Το DS N°8 έτοιμο για ταξίδια – Η αυτονομία του σε πραγματικές συνθήκες

Για να αποδείξει την αξιοπιστία της αυτονομίας του DS N°8, η DS Automobiles πραγματοποίησε με επιτυχία μια σειρά δοκιμών σε μεγάλες ευρωπαϊκές χώρες.
ds no8 αυτονομία 2025

Στις δοκιμές της DS Automobiles αυτές οι διαδρομές, που πραγματοποιήθηκαν με νόμιμες ταχύτητες σε δρόμους διπλής κατεύθυνσης και αυτοκινητόδρομους, κατέστησαν δυνατή την αξιολόγηση της πραγματικής απόδοσης του αυτοκινήτου.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το 1600άρι, γαλλικό SUV με τους 300 ίππους!

Επιλέχθηκαν τέσσερις τυπικές διαδρομές, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν σύμφωνα με τις μέγιστες επιτρεπόμενες ταχύτητες αυτοκινητόδρομου (συνήθως 120 έως 130 χλμ./ώρα ανάλογα με τη χώρα) και τα αποτελέσματα είχαν ως εξής:

-Παρίσι – Λυών (Γαλλία): 450 χλμ., 10% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 60 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία στον τερματισμό.

-Μόναχο – Κόμπλεντς (Γερμανία): 506 χλμ., 10% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 56 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία στον τερματισμό, επιβεβαιώνοντας τη συνέπεια της αυτονομίας παρά την ελαφρώς μεγαλύτερη απόσταση.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το πιο… ιδιαίτερο μικρομεσαίο της ελληνικής αγοράς – Υβριδικό με 145 ίππους

-Μαδρίτη – Ντένια (Ισπανία): 470 χλμ., 20% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 128 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία, επιδεικνύοντας αυξημένη απόδοση σε ευνοϊκές συνθήκες οδήγησης.

-Melfi – Νέρα Μοντόρο (Ιταλία): 450 χλμ., 28% κατάσταση φόρτισης (SOC) και 195 χλμ. υπολειπόμενη αυτονομία στον τερματισμό, που απεικονίζει ειδικά βελτιστοποιημένη διαχείριση ενέργειας.

Όλες οι διαδρομές ολοκληρώθηκαν με την μπαταρία αρχικά φορτισμένη στο 100%, χωρίς καμία φόρτιση καθ’ οδόν. Σύμφωνα με την DS αυτές οι διαδρομές καταδεικνύουν την αξιοπιστία του συνδυασμένου κύκλου WLTP (750 χλμ.) και την πραγματική ικανότητα του οχήματος να διανύει 500 χλμ. στον αυτοκινητόδρομο υπό διάφορες συνθήκες.

Για μεγαλύτερες διαδρομές, το DS N°8 επιτρέπει την ανάκτηση έως και 200 χλμ. σε μόλις 10 λεπτά σε φορτιστή 160 kW ή περισσότερο. Το σύστημα EV routing στο αυτοκίνητο προβλέπει στάσεις και προετοιμάζει το αυτοκίνητο και την μπαταρία για επαναφόρτιση.

Το DS N°8 διαθέτει σύστημα μετάδοσης της κίνησης το οποίο αναπτύχθηκε στη Γαλλία, με ηλεκτροκινητήρα που ανέπτυξε η Emotors και συναρμολογείται στο Trémery (περιοχή Grand Est 57) και μπαταρία “Long Range” σχεδιασμένη από την ACC που παράγεται στο gigafactory του Billy-Berclau (62, περιοχή Pas-De-Calais). Και στις δύο εταιρείες βασικός μέτοχος είναι η Stellantis.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη