Τιμές Ford Explorer Plug-in Hybrid. Στην Ελλάδα το SUV των 457 ίππων

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Ford ανακοίνωσε την έλευση του νέου plug-in hybrid Ford Explorer μαζί με τις τιμές και τις διαθέσιμες εκδόσεις του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Ford Explorer Plug-in Hybrid τιμές Ελλάδα

Πακτωμένο με τεχνολογία και εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid πατά τους τροχούς του στη χώρα μας και είναι διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις που έχουν σχεδόν τα πάντα στον στάνταρ εξοπλισμό τους.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Ford Puma 1.0 EcoBoost mHEV 125 PS

Το νέο 7θέσιο SUV της Ford εφοδιάζεται με ένα plug-in υβριδικό σύστημα κίνησης που συνδυάζει έναν 3λιτρο V6 βενζινοκινητήρα της οικογένειας EcoBoost και ηλεκτροκινητήρα που αποδίδουν συνδυαστικά 457 ίππους και θηριώδη ροπή που ανέρχεται σε 825 Nm και το καθιστούν με διαφορά το ισχυρότερο υβριδικό μοντέλο της Ford.


Το μοτέρ συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων και στέλνει τη ροπή σε όλους τους τροχούς μέσω του συστήματος 4κίνησης Intelligent All-Wheel Drive και Terrain Management System με επτά προφίλ οδήγησης. Το Explorer μπορεί να ρυμουκλήσει τρέιλερ με βάρος έως και 2,5 τόνους, ενώ μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και 48 χλμ. κατά το πρότυπο NEDC.

Εκμεταλλευόμενο τις διαστάσεις του το Explorer προσφέρει υψηλά επίπεδα άνεσης και ευρυχωρίας για τους επτά επιβάτες του. Με περίπου 1 μέτρο χώρο για το κεφάλι και στις τρεις σειρές καθισμάτων και πάνω από 1,5 μ. για τους ώμους και τους γοφούς για τους επιβάτες της πρώτης και δεύτερης σειράς, η άνεση φαντάζει δεδομένη. Στο εξοπλισμό του περιλαμβάνονται επίσης πέντε πρίζες 12-volt, δύο θύρες USB για την πρώτη και δεύτερη σειρά, 12 ποτηροθήκες και σύστημα κλιματισμού τριών ζωνών (Tri-Zone Climate Control).

Η 7θέσια διάταξη καθισμάτων μεταφράζεται επίσης σε μεγάλη δυνατότητα διαμόρφωσης της καμπίνας, με τον χώρο φόρτωσης να φτάνει τα 2.274 λίτρα στη 2θέσια διάταξη. Τα καθίσματα Easy Fold με ηλεκτρική επαναφορά σε όρθια θέση (Power Raise) για την τρίτη σειρά διευκολύνουν τη μετατροπή του χώρου για οποιονδήποτε συνδυασμό επιβατών και αποσκευών, ενώ υπάρχουν επιπλέον 123 λίτρα βοηθητικού αποθηκευτικού χώρου στην καμπίνα.

Στο στάνταρ εξοπλισμό του Explorer Plug-in Hybrid βλέπουμε για πρώτη φορά και την κάθετα τοποθετημένη οθόνη αφής των 10,1 ιντσών, η οποία λειτουργεί σε συνεργασία με την ψηφιακή οθόνη 12,3” του πίνακα πληροφοριών και έχει τη δυνατότητα να προσφέρει εξατομικευμένες πληροφορίες στον οδηγό. Επίσης παρέχει την δυνατότητα προβολής των χαρτών σε πλήρη οθόνη συνδέοντας τον οδηγό με τον ψηφιακό κόσμο μέσω των λειτουργιών του Ford SYNC3.

Διαβάστε επίσης – Ford Capri: To όνειρο της επιστροφής του είναι ζωντανό!

Το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid θα διατίθεται στη χώρα μας στην σπορτίφ έκδοση ST-Line με ιδιαίτερο εξωτερικό στυλ που του δίνει μια δυναμική προσωπικότητα, αλλά και στην έκδοση Platinum που συνδυάζει σχεδιαστικά στοιχεία χρωμίου στις εξωτερικές επιφάνειες με την κομψότητα ενός υπερπολυτελούς εσωτερικού με ένθετα από γνήσιο ξύλο. Και στις δύο περιπτώσεις ο στάνταρ εξοπλισμός ασφάλειας και άνεσης παρουσιάζεται πλήρης.

Το νέο Ford Explorer Plug-in Hybrid διατίθεται στην τιμή των 84.885 ευρώ για την έκδοση ST-Line και των 85.575 ευρώ για την έκδοση Platinum με στάνταρ εξοπλισμό που περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα σε συνδυασμό με 8 χρόνια εργοστασιακή εγγύηση Ford Protect.

Η Ford αναφέρει ότι μπορείτε να αποκτήσετε το νέο SUV της με προνομιακό πρόγραμμα χρηματοδότησης Ford Finance που προσφέρει επιτόκιο 1,99% (ετήσιο ονομαστικό επιτόκιο πλέον εισφοράς 0,60%) και προκαταβολή από 40% και έως 60 μηνιαίες δόσεις.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]