτρους 17 ιντσών η SX 125 είναι η supermotard της Aprilia και η RX 125 στοχεύει στους αναβάτες που έχουν το… “χωμάτινο” γονίδιο στο DNA τους και φέρει τροχούς 21 και 18 ιντσών εμπρός και πίσω αντίστοιχα προσφέροντας έτσι ελευθερία στην επιλογή χωμάτινων ελαστικών.

Σχεδιαστικά τα 125άρια της Aprilia ξεχωρίζουν χάρη στη μοντέρνα σχεδίαση τους αλλά και τα γραφικά που “προβάλλουν” ακόμη πιο έντονα τα υψηλού επιπέδου περιφερειακά τους.

Σύμφωνα με την Aprilia μεγάλη προσοχή δόθηκε στο φινίρισμα. Το πλαίσιο, ο κινητήρας, το ψαλίδι, οι τροχοί και το δύο διατομών τιμόνι αλουμινίου είναι βαμμένα σε πολύ ελκυστικό γυαλιστερό μαύρο χρώμα, ενώ το προφίλ του ρεζερβουάρ καυσίμου είναι νέας σχεδίασης, με το ρεζερβουάρ να έχει χωρητικότητα επτά (7) λίτρα. Ο χρωματισμός Rally Tribute είναι επίσης νέος και χαρακτηρίζεται από τυπικά χρώματα της off-road κληρονομίας της Aprilia. Κάτω από τη σέλα υπάρχει χώρος αποθήκευσης, στον οποίο μπορεί να προσαρμοστεί θύρα USB (περιλαμβάνεται στα προαιρετικά αξεσουάρ).

Διαβάστε επίσης: Νέο Aprilia Tuono V4 X, το πιο ακραίο γυμνό των Ιταλών

Στις αναβαθμίσεις περιλαμβάνεται και το νέο μικρό ψηφιακό όργανο που προσθέτει στο μενού του μια σειρά από νέες λειτουργίες, όπως είναι το ημερολόγιο ταξιδιού, το οποίο δίνει τη δυνατότητα θέασης της τελικής ταχύτητας και δύο μερικών χιλιομετρητών που εμφανίζουν τα χιλιόμετρα που έχουν διανυθεί κατά τη διάρκεια διαφορετικών καταγραφών.

Αναβαθμισμένος κινητήρας
Και στις δύο μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες των Ιταλών κάνει το ντεμπούτο του ο αναβαθμισμένος υγρόψυκτος 4βάλβιδος κινητήρας των 124,2 κ.εκ. με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους. Η απόδοση του μονοκύλινδρου φτάνει στο μέγιστο επιτρεπόμενο όριο της A2 κατηγορίας διπλώματος με 14,95 ίππους και 11,2 Nm στις 10.000 και 8.000 σ.α.λ. αντίστοιχα έχοντας να κινήσει 134 “γεμάτα” κιλά.

Ο αναβαθμισμένος κινητήρας φέρει αναθεωρημένο θάλαμο καύσης και κεφαλή, νέα εισαγωγή και εξαγωγή όπως και νέο μπουζί ιριδίου. Αναθεωρημένο είναι και το προφίλ των εκκεντροφόρων, ενώ νέα είναι τα καπελώτα και τα ελατήρια των βαλβίδων. Για την βελτίωση της αναπνοής του έχει ανασχεδιαστεί επίσης και το φιλτροκούτι αλλά και το σύστημα εξαγωγής που “φιλοξενεί” νέας σχεδίασης καταλύτη.

Σύμφωνα με την Aprilia οι αλλαγές βελτίωσαν την γραμμικότητα στην απόδοση της ροπής με την μέγιστη ισχύ να κάνει πλέον την εμφάνιση της σε χαμηλότερες στροφές χάρη και στη νέα ECU της Marelli (MIUG4). Κατά το πρότυπο WMTC η κατανάλωση φτάνει στα μόλις 2,6 λίτρα/100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 60 γρ./χλμ.

Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα
Όπως πάντα τα δύο μοντέλα της Aprilia παρουσιάζονται ιδιαίτερα προσεγμένα τόσο στη σχεδίαση του στιβαρού πλαισίου τους όσο και στα περιφερειακά τους. Φέρουν τελευταίας γενιάς ABS με λειτουργία anti roll-over που επιτρέπει την ελεγχόμενη ανύψωση του πίσω τροχό στο δυνατό φρενάρισμα.

Ο εμπρός δίσκος έχει διάμετρο 300 χλστ. στην supermoto SX και συνδυάζεται με πλευστή δαγκάνα δύο εμβόλων, ενώ σημαντική υποβοήθηση στην πέδηση, παρέχουν ο δίσκος των 220 χλστ. και η πλευστή δαγκάνα του πίσω τροχού, Αντίστοιχα, η RX είναι εφοδιασμένη με κυματιστούς δίσκους 260 και 220 χλστ. εμπρός και πίσω αντίστοιχα με χωμάτινο προσανατολισμό στην απόδοση τους.

Το στιβαρό ατσάλινο πλαίσιο δύο δοκών συνδυάζεται με ανεστραμμένο τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ., ενώ πίσω βλέπουμε μονό αμορτισέρ και μοχλικό για προοδευτικές αντιδράσεις. Οι διαδρομές εμπρός-πίσω είναι 240 και 210 χλστ. αντίστοιχα. Το μεταξόνιο είναι 1.420 χλστ. και η απόσταση της σέλας από το έδαφος βρίσκεται στα 880 χλστ. για την SX και στα 905 για την RX 125.

Οι τιμές των ανανεωμένων Aprilia RX 125 και SX 125 είναι 3.790 και 3.890 ευρώ αντίστοιχα με τις δύο μοτοσυκλέτες να συνοδεύονται από 4 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση (επέκταση βασικής εγγύησης κατά δύο χρόνια) αλλά και τέσσερα χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]