Το νέο CUPRA Leon e-Hybrid των 245 ίππων. Δείτε τιμές και εκδόσεις

Το νέο CUPRA Leon e-Hybrid των 245 ίππων είναι πλέον διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά με την αντιπροσωπεία να ανακοινώνει τιμές και εκδόσεις.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Σύμφωνα με την εταιρία, το Leon που φέρει το σήμα της Cupra, είναι το πιο ριζοσπαστικό μοντέλο που βγαίνει μέχρι τώρα από τη γραμμή παραγωγής και προορίζεται να θέσει πρότυπα με πολλούς τρόπους, είτε σε πεντάθυρο hatchback είτε σε Sportstourer αμάξωμα.

Το Cupra Leon ενσωματώνει έναν προηγμένο και υψηλής απόδοσης υβριδικό κινητήρα για πρώτη φορά. Στην καρδιά του plug-in υβριδικού συστήματος υπάρχει ένας βενζινοκινητήρας 1.4 λίτρων TSI 150 ίππων, ένας ηλεκτροκινητήρας 115 ίππων και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 13kWh, που συνδυαστικά παρέχουν 245 ίππους και 400Nm ροπής. Το plug-in υβριδικό σύστημα οδηγεί το CUPRA Leon στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 6,7 δευτερόλεπτα (Sportstourer: 7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει στα 225 χλμ./ώρα.

Διαβάστε επίσης: Cupra Formentor. Στην Ελλάδα με 310 PS, 4κίνηση και DSG


Το μοντέλο της Cupra μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά έως και 55-60 χλμ. κατά το πρότυπο WLTP, για την έκδοση hatchback και 54-59 χλμ. για την Sportstourer έκδοση. Μόνο με το ηλεκτρικό μοτέρ το νέο CUPRA μπορεί να αναπτύξει ταχύτητες έως και 135 χλμ./ώρα, ενώ ξεκινά πάντα ως αμιγώς ηλεκτρικό. Η μπαταρία επαναφορτίζεται σε 3,5 ώρες χρησιμοποιώντας ένα Wallbox ή έξι ώρες από οικιακή πρίζα 230V.

Παράλληλα οι εκπομπές CO2 είναι χαμηλότερες είναι για το 5-θυρο 28,9-32,4 γρ./χλμ.και για το Sportstourer: 29,7-33,5 γρ./χλμ.

Ο εξοπλισμός του plug-in υβριδικού Cupra Leon παρουσιάζεται ιδιαίτερα πλούσιος τόσο σε συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης όσο και άνεσης αλλά και κοσμητικά. Χαρακτηριστικά αναφέρουμε το σύστημα ψυχαγωγίας με οθόνη αφής 10 ιντσών που ενσωματώνει και σύστημα πλοήγησης, Full LED προβολείς, ζάντες διαμέτρου 19 ιντσών. 4 θύρες USB-C (δύο εμπρός και δύο πίσω), τριζωνικός κλιματισμό, αυτόματη υποβοήθηση στάθμευσης με κάμερα οπισθοπορείας Dynamic Chassis Control, προειδοποίησης πρόσκρουσης εμπρός με αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης για οχήματα, πεζούς και ποδηλάτες κ.α.

Διαβάστε επίσης: Να το πρώτο ηλεκτρικό Cupra, με αυτονομία βενζίνης! (+video)

Η έκδοση Launch Edition, περιλαμβάνει επιπλέον το σύστημα Full Link, ηλεκτρική οροφή, ενεργό cruise control, όλη τη επιπλέον σουίτα συστημάτων ασφάλειας (Safe & Driving XL: Adaptive cruise control predictive, Light Assist,Traffic Sign Recognition, Side Assist, Exit Assist, Exit Warning,Travel
Assist, Emergency Assist και Lane Assist Plus με διατήρηση στο κέντρο της λωρίδας & θερμαινόμενο τιμόνι), πρίζα 230 V στο πορτμπαγκάζ, πλαϊνά μαρσπιέ, “supersport” πολυλειτουργικό τιμόνι, connectivity Box, καλώδιο φόρτισης Mode 3, ογκομετρικό συναγερμό και μεταλλικό χρώμα.

Οι εκδόσεις και οι τιμές του νέου plug-in υβριδικού έχουν ως εξής:

CUPRA Leon 1.4 TSI 245 PS DSG e-Hybrid: 38.990 ευρώ
CUPRA Leon 1.4 TSI 245 PS DSG e-Hybrid Launch Edition: 41.990 ευρώ
CUPRA Leon 1.4 TSI 245 PS DSG e-Hybrid Sportourer: 39.990 ευρώ

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]