Το αυτοκίνητο με τα μεγαλύτερα carbon φρένα που δημιουργήθηκαν ποτέ

Εξοπλίζεται με τον μεγαλύτερα carbon φρένα, αλλά οι εμπρός δίσκοι ζυγίζουν μόλις 3,175 κιλά. Δείτε σε ποιο εξωτικό μοντέλο τοποθετήθηκαν...
Bugatti Bolide

Στις περιπτώσεις που έχουμε να κάνουμε με hypecars τετραψήφιας ισχύος, είναι απόλυτα λογικό να δίνεται τρομερή έμφαση στην επιβράδυνση. Πλέον, όπως γνωστοποίησαν οι Γάλλοι, η Bugatti Bolide έχει μία πρωτιά, είναι το αυτοκίνητο με τα μεγαλύτερα carbon φρένα που έχουν κατασκευαστεί ποτέ. Συνεπώς αξίζουν μία πιο προσεκτική ματιά, πάμε να τα γνωρίσουμε!

Δείτε επίσης: Αυτό ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με κεραμικά δισκόφρενα

Αρχικά, αξίζει να αναφέρουμε πως πίσω από την συγκεκριμένη υλοποίηση βρίσκεται η Brembo, γνωστή εταιρεία για τα φρένα… επιδόσεων, ενώ οι δοκιμές έρευνας και ανάπτυξης ήταν εφάμιλλες με αυτές που γίνονται για την ανάπτυξη φρένων για μονοθέσια της F1. Τα εμπρός φρένα είναι αυτά που κερδίζουν το τίτλο των μεγαλύτερων carbon φρένων. Φέρουν μονομπλόκ δαγκάνες οκτώ εμβόλων, ενώ οι δίσκοι άνθρακα είναι διαστάσεων 390 x 37,5 χλστ. Οι δε δαγκάνες είναι κατασκευασμένες από κράμα αλουμινίου και επικάλυψη νικελίου.

Πάμε και στο πίσω μέρος, εκεί όπου συναντάμε εξαπίστονες μονομπλόκ δαγκάνες. Οι επίσης carbon δίσκοι έχουν μέγεθος 390 x 34 χλστ. πίσω, ενώ αξίζει να αναφέρουμε ότι ιδιαίτερη έμφαση έχει δοθεί και στην διατήρηση του βάρους σε χαμηλά επίπεδα. Αναλογιστείτε μόνο ότι κάθε ένας από τους εμπρός δίσκους της Bolide ζυγίζει μόλις 3,175 κιλά. “Η ανάπτυξη του συστήματος πέδησης για την Bugatti Bolide ήταν μια μοναδική και πολύ συναρπαστική πρόκληση για το Performance Division της Brembo. Είμαστε περήφανοι για όσα πετύχαμε”, δήλωσε ο Mario Almondo, COO της Brembo Performance.

Υπενθυμίζουμε πως η Bugatti Bolide εξοπλίζεται με τον τελευταίο W16 κινητήρα της εταιρείας. Η απόδοση του μοτέρ έχει ανέβει στους 1.850 ίππους και μας δίνει μια αναλογία 0,67 κιλών/ίππο. Στα 1.850 Nm ανέρχεται και η ροπή με τις αλλαγές στο μοτέρ να εστιάζονται στην εισαγωγή και εξαγωγή, στους τέσσερις νέους υπερσυμπιεστές αλλά και τη βελτίωση των κυκλωμάτων λίπανσης και ψύξης. Το αυτόματο κιβώτιο έχει επτά σχέσεις και η ισχύς φτάνει και στους τέσσερις τροχούς. Η Bolide έχει μήκος 4.756 χλστ. και πλάτος 1.998 χλστ. με το μεταξόνιο της να φτάνει στα 2.750 χλστ.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η τετρακίνηση και τα "αργά" είναι δύο συστήματα που ακούμε συχνά. Πάμε να δούμε τα οφέλη τους με τον πλέον απλουστευμένο τρόπο!...
Ο Άγγλος παρουσιαστής και δημοσιογράφος Richard Hammond δοκίμασε και τελικά έκανε δικό του το αμερικάνικο coupe με τον V8 των πέντε λίτρων....
Πώς "καταλαβαίνει" η αντλία ότι το ντεπόζιτο έχει γεμίσει; Ποιος ο ρόλος αυτής της μικρή οπής; Το video εξηγεί έναν ιδιαίτερα πολύπλοκο μηχανισμό......
Τελευταίο δημιούργημα του Enzo, σπαρτιάτικη αισθητική και τρομακτικές επιδόσεις. Απολαύστε την σε ένα μοναδικό video......
Για τα 50 χρόνια του Polo, η VW δημιούργησε ένα drift video, γυρισμένο στη Νότια Αφρική – εκεί όπου χτυπά κατασκευαστικά η "καρδιά" του μικρού...
Ώρα για μία "πτήση" στα σύννεφα της Πίνδου! Ας γνωρίσουμε το Πέρασμα του Μπάρου μέσα από ένα εντυπωσιακό video......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Traction trailer 3

TractioN: Δείτε το επίσημο trailer του 3ου επεισοδίου της 27ης σεζόν

τετρακίνηση

Έτσι θα κατανοήσεις τετρακίνηση και “αργά”! (+video)

Ζέσταμα κινητήρα

Μύθοι και αλήθειες για το ζέσταμα του κινητήρα