Το νέο μικρό γαλλικό van που σε “βάζει” στην πρίζα – Γιατί ξεχωρίζει

Η Renault προσφέρει τώρα και επαγγελματική έκδοση για το μικρό ηλεκτρικό της μοντέλο, μια λύση που ταιριάζει στους επαγγελματίες που θέλουν ευελιξία στο αστικό τοπίο.
Renault 4 E-Tech Electric Van

Το νέο Renault 4 E-Tech Electric Van (με έγκριση τύπου N1) συνεχίζει την παράδοση του επαγγελματικού Renault 4, η έκδοση F4 του οποίου προσέφερε ωφέλιμο φορτίο 300 κιλών.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο της χρονιάς – Θρυλική, ηλεκτρική επιστροφή!

Σήμερα, η έκδοση N1 συνδυάζει την εμφάνιση και την άνεση ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τις επαγγελματικές δυνατότητες που χρειάζονται όσοι μεταφέρουν αντικείμενα και εξοπλισμό. Αποτελεί ιδανική επιλογή για επαγγελματίες τεχνίτες, οδηγούς διανομών σε αστικές περιοχές, εταιρείες διαχείρισης πολυκατοικιών και παροχής υπηρεσιών, εταιρείες ενοικίασης οχημάτων και εταιρικούς στόλους.

Στο R4 E-Tech Electric Van, που διατίθεται στο επίπεδο εξοπλισμού Advance, τα πίσω καθίσματα και οι ζώνες ασφαλείας έχουν αντικατασταθεί από θερμοδιαμορφωμένο δάπεδο, με σύστημα συγκράτησης φορτίου και γάντζους πρόσδεσης.

Διαβάστε επίσης: Όλα τα υγραεριοκίνητα μοντέλα στην Ελλάδα – Τιμές από 16.590 ευρώ

Ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 1.045 λίτρα, συμπεριλαμβανομένου καλυμμένου χώρου 55 λίτρων – ιδανικού για την αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης.

Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 375 κιλά στο μικρό ηλεκτρικό επαγγελματικό της Renault, ενώ το μέγιστο μήκος φόρτωσης είναι 1,20 μ. Προαιρετικά, μπορεί επίσης να τοποθετηθεί διαχωριστικό πλέγμα, ανάμεσα στην καμπίνα επιβατών και το χώρο φόρτωσης. Ανάλογα τη χώρα, το όχημα μπορεί να διαθέτει κάλυμμα αποσκευών, αντιολισθητικό τάπητα ή δυνατότητα απενεργοποίησης ανοίγματος των πίσω παραθύρων και θυρών.

Η μετατροπή του οχήματος πραγματοποιείται από την Qstomize, θυγατρική της Renault που εδρεύει στο εργοστάσιο Manufacture Ampere στη Maubeuge (ElectriCity), όπου κατασκευάζεται και το R4 E-Tech Electric. Η Qstomize δραστηριοποιείται εδώ και σχεδόν 40 χρόνια, ενώ εξειδικεύεται στις προσαρμογές και μετατροπές οχημάτων για ειδικές ανάγκες λιανικής και επαγγελματικής χρήσης, όπως ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, οχήματα για άτομα με μειωμένη κινητικότητα, εκπαιδευτικά αυτοκίνητα, αστυνομικά οχήματα και άλλες εξειδικευμένες λύσεις.

Η έκδοση van του R4 E-Tech Electric προσφέρεται σε δύο εκδόσεις:

-Με κινητήρα 120 ίππων με μπαταρία 40 kWh και αυτονομία έως 308 χλμ. κατά WLTP.
Με κινητήρα 150 ίππων και μπαταρία 52 kWh για αυτονομία έως 409 χλμ.

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν ενσωματωμένο φορτιστή AC 11 kW (bi-directional)
Φορτιστή DC 80 kW (για την μπαταρία 40 kWh) ή 100 kW (για την μπαταρία 52 kWh).

Οι χρόνοι φόρτισης έχουν ως εξής (από 15% έως 80% με AC 11 kW):

-3 ώρες και 13 λεπτά (μπαταρία 52 kWh)
-2 ώρες και 37 λεπτά (μπαταρία 40 kWh)
-Με DC ταχυφορτιστή: μόλις 30 λεπτά για οποιαδήποτε από τις δύο μπαταρίες

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το σκληροτράχηλο pick up αναβαθμίζεται στην plug-in hybrid έκδοσή του με το σύστημα BlueCruise που επιτρέπει οδήγηση χωρίς χέρια στον αυτοκινητόδρομο....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...
Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....
Το van της κορεάτικης εταιρείας απέσπασε διπλή διάκριση στα βραβεία του θεσμού κατακτώντας τόσο τον τίτλο ‘Van of the Year’ όσο και αυτόν του ‘Compact...

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Ford Ranger pick up PHEV 2025

Το πρώτο PHEV pick up στην Ευρώπη – Τώρα 1ο και στην οδήγηση χωρίς χέρια

Audi Q5 and Audi A6 with new V6 TDI engines:

299 ίπποι, 580 Nm και από 5,3 λτ./100 χλμ.: Ο νέος κινητήρας που το καταφέρνει, σε ποια μοντέλα μπαίνει

Ferrari 250 GTO

Ferrari 250 GTO: Για αυτό είναι ανεκτίμητη