Το καινοτόμο Peugeot i-Cockpit γίνεται 10 ετών

Η σχεδιαστική φιλοσοφία Peugeot i-cockpit κλείνει φέτος 10 χρόνια «ζωής» με το 2013 να αποτελεί το έτος που άλλαξε για πάντα την εικόνα στο εσωτερικό των μοντέλων της γαλλικής εταιρείας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
peugeot i-cockpit επέτειος δέκα ετών 2023

Πριν από 10 χρόνια, με την πρώτη γενιά του Peugeot 208, έκανε το ντεμπούτο του το i-Cockpit, το οποίο επηρέασε τη θέση οδήγησης αλλά και τη σχεδίαση του ταμπλό και των μετέπειτα μοντέλων της γαλλικής εταιρείας όσο ποτέ στο παρελθόν.

Διαβάστε επίσης -Επίσημο: Αυτό είναι το ανανεωμένο 508 με έως 360 ίππους (+video)

Από τότε, έχουν παραχθεί σχεδόν 10 εκατομμύρια αυτοκίνητα Peugeot με i-Cockpit, το οποίο έχει επεκταθεί σε ολόκληρη τη γκάμα. Σύμφωνα με την Peugeot, η νέα αυτή εσωτερική διάταξη έχει συμβάλει σημαντικά στην αίσθηση ασφάλειας και άνεσης οδηγών και επιβατών, ενώ αποτελεί πλέον χαρακτηριστικό γνώρισμα των οχημάτων της γαλλικής μάρκας. Ας δούμε τι έχουν να μας πουν οι Γάλλοι για αυτή τη σχεδιαστική φιλοσοφία τους.


Η διάταξη i-Cockpit στηρίζεται σε τρία θεμελιώδη στοιχεία τα οποία παρέμειναν αναλλοίωτα έκτοτε:

-Ένα συμπαγές τιμόνι για καλύτερη αίσθηση οδήγησης και βέλτιστο χειρισμό.

-Μια υπερυψωμένη οθόνη που επιτρέπει στον οδηγό να βλέπει όλες τις πληροφορίες που σχετίζονται με την οδήγηση διατηρώντας τα μάτια του στο δρόμο.

-Μια μεγάλη κεντρική οθόνη αφής, εύκολα προσβάσιμη και ορατή, η οποία επιτρέπει στον οδηγό να διαχειρίζεται τις κύριες λειτουργίες του αυτοκινήτου.

Διαβάστε επίσης: To E-Lion project αποκαλύπτει τα νέα μοντέλα της Peugeot

Η ιστορία του i-Cockpit ξεκίνησε το 2010 με την παρουσίαση του πρωτότυπου Peugeot SR1 στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης, ένα κομψό κουπέ-καμπριολέ που έδειχνε μερικές από τις σκέψεις της μάρκας. Αυτό περιλάμβανε μια επαναστατική θέση οδήγησης που έφερε τα πάνω κάτω στους παραδοσιακούς κώδικες σχεδιασμού και εργονομίας.

Εκείνη την εποχή, οι ομάδες της Peugeot ήθελαν να εξελίξουν το κάθισμα του οδηγού για διαισθητική οδήγηση, περισσότερη εργονομία και ασφάλεια. Μια μικρή ομάδα σχεδιαστών και μηχανικών ξεκίνησε να δουλεύει προς αυτή την κατεύθυνση και αρκετά γρήγορα προέκυψε η πρόταση για ένα μικρότερο τιμόνι με την λογική ότι αυτή η καινοτομία επέτρεπε την ανάγνωση πληροφοριών στο ύψος των ματιών χωρίς παρεμβολή άλλων στοιχείων. Προστέθηκε μια οθόνη αφής, η οποία έκανε όλα τα χειριστήρια πολύ πιο απλά και πρόσθεσε συνδεσιμότητα. Αυτή ήταν η αρχή των οθονών αφής για την Peugeot.

Η πρώτη γενιά του Peugeot 208 προκάλεσε αίσθηση με την εισαγωγή του i-Cockpit στον βασικό εξοπλισμό. Γρήγορα καθιερώθηκε ως μια καινοτομία για την γαλλική εταιρεία που μεταμόρφωσε την εμπειρία του οδηγού καθώς πρόσφερε τα εξής:

-Περισσότερη οδηγική απόλαυση: χάρη στο συμπαγές τιμόνι, το αυτοκίνητο είναι ακόμα πιο ευέλικτο στις κινήσεις του οδηγού, ο οποίος χρειάζεται επίσης να κινήσει λιγότερο τα χέρια του για τον ίδιο ελιγμό

-Περισσότερη άνεση στην οδήγηση: με τα όργανα στο ύψος των ματιών, η οδήγηση γίνεται πιο ξεκούραστη. Το χαμηλότερο τιμόνι επιτρέπει την τοποθέτηση των χεριών του οδηγού σε πιο άνετες γωνίες και η κεντρική οθόνη αφής επιτρέπει τον διαισθητικό χειρισμό των κύριων λειτουργιών του οχήματος.

-Βελτιστοποιημένη Ασφάλεια: το συμπαγές τιμόνι κάνει τις αντιδράσεις πιο γρήγορες, η υπερυψωμένη οθόνη κάνει τα μάτια πιο συγκεντρωμένα στο δρόμο και οι ειδοποιήσεις στο ταμπλό είναι πιο ορατές.

To Peugeot i-Cockpit συνεχίζει να εξελίσσεται και να εκσυγχρονίζεται. Το 2016, η δεύτερη γενιά του 3008 και του 5008 παρουσίασε μια έκδοση με ψηφιακή οθόνη 12,3 ιντσών που μπορεί να προσαρμοστεί πλήρως και να εξατομικευτεί. Παράλληλα, κάτω από την κεντρική οθόνη αφής έχουν τοποθετηθεί διακόπτες εναλλαγής για να είναι ακόμα πιο εύκολη η πρόσβαση στις βασικές λειτουργίες. Το 2019, με τη δεύτερη γενιά του 208 παρουσιάστηκε ένας τρισδιάστατος ψηφιακός πίνακας οργάνων.

Το i-Cockpit προχώρησε ένα ακόμη βήμα με τα νέα 308 (2021) και 408 (2022) με την εισαγωγή του νέου συστήματος infotainment i-Connect, ενός νέου συμπαγούς τιμονιού που μπορεί να ανιχνεύσει την παρουσία των χεριών του οδηγού κατά τη χρήση των βοηθημάτων οδήγησης και των ευαίσθητων στην αφή i-toggles που μπορούν να διαμορφωθούν για τον κλιματισμό, τις τηλεφωνικές επαφές, τον ραδιοφωνικό σταθμό και τις ρυθμίσεις εκκίνησης εφαρμογών, τα οποία μπορούν να ρυθμιστούν κατά την κρίση του χρήστη.

Η ιστορία του i-cockpit θα συνεχίσει να γράφεται
“Το i-Cockpit πρέπει πάντα να παραμένει διαισθητικό, δυναμικό και εικονικό και αυτός είναι και ένας από τους στόχους μας. Η Peugeot υπήρξε πρωτοπόρος σε αυτόν τον τομέα, οπότε εναπόκειται σε εμάς να συνεχίσουμε να ανοίγουμε το δρόμο για όλο και περισσότερη καινοτομία και εφευρετικότητα. Ένα πράγμα ξέρουμε σίγουρα, το i-Cockpit έχει λαμπρό μέλλον!”, αναφέρει σχετικά ο Bertrand Rapatel, διευθυντής εσωτερικού σχεδιασμού της γαλλικής εταιρείας.

Το πρωτότυπο Peugeot Inception που παρουσιάστηκε στην έκθεση CES στο Λας Βέγκας στις αρχές του 2023, δείχνει το μονοπάτι της εξέλιξης που θα μπορούσε να πάρει η επόμενη γενιά του i-Cockpit. Ακόμη πιο διαισθητικό δείχνει τη μελλοντική εξέλιξη του i-Cockpit με το Hypersquare, ένα επαναστατικό νέο χειριστήριο διεύθυνσης, που προσφέρει νέο τρόπο χειρισμού για μια νέα γενιά, μεγαλωμένη με tablets και έξυπνες συσκευές.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.