Η μικρής έκτασης ανανέωση που ανακοίνωσαν οι Βρετανοί για το MINI John Cooper Works αναβαθμίζει το πιο σπορ μοντέλο της γκάμας τόσο στο αισθητικό κομμάτι όσο και σε εκείνο του στάνταρ εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης.
Διαβάστε επίσης – Τιμές MINI: Στην Ελλάδα το ανανεωμένο μοντέλο σε όλες τις εκδόσεις
Οι αλλαγές στο εμπρός μέρος του John Cooper Works εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη γρίλια που έχει μεγαλώσει σε μέγεθος προς τα κάτω, ενώ ανασχεδιασμένοι και μεγαλύτεροι είναι και οι αεραγωγοί του προφυλακτήρα που ψύχουν τα φρένα. Από το σχεδιαστήριο ξαναπέρασαν οι λεπτομέρειες που βλέπουμε στα εμπρός φτερά αλλά και η πίσω αεροτομή οροφής, ενώ διαφορετικού σχήματος και σημαντικά μεγαλύτερος είναι και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα στη μέση του οποίου βλέπουμε τη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η τελευταία αποτελεί πλέον μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, όπως και το σύστημα πέδησης της Brembo με τις 4πίστονες εμπρός δαγκάνες και τους αεριζόμενους δίσκους.
Στα στοιχεία του έξτρα εξοπλισμού που ξεχωρίζουν περιλαμβάνεται η νέα έκδοση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης σπορ ανάρτησης του John Cooper Works που φέρει μια επιπλέον βαλβίδα ελέγχου ώστε τα αμορτισέρ να προσαρμόζουν καλύτερα τη λειτουργία τους στις μικρές ανωμαλίες του δρόμου αλλά και 10% ισχυρότερες αποσβέσεις σε σχέση με πριν.
Διαβάστε επίσης – MINI Electric Collection: Νέα έκδοση για το ηλεκτρικό MINI
Στο στάνταρ εξοπλισμό του σπορ μοντέλου της MINI ανήκει πλέον και το σύστημα ελέγχου κατά το παρκάρισμα Park Distance Control.
Στο εσωτερικό βλέπουμε στάνταρ έναν ανασχεδιασμένο κεντρικό πίνακα πληροφοριών με οθόνη αφής στις 8,8 ίντσες, τη στιγμή που το multimedia σύστημα φέρει τώρα νέο λειτουργικό, ανανεωμένα γραφικά, ενώ για πρώτη φορά διαθέτει και live widgets.
Ο δίλιτρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας των 231 ίππων και 320 Nm παραμένει ως είχε προσφέροντας 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα σε συνεργασία με το χειροκίνητο κιβώτιο και 6,1 δεύτερα όταν συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic των 8 σχέσεων.