To MINI John Cooper Works των 231 ίππων φρεσκάρεται

Η ώρα για το φρεσκάρισμα του MINI John Cooper Works έφτασε έπειτα και από την πρόσφατη ανανέωση της γκάμας του μοντέλου της βρετανικής εταιρίας.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
MINI John Cooper Works 2021 ανανέωση

Η μικρής έκτασης ανανέωση που ανακοίνωσαν οι Βρετανοί για το MINI John Cooper Works αναβαθμίζει το πιο σπορ μοντέλο της γκάμας τόσο στο αισθητικό κομμάτι όσο και σε εκείνο του στάνταρ εξοπλισμού ασφάλειας και άνεσης.

Διαβάστε επίσης – Τιμές MINI: Στην Ελλάδα το ανανεωμένο μοντέλο σε όλες τις εκδόσεις

Οι αλλαγές στο εμπρός μέρος του John Cooper Works εντοπίζονται στην ανασχεδιασμένη γρίλια που έχει μεγαλώσει σε μέγεθος προς τα κάτω, ενώ ανασχεδιασμένοι και μεγαλύτεροι είναι και οι αεραγωγοί του προφυλακτήρα που ψύχουν τα φρένα. Από το σχεδιαστήριο ξαναπέρασαν οι λεπτομέρειες που βλέπουμε στα εμπρός φτερά αλλά και η πίσω αεροτομή οροφής, ενώ διαφορετικού σχήματος και σημαντικά μεγαλύτερος είναι και ο διαχύτης στον πίσω προφυλακτήρα στη μέση του οποίου βλέπουμε τη διπλή απόληξη της εξάτμισης. Η τελευταία αποτελεί πλέον μέρος του στάνταρ εξοπλισμού, όπως και το σύστημα πέδησης της Brembo με τις 4πίστονες εμπρός δαγκάνες και τους αεριζόμενους δίσκους.


Στα στοιχεία του έξτρα εξοπλισμού που ξεχωρίζουν περιλαμβάνεται η νέα έκδοση της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης σπορ ανάρτησης του John Cooper Works που φέρει μια επιπλέον βαλβίδα ελέγχου ώστε τα αμορτισέρ να προσαρμόζουν καλύτερα τη λειτουργία τους στις μικρές ανωμαλίες του δρόμου αλλά και 10% ισχυρότερες αποσβέσεις σε σχέση με πριν.

Διαβάστε επίσης – MINI Electric Collection: Νέα έκδοση για το ηλεκτρικό MINI

Στο στάνταρ εξοπλισμό του σπορ μοντέλου της MINI ανήκει πλέον και το σύστημα ελέγχου κατά το παρκάρισμα Park Distance Control.

Στο εσωτερικό βλέπουμε στάνταρ έναν ανασχεδιασμένο κεντρικό πίνακα πληροφοριών με οθόνη αφής στις 8,8 ίντσες, τη στιγμή που το multimedia σύστημα φέρει τώρα νέο λειτουργικό, ανανεωμένα γραφικά, ενώ για πρώτη φορά διαθέτει και live widgets.

Ο δίλιτρος υπετροφοδοτούμενος κινητήρας των 231 ίππων και 320 Nm παραμένει ως είχε προσφέροντας 0-100 χλμ./ώρα σε 6,3 δευτερόλεπτα σε συνεργασία με το χειροκίνητο κιβώτιο και 6,1 δεύτερα όταν συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο Steptronic των 8 σχέσεων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]