Το μοντέλο που “σάρωσε” στην Ευρώπη – Πόσοι το επέλεξαν με βενζίνη και πόσοι με υγραέριο

Με τι κινητήρα επέλεξαν οι περισσότεροι το ευρωπαϊκό best seller; Με μοτέρ βενζίνης ή διπλού καυσίμου (βενζίνη/υγραέριο); Δείτε τα στοιχεία...

Βρείτε μας στο
Dacia Sandero

To 2024 ολοκληρώθηκε με το Dacia Sandero στην κορυφή της Ευρώπης. Παρόμοιο είναι και το σκηνικό στο ξεκίνημα του 2025, μιας και τον Ιανουάριο βρέθηκε στην πρώτη θέση με 21.309 ταξινομήσεις. Πλέον, έχουμε και στοιχεία σχετικά με το καύσιμο που επιλέγεται. Συνεπώς, δεδομένου ότι το συγκεκριμένο μοντέλο προσφέρεται και με κινητήρα υγραερίου, έχει ενδιαφέρον να δούμε τι επέλεξαν οι αγοραστές.

Δείτε επίσης: Η πετρελαιοκίνητη Mercedes με την χαμηλότερη κατανάλωση – “Καίει” 4,5 λτ./100 χλμ.

Σύμφωνα με τον πίνακα που ακολουθεί, το ευρωπαϊκό best seller σε ποσοστό 53% παραδόθηκε με κινητήρα βενζίνης. Στην ελληνική αγορά, ο κινητήρας βενζίνης είναι ο TCe 90, ο οποίος έχει χωρητικότητα 999 κ.εκ. Είναι τρικύλινδρος, φέρει turbo και αποδίδει 90 ίππους. Η δε ροπή φτάνει μέχρι τα 160 Nm στο εύρος 2.100-3.750 σ.α.λ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι διαθέσιμος τόσο με χειροκίνητο, όσο και με αυτόματο κιβώτιο CVT.


Το 47% των αγοραστών επέλεξε υγραέριο
Περίπου οι μισοί αγοραστές επέλεξαν τον κινητήρα διπλού καυσίμου. Συγκεκριμένα, το 47% των αγοραστών επέλεξε τον ECO-G 100 κινητήρα. Πρόκειται για έναν επίσης τρικύλινδρο κινητήρα με turbo, ο οποίος αποδίδει 100 ίππους όταν κινείται με υγραέριο. Η ροπή είναι αυξημένη στα 170 Nm (επίσης κατά την χρήση υγραερίου) στο εύρος 2.000-3.500 σ.α.λ.

Η συγκεκριμένη έκδοση φέρει δύο δεξαμενές καυσίμου, μία με χωρητικότητα 50 λτ. για την βενζίνη και μία 40 λτ. για το LPG. Αποτέλεσμα είναι η συγκεκριμένη έκδοση του Dacia Sandero να διακρίνεται για την μεγάλη αυτονομία, η οποία ξεπερνά εύκολα τα 1.000 χλμ.