Το ηλεκτρικό MINI Countryman ξεκίνησε να παράγεται

Η παραγωγή των πρώτων αμιγώς ηλεκτρικών MINI Countryman στο εργοστάσιο του BMW Group στη Λειψία της Γερμανίας έχει ήδη ξεκινήσει, σύμφωνα και με σχετική ανακοίνωση.
ηλεκτρκό MINI Countryman παραγωγή Γερμανία 2024

Ο “εξηλεκτρισμός” του εργοστασίου του BMW Group στη Λειψία της Γερμανίας συνεχίζεται βάσει προγράμματος αναφορικά με την παραγωγική του δυνατότητα, με τον όμιλο των Βαυαρών να ανακοινώνει πως τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα του ολοκαίνουργιου MINI Countryman έχουν ήδη βγει από την υπερσύγχρονη γραμμή παραγωγής.

Διαβάστε επίσης: Το νέο MINI Cooper διαθέσιμο και με κινητήρες εσωτερικής καύσης

Η είδηση έρχεται περίπου τέσσερεις μήνες μετά από την έναρξη της παραγωγής των συμβατικών εκδόσεων του νέου Countryman με μοτέρ εσωτερικής καύσης και αυτό είναι το δεύτερο μοντέλο της MINI που έχει πλέον γερμανικό “διαβατήριο”.

Το υπερσύγχρονο εργοστάσιο του BMW Group κατασκευάζει πλέον τέσσερα μοντέλα με τρεις τύπους συστημάτων κίνησης από δύο μάρκες (BMW και MINI), όλα σε μία ενιαία γραμμή παραγωγής. Πρόκειται για τις BMW Σειρά 1, Σειρά 2 Active Tourer (συμπεριλαμβανομένης της plug-in υβριδικής έκδοσης), Σειρά 2 Gran Coupe και το νέο Countryman, τόσο στην αμιγώς ηλεκτρική όσο και στην έκδοση με θερμικό μοτέρ.

Διαβάστε επίσης -Νέο MINI Aceman: Έτοιμο για τη γραμμή παραγωγής

Για να καταστεί δυνατή η παραγωγή έως και 350.000 οχημάτων ετησίως – 100.000 περισσότερα από ό,τι προηγουμένως – το εργοστάσιο της Λειψίας αναβαθμίζεται συνεχώς από το 2018, με εκτεταμένες προσθήκες και βελτιώσεις στο τμήμα αμαξωμάτων, το βαφείο, τη συναρμολόγηση και τα logistics με τις επενδύσεις να ανέρχονται σε 1,6 δισ. ευρώ.

Ο κύριος μοχλός για την αύξηση του όγκου παραγωγής είναι το MINI Countryman. Κατά τη διάρκεια του 2024, η παραγωγή θα αυξηθεί σε σχεδόν 500 μονάδες την ημέρα – πλέον των 800 περίπου BMW που κατασκευάζονται εκεί, ενώ το εργοστάσιο παρέχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει την παραγωγή του σύμφωνα και με τη ζήτηση της αγοράς- ανάλογα με το ποια μοντέλα έχουν μεγαλύτερη.

Ο υψηλότερος όγκος παραγωγής σημαίνει διασφάλιση της απασχόλησης με έως και 900 επιπλέον εργαζόμενους να προστίθενται μόνο στην παραγωγή οχημάτων. Μέχρι το τέλος του 2024, το εργοστάσιο της BMW στη Λειψία θα απασχολεί περίπου 7.000 άτομα, σχεδόν τρεις φορές περισσότερα από τότε που ξεκίνησε η λειτουργία του το 2005.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Renault παρουσίασε το νέο ειδικό μοντέλο της για τη γαλλική προεδρία που βασίζεται στο Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 των 300 ίππων....
Η Nissan αποκάλυψε την εξέλιξη του υβριδικού συστήματος e-Power, το οποίο προσφέρει πλέον ακόμη πιο χαμηλή κατανάλωση και λιγότερες εκπομπές ρύπων....
Η Kia φέρνει στην Ευρώπη το ηλεκτρικό EV5, το μικρομεσαίο SUV που σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες των Ευρωπαίων οδηγών....
Βάσει του προγραμματισμού της η Nissan ανακοίνωσε την έναρξη της κατασκευής του νέου Nissan Qashqai με το σύστημα e-Power στο Sunderland της Αγγλίας....
Οι εφαρμογές AI χρησιμοποιούνται πλέον και στα εργοστάσια όχι μόνο στην παραγωγή αυτοκινήτων αλλά και στη συντήρηση της ίδιας της παραγωγικής μονάδας....
Με νέα χρώματα και περισσότερες επιλογές στον προαιρετικό του εξοπλισμό θα είναι διαθέσιμο το ηλεκτρικό BMW CE 04 των 42 ίππων με αυτονομία έως 130...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

xania_krani

Χανιά – Μοίρασε κράνη η τροχαία στους δικυκλιστές

κράνος

Νέος Κ.Ο.Κ. – Μηδενική ανοχή στη μη χρήση κράνους: Πάνω από 3.000 παραβάσεις τη δεύτερη εβδομάδα

Peugeot-E-5008(3)

Δοκιμάζουμε το μεγαλύτερο SUV της Peugeot – Υβριδικό, με 7 θέσεις