Το νέο Audi A3 sedan μας αποκαλύπτεται

Μετά από τα νέα Audi A3 η γερμανική εταιρία προχώρησε στην αποκάλυψη και του νέου και προηγμένου A3 Sedan που έρχεται να διευρύνει τη γκάμα του μοντέλου.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2020 Audi A3 Sedan

Αισθητικά το νέο Audi A3 Sedan ακολουθεί το σχεδιαστικό μονοπάτι του νέου A3 με τον δυναμισμό στις γραμμές του να κυριαρχεί. Μάλιστα η προσθήκη του τρίτου όγκου όχι μόνο δεν αφαίρεσε πόντους σε αυτό το κομμάτι αλλά τονίζει ακόμη περισσότερο τις γραμμές που επέλεξε η Audi με το έξτρα μήκος να υπογραμμίζει το “μυώδες” προφίλ του αυτοκινήτου, τη στιγμή που αεροδυναμικός συντελεστής οπισθέλκουσας έχει κρατηθεί στο ιδιαίτερα χαμηλό 0,25.

Διαβάστε επίσης: Νέο Audi A3: Αυτή είναι η νέα 4η γενιά του (+video)

Το νέο Audi A3 μας έρχεται ελαφρώς μεγαλύτερο σε διαστάσεις σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά. Συγκεκριμένα και με το μεταξόνιο να παραμένει το ίδιο, το μήκος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 40 χλστ. στα 4.500 χλστ., το πλάτος αγγίζει πλέον τα 1.820 χλστ. και παρουσιάζεται αυξημένο κατά 20 χλστ., ενώ το ύψος έχει αυξηθεί κατά 10, στα 1.430 χλστ.


Η Audi αναφέρει ότι οι αυξημένες διαστάσεις έχουν επιφέρει και αύξηση στους χώρους της καμπίνας. χαρακτηριστικά οι Γερμανοί αναφέρουν πως ο οδηγός, με το κάθισμα στη χαμηλότερη ρύθμιση του, έχει πλέον 20 χλστ. περισσότερο χώρο για το κεφάλι του. Από την άλλη ο χώρος αποσκευών, με τα καθίσματα στη θέση τους, παραμένει στα ίδια ακριβώς επίπεδα με του προηγούμενου μοντέλου στα 425 λίτρα.

2020 Audi A3 Sedan

Στο εσωτερικό του το Audi A3 Sedan συνεχίζει στο ίδιο μοντέρνο και δυναμικό “μοτίβο”. Με τις έντονες ακμές να το χαρακτηρίζουν, το ταμπλό έχει σχεδιαστεί βάζοντας τον οδηγό στο επίκεντρο των εξελίξεων, με στάνταρ ψηφιακό πίνακα πληροφοριών 10,25 ιντσών για τα μάτια του αλλά και μια κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων με διάσταση από 10,1 έως και 12,3 ίντσες. Το σύστημα infotainment της Audi βρίσκεται πλέον στην τρίτη γενιά του και χρησιμοποιεί επεξεργαστή δέκα φορές ισχυρότερο έναντι της προηγούμενης γενιάς. Έτσι προσφέρει στους επιβαίνοντες υψηλά επίπεδα συνδεσιμότητας όπως και στο ίδιο το αυτοκίνητο, μέσω υπηρεσιών Car-to-X. Επιτρέπει παράλληλα και έναν βαθμό ελέγχου απομακρυσμένα, ενώ μπορεί να αποθηκεύσει τις προτιμήσεις έως και έξι διαφορετικών χρηστών.

Στο τομέα των κινητήρων το A3 Sedan θα είναι αρχικά διαθέσιμο με ένα υπετροφοδοτούμενο μηχανικό σύνολο βενζίνης TFSI αλλά και έναν TDI πετρελαίου. Ειδικότερα στην έκδοση 35 TFSI, ο άμεσου ψεκασμού κινητήρας βενζίνης των 1,5 λίτρων αποδίδει 150 ίππους και είναι διαθέσιμος με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή ένα αυτόματο 7τάχυτο κιβώτιο S tronic. Το ήπιο υβριδικό σύστημα των 48V είναι διαθέσιμο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο και ενισχύει τις επιδόσεις του θερμικού μοτέρ προσφέροντας 50 έξτρα Nm ροπής κατά τις εκκινήσεις. Παράλληλα επιτρέπει την απενεργοποίηση εν κινήσει το μοτέρ για ακόμη υψηλότερα επίπεδα οικονομίας, ενώ παράγει ηλεκτρική ενέργεια κατά τις επιβραδύνσεις.

Στους 150 ίππους φτάνει και η απόδοση του δίλιτρου turbo κινητήρα πετρελαίου, ο οποίος συνδυάζεται επίσης με το 7τάχυτο αυτόματο κιβώτιο S tronic.

Διαβάστε επίσης: Νέο Audi A3: Αυτοί είναι οι κινητήρες του

Στο τομέα των αναρτήσεων η Audi αναφέρει αλλαγές με στόχο μια πιο δυναμική και σπορ συμπεριφορά σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Εκτός από τη δουλειά που έχει γίνει στη στάνταρ ανάρτηση το A3 Sedan θα είναι διαθέσιμο και με σπορ ρυθμισμένη ανάρτηση αλλά και με ανάρτηση της οποίας τα αμορτισέρ ελέγχονται ηλεκτρονικά, με τον οδηγό να έχει τη διάθεση του και δυνατότητα παραμετροποίησης.

Οι πωλήσεις του νέου Audi A3 θα ξεκινήσουν στη Γερμανία στο τέλος του μήνα με την τιμή του να ξεκινά επί γερμανικού εδάφους από τα 29.800 ευρώ, ενώ σύμφωνα με την Audi θα ακολουθήσει αργότερα και μια προσιτή έκδοση με μοτέρ βενζίνης και αρχική τιμή τα 27.700 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]