Το Jeep Avenger και ως 4κίνητο υβριδικό 4xe

Η Jeep παρουσίασε το Avenger 4xe, το οποίο συνδυάζει υβριδική τεχνολογία για το σύστημα κίνησής του αλλά και 4κίνηση που διευρύνει τις εκτός δρόμου ικανότητές του.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Με την αποκάλυψη του Avenger 4xe η Jeep εγκαινιάζει ένα νέο σύστημα τετρακίνησης που μαζί με το σύστημα Selec-Terrain αναβαθμίζουν σημαντικά τη δυνατότητα κίνησης του μικρού SUV των Αμερικανών εκεί που τελειώνει η άσφαλτος.

Διαβάστε επίσης: Τα νέα ρολόγια χειρός της Jeep, με έμπνευση στρατιωτική

Το υβριδικό σύστημα κίνησης του νέου Avenger 4xe είναι 48V και έχει στον πυρήνα του ένα κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρων , ο οποίος λειτουργεί στο θερμοδυναμικό κύκλο Miller και χρησιμοποιεί τούρμπο με πτερύγια μεταβλητής γεωμετρίας (VGT) προκειμένου να αποδώσει 136 ίππους και 230 Nm ροπής.


Ο εν λόγω κινητήρας επικουρείται από έναν ηλεκτρικό ισχύος 29 ίππων που έχει ενσωματωθεί στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη με τις 6 σχέσεις, ώστε να μπορεί να κινήσει και αμιγώς ηλεκτρικά το αυτοκίνητο.

Διαβάστε επίσης: Τα καθαρόαιμα 4X4 που γεννήθηκαν στα χαρακώματα: Jeep Willys

Την τετρακίνηση εξασφαλίζει ένας ακόμα ηλεκτρικός κινητήρας 29 ίππων που βρίσκεται τοποθετημένος στον πίσω άξονα, κινώντας τους πίσω τροχούς μέσω μειωτήρα με σχέση μετάδοσης 22,7:1. Χάρη στην τεχνολογία “power looping” η ενέργεια για την λειτουργία του ηλεκτροκινητήρα είναι εξασφαλισμένη ανά πάσα στιγμή, κάτι που πρακτικά σημαίνει ότι το Avenger 4xe είναι τετρακίνητο όποτε και για όσο χρειάζεται.

Το Avenger 4xe προσφέρει καλές επιδόσεις με τα 0-100 χλμ./ώρα να επιτυγχάνονται σε 9,5 δευτερόλεπτα και την τελική να φτάνει στα 194 χλμ./ώρα, ενώ έναντι της έκδοσης e-Hybrid των 100 ίππων, η απόσταση από το έδαφος έχει μεγαλώσει κατά 10 χλστ., κάτι που δίνει ακόμα καλύτερες γωνίες προσέγγισης, ράμπας και αναχώρησης (22, 21 και 35 μοίρες αντίστοιχα).

Σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρεία σε εδάφη καλυμμένα με χώμα ή χαλίκι η νέα 4κίνητη έκδοση του Avenger μπορεί να σκαρφαλώσει σε κλίση έως και 40%, ενώ ακόμα και με τους εμπρός τροχούς να μην έχουν καθόλου πρόσφυση μπορεί να αντιμετωπίσει κλίση έως 20%.

Το Avenger 4xe μπορεί επίσης να διασχίζει περάσματα με νερό βάθους έως 400 χλστ. και διαθέτει ελαστικά M+S που χαρίζουν επιπλέον αυτοπεποίθηση στον οδηγό. Διαθέσιμη θα υπάρχει και επιλογή για ελαστικά με τη σφραγίδα All Terrain 3PMSF, για δύσκολες καιρικές συνθήκες και πολύ ολισθηρά εδάφη.

Η 4κίνηση του μικρού SUV είναι μόνιμη έως τα 30 χλμ./ώρα με κατανομή ροπής έως και 50:50 σταθερά ανάμεσα στους εμπρός και τους πίσω τροχούς. Με ταχύτητα μεταξύ 30-90 χλμ./ώρα ο πίσω ηλεκτροκινητήρας ενεργοποιείται μόνο όταν χρειάζεται και σε αυτήν την περίπτωση η κατανομή της ισχύος μεταβάλλεται σε πραγματικό χρόνο ανάλογα με τις ανάγκες. Πάνω από τα 90 χλμ./ώρα η κίνηση μεταδίδεται αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς για ελαχιστοποίηση της κατανάλωσης.

Το σύστημα Hill Descent Control για έλεγχο της ταχύτητας σε απότομες κατηφόρες είναι παρόν, ενώ το Selec-Terrain έχει δεχθεί “ειδική φροντίδα” στο συγκεκριμένο Avenger, δίνοντας στον οδηγό τη δυνατότητα να προσαρμόσει το αυτοκίνητο σε όλες τις συνθήκες.

Στο πρόγραμμα “Auto” η τετρακίνηση λειτουργεί μόνο όταν χρειάζεται προκειμένου να διατηρούνται χαμηλά η κατανάλωση και οι ρύποι. Στο “Snow” εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή σταθερότητα, στο “Sand&Mud” οι αλλαγές σχέσεων και ο έλεγχος της πρόσφυσης μπαίνουν σε ειδική λειτουργία, ενώ στο “Sport” μεγιστοποιείται η ισχύς και η ροπή μέσω της λειτουργίας E-Boost.

Τις μηχανολογικές αλλαγές συγκριτικά με την υπόλοιπη γκάμα ολοκληρώνει η ολοκαίνουργια ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση που χρησιμοποιεί το Avenger 4xe, η οποία εξασφαλίζει τη βέλτιστη κινηματική των πίσω τροχών και αντίστοιχη άνεση στην εκτός δρόμου κίνηση.

Εκτός από την οδηγική εμπειρία, το Avenger 4xe ξεχωρίζει και αισθητικά από τα υπόλοιπα: Υπάρχουν λεπτομέρειες σε πράσινη “lime” απόχρωση, οι ζάντες είναι μαύρες, οι προβολείς ομίχλης βρίσκονται τοποθετημένοι πιο ψηλά για καλύτερη αποτελεσματικότητα και προστασία, οι μπάρες οροφής είναι στάνταρ και το σημείο ρυμούλκησης στο πίσω μέρος εμφανές.

Επίσης, ο εμπρός προφυλακτήρας είναι επανασχεδιασμένος για να αντιμετωπίζει τις ιδιαιτερότητες της εκτός δρόμου οδήγησης, δίνοντας χώρο στους τροχούς να υπερβούν εμπόδια όπως ογκώδεις πέτρες. Το ραντάρ των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού είναι τοποθετημένο έτσι ώστε να προστατεύεται κατά το δυνατόν από μικροχτυπήματα ενώ υπάρχουν και επιλογές εξατομίκευσης όπως το αυτοκόλλητο για το εμπρός καπό.

Ειδικές πινελιές υπάρχουν και στην καμπίνα, όπως τα νέα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων που περιλαμβάνουν και πληροφορίες για τον πίσω ηλεκτροκινητήρα. Επίσης, οι επενδύσεις των καθισμάτων είναι αδιάβροχες και δύο φορές πιο ανθεκτικές από των υπόλοιπων εκδόσεων, ενώ μπορούν να πλένονται ώστε να διατηρούνται σαν καινούργιες.

Το υβριδικό 4κίνητο Avenger 4xe θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στην ελληνική αγορά κοντά στο τέλος του 2024, ενώ τα πρώτα μοντέλα θα πατήσουν τους τροχούς τους στη χώρα μας στις αρχές τις επόμενης.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.