Τιμές Kia XCeed στην Ελλάδα (+εκδόσεις/εξοπλισμός)

Η αντιπροσωπεία της Kia στην χώρα μας, ανακοίνωσε τις τιμές και τις εκδόσεις του νέου XCeed. Ας δούμε αναλυτικά εξοπλισμό και μοτέρ.

Βρείτε μας στο

Έχοντας δώσει έμφαση στην αγορά της Ευρώπης όπου τα SUV αυξάνονται διαρκώς, δεν είναι τυχαίο πως η Kia Motors επέλεξε το νέο της μοντέλο, να είναι crossover. Για την ακρίβεια, να είναι CUV (Crossover Utility Vehicle), όπως η ίδια το αποκαλεί για να δείξει περαιτέρω το χαρακτήρα του. Στόχος των ανθρώπων της Kia, είναι μέσω του XCeed να προσφέρουν ακόμη μια πρόταση με σπορ χαρακτήρα σε αυτή την άκρως απαιτητική, από πλευράς κοινού, κατηγορία.

Το νέο Kia XCeed έχει σαφώς ευρωπαϊκό προσανατολισμό. Αυτό φαίνεται από το γεγονός πως έχει δημιουργηθεί στο Ευρωπαϊκό Κέντρο Σχεδιασμού της Kia στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας, με την καθοδήγηση του αντιπροέδρου σχεδιασμού της Kia Motors Europe, Gregory Guillaume. Αν και το μεταξόνιό του είναι ίδιο με άλλων μοντέλων της σειράς Ceed (2,65 μέτρα), οι εμφανισιακές διαφορές είναι μεγάλες. Για την ακρίβεια, το μοναδικό κοινό των αμαξωμάτων του XCeed και του Ceed, είναι οι εμπρός πόρτες. Επιπλέον, οι πρόβολοι του XCeed είναι μεγαλύτεροι κατά 25 χιλιοστά εμπρός (έως 905 mm) και κατά 60 mm πίσω (έως 840 mm), σε σύγκριση με το Ceed. Στο εμπρός μέρος, ο τρόπος που ενώνεται το μεγάλο καπό με τις εμπρός κολώνες, προσδίδουν σπορ χαρακτήρα στο αυτοκίνητο. Ακόμη, χαρακτηριστικός είναι ο σχεδιασμός του πίσω μέρους, που παραπέμπει ευθέως σε όχημα κουπέ. Το νέο Kia XCeed διαθέτει ζάντες 16 ή 18 ιντσών. Στην πρώτη περίπτωση, η απόσταση από το έδαφος είναι 174 χιλιοστά, ενώ στη δεύτερη αυξάνεται στα 184, διευκολύνοντας την κίνηση εκτός δρόμου.

Διαβάστε εδώ το άρθρο του Κώστα Στεφανή για το νέο Kia XCeed το οποίο οδήγησε στη Μασσαλία 

Στο εσωτερικό έχουν χρησιμοποιηθεί μαλακά υλικά, ενώ το φινίρισμα του ταμπλό με χρώμιο δίνει τον απαραίτητο τόνο πολυτέλειας. Η οθόνη αφής του συστήματος infotainment είναι “ελεύθερη” και τραβά το βλέμμα, ενώ η ψηφιοποίηση είναι φανερή. Προφανώς, για ένα όχημα αυτής της κατηγορίας δίνεται έμφαση στην ευρυχωρία. Η χωρητικότητα αποσκευών του Kia XCeed είναι 426 λίτρα (31 περισσότερα από του Ceed) και αν πέσουν τα καθίσματα, μπορεί να φτάσει στα 1.378 λίτρα. Τα τεχνολογικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού είναι πολλά και προηγμένα. Ανάμεσα σε αυτά ξεχωρίζει το σύστημα υποβοήθησης LFA Assist (LFA), που εντάσσεται στην αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης “Επιπέδου 2” της Kia. Το σύστημα αναγνωρίζει οχήματα και σήματα οδικής κυκλοφορίας και φροντίζει μόνο του ώστε να διατηρήσει το αυτοκίνητο στη λωρίδα του, σε σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο.

Για να τονιστεί ο σπορ χαρακτήρας του Kia XCeed, οι Κορεάτες έχουν κάνει πολλή δουλειά στις αναρτήσεις. Η εμπρός ανάρτηση είναι πλήρως ανεξάρτητη για να εξασφαλίζει βέλτιστη απόσβεση κραδασμών. Τα stops στα έμβολα των αμορτισέρ έχουν ειδικό σχεδιασμό, ενώ οι μηχανικοί της Kia έχουν χρησιμοποιήσει πιο μαλακά ελατήρια εμπρός και πίσω, για μεγαλύτερη άνεση και σταθερότητα. Μέσω του συστήματος Drive Mode Select, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα στη “Normal” και “Sport” παραμετροποίησης. Στην πρώτη περίπτωση δίνεται έμφαση στη μείωση κατανάλωσης και στη δεύτερη, το τιμόνι βαραίνει και η απόκριση του πεντάλ γίνεται πιο άμεση.

Όσον αφορά στους κινητήρες, το νέο Kia XCeed εξοπλίζεται με μια σειρά από υπερτροφοδοτούμενα κινητήρια σύνολα βενζίνης χωρητικότητας 1.0 και 1.4 λίτρων. Ο τρικύλινδρος 1000άρης έχει ισχύ 120 ίππων και ροπή 172 Nm, ενώ ο τετρακύλινδρος 1400άρης αποδίδει 140 ίππους με τη ροπή να είναι 242 Nm.

Όσον αφορά τις τιμές του, το 1.000άρι με τους 120 ίππους ξεκινά από τα 20.590 ευρώ στην εξοπλιστική έκδοση Launch Edition I. Η Launch Edition II κοστίζει 21.190 ευρώ και η Launch Edition III κοστίζει 22.300 ευρώ. Από την άλλη το 1.400άρι Kia XCeed των 140 ίππων κοστίζει 25.990 ευρώ και διατίθεται αποκλειστικά στην εξοπλιστική έκδοση Launch Edition III.

Ο εξοπλισμός ακόμη και από τη βασική έκδοση Launch Edition I είναι πλουσιοπάροχος αφού περιλαμβάνει εκτός των καθιερωμένων συστημάτων άνεσης και ασφάλειας, όλα τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού τελευταίας γενιάς, αιρκοντίσιον (αυτόματος διζωνικός κλιματισμός στην έκδοση Launch Edition III), cruise control, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια, ράγες οροφής, ζάντες αλουμινίου, φώτα ημέρας LED, πίσω φώτα LED, κάμερα οπισθοπορείας, σύστημα πολυμέσων με έγχρωμη οθόνη αφής 8 ιντσών, (10,25 ιντσών στην έκδοση Launch Edition III), έξι ηχεία, υπολογιστή ταξιδιού και bluetooth.

 

mm
Ο Μιχάλης έχει σπουδάσει Δημοσιογραφία και Διεύθυνση Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων. Η επαγγελματική του ενασχόληση με τον ειδικό τύπο του αυτοκινήτου ξεκίνησε με την αυγή της νέας χιλιετίας και έκτοτε δεν σταμάτησε, καθώς έχει εργαστεί στα μεγαλύτερα περιοδικά και sites του χώρου. Λατρεύει τα αυτοκίνητα σε κάθε... κλίμακα και όταν δεν ασχολείται με αυτά, δημιουργεί videos.

E-mail: mdiveris@traction.gr