Τιμές Audi Q2: Στην Ελλάδα η ανανεωμένη έκδοσή του

Το ανανεωμένο αισθητικά και τεχνολογικά Audi Q2 είναι διαθέσιμο και στη χώρα μας με την αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τιμές και εκδόσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Audi Q2 2021 Ελλάδα

Το Audi Q2 αποτελεί την πρόταση των Γερμανών στα μικρά SUVs. H Audi προχώρησε στην ανανέωση του που συνοδεύτηκε και από τεχνολογική αναβάθμιση ειδικά στο κομμάτι των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού αλλά και στις προσφερόμενες λύσεις συνδεσιμότητας.

Το Audi Q2 δεν άλλαξε ριζικά σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε μέχρι πρότινος έχοντας ομολογουμένως ένα μοντέρνο και δυναμικό σχήμα, με τις γραμμές του να εξακολουθούν να βρίσκονται “μέσα στα πράγματα”. Οι κύριες αλλαγές εντοπίζονται στους προφυλακτήρες εμπρός και πίσω και στην εμπρός γρίλια που έχει γίνει λίγο πιο στενή με αποτέλεσμα το πίσω μέρος να εμφανίζεται πιο δυναμικό, ενώ από μπροστά το Q2 φαίνεται πιο πλατύ.

Διαβάστε επίσης: Τα plug-in υβριδικά Audi Q5, A6 και A7 με μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία


Παράλληλα οι LED προβολείς ανήκουν πλέον στον βασικό εξοπλισμό του SUV, ενώ προαιρετικά μπορούν να τοποθετηθούν Matrix LED φωτιστικά σώματα. Πλουσιότερη τέλος είναι και η χρωματική παλέτα με πέντε νέα χρώματα: Apple green, Manhattan gray, Navarra blue, arrow gray, και turbo blue.

Περιορισμένες είναι και οι αλλαγές στην καμπίνα του Q2 με τους αεραγωγούς και τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου S tronic να έχουν ανασχεδιαστεί. Η Audi ανακοινώνει επίσης πως η επένδυση Dinamica από μικροΐνες έρχεται για να αντικαταστήσει τις επενδύσεις Alcantara στο Q2.

Διαβάστε επίσης: Νέο Audi e-tron GT quattro. Και σε έκδοση RS με έως 646 ίππους (+video)

Στον τομέα της συνδεσιμότητας το ανανεωμένο Audi Q2 φέρει την τελευταία γενιά συστημάτων της Audi με αναλογικό πίνακα πληροφοριών οδηγού για τη στάνταρ έκδοση που μπορεί να αναβαθμιστεί σε έγχρωμη οθόνη 12,3 ιντσών. Η οθόνη αφής του multimedia συστήματος έχει διαγώνιο 8,3 ίντσες. Το σύστημα που ελέγχεται από περιστροφικό διακόπτη στη κεντρική κονσόλα ή με ηχητικές εντολές φέρει MMI σύστημα πλοήγησης, είναι συνδεδεμένο στο διαδίκτυο και παρέχει και Wi-Fi hotspot λειτουργία.

Στη νέα του έκδοση έχουν προστεθεί η υπηρεσία “Audi connect emergency call & service” αλλά και η δυνατότητα απομακρυσμένων ρυθμίσεων και πληροφόρησης του οδηγού μέσω σχετικής εφαρμογής για smartphone.

Στον εξοπλισμό ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού το σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης αλλά και το σύστημα προειδοποίησης αλλαγές λωρίδας ανήκουν τώρα στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ στον προαιρετικό έχει προστεθεί και το ενεργό cruise control. Το σύστημα επιτρέπει σε γενικές γραμμές την αυτοματοποιημένη οδήγηση σε συγκεκριμένες συνθήκες με τον οδηγό να έχει απλά τα χέρια του στο τιμόνι.

Το ανανεωμένο Audi Q2 είναι διαθέσιμο στη χώρα μας με δύο κινητήρες βενζίνης TFSI και έναν δίλιτρο TDI πετρελαίου σε δύο εκδόσεις από πλευράς απόδοσης.

Στη βάση βλέπουμε τον 1000άρη TFSI των 110 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων με τον TFSI των 1,5 λίτρων και 150 ίππων και 250 Nm να αποτελεί και το ισχυρότερο σύνολο βενζίνης, το οποίο και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο S tronic 7 σχέσεων.

Ο δίλιτρος TDI είναι διαθέσιμος σε εκδόσεις με 116 και 150 ίππους και συνεργάζεται αποκλειστικά με το 7άρι αυτόματο κιβώτιο της γερμανικής εταιρίας.

Οι εκδόσεις και οι τιμές του ανανεωμένου Audi Q2 στην Ελλάδα έχουν ως εξής:

Audi Q2 PI Ισχύς (PS) Έκδοση (τιμή σε ευρώ)
Basic Advanced S Line
30 TFSI 110 22.350 23.240 25.180
35 TFSI S tronic 150 27.700 28.590 30.620
30 TDI S tronic 116 27.550 28.430 30.430
35 TDI quattro S tronic 150 37.030 38.030 40.300
tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]