Το νέο μικρό γαλλικό van που σε “βάζει” στην πρίζα – Γιατί ξεχωρίζει

Η Renault προσφέρει τώρα και επαγγελματική έκδοση για το μικρό ηλεκτρικό της μοντέλο, μια λύση που ταιριάζει στους επαγγελματίες που θέλουν ευελιξία στο αστικό τοπίο.
Renault 4 E-Tech Electric Van

Το νέο Renault 4 E-Tech Electric Van (με έγκριση τύπου N1) συνεχίζει την παράδοση του επαγγελματικού Renault 4, η έκδοση F4 του οποίου προσέφερε ωφέλιμο φορτίο 300 κιλών.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμάζουμε το αυτοκίνητο της χρονιάς – Θρυλική, ηλεκτρική επιστροφή!

Σήμερα, η έκδοση N1 συνδυάζει την εμφάνιση και την άνεση ενός επιβατικού αυτοκινήτου με τις επαγγελματικές δυνατότητες που χρειάζονται όσοι μεταφέρουν αντικείμενα και εξοπλισμό. Αποτελεί ιδανική επιλογή για επαγγελματίες τεχνίτες, οδηγούς διανομών σε αστικές περιοχές, εταιρείες διαχείρισης πολυκατοικιών και παροχής υπηρεσιών, εταιρείες ενοικίασης οχημάτων και εταιρικούς στόλους.

Στο R4 E-Tech Electric Van, που διατίθεται στο επίπεδο εξοπλισμού Advance, τα πίσω καθίσματα και οι ζώνες ασφαλείας έχουν αντικατασταθεί από θερμοδιαμορφωμένο δάπεδο, με σύστημα συγκράτησης φορτίου και γάντζους πρόσδεσης.

Διαβάστε επίσης: Όλα τα υγραεριοκίνητα μοντέλα στην Ελλάδα – Τιμές από 16.590 ευρώ

Ο χώρος φόρτωσης φτάνει τα 1.045 λίτρα, συμπεριλαμβανομένου καλυμμένου χώρου 55 λίτρων – ιδανικού για την αποθήκευση του καλωδίου φόρτισης.

Το ωφέλιμο φορτίο ανέρχεται στα 375 κιλά στο μικρό ηλεκτρικό επαγγελματικό της Renault, ενώ το μέγιστο μήκος φόρτωσης είναι 1,20 μ. Προαιρετικά, μπορεί επίσης να τοποθετηθεί διαχωριστικό πλέγμα, ανάμεσα στην καμπίνα επιβατών και το χώρο φόρτωσης. Ανάλογα τη χώρα, το όχημα μπορεί να διαθέτει κάλυμμα αποσκευών, αντιολισθητικό τάπητα ή δυνατότητα απενεργοποίησης ανοίγματος των πίσω παραθύρων και θυρών.

Η μετατροπή του οχήματος πραγματοποιείται από την Qstomize, θυγατρική της Renault που εδρεύει στο εργοστάσιο Manufacture Ampere στη Maubeuge (ElectriCity), όπου κατασκευάζεται και το R4 E-Tech Electric. Η Qstomize δραστηριοποιείται εδώ και σχεδόν 40 χρόνια, ενώ εξειδικεύεται στις προσαρμογές και μετατροπές οχημάτων για ειδικές ανάγκες λιανικής και επαγγελματικής χρήσης, όπως ελαφρά επαγγελματικά οχήματα, οχήματα για άτομα με μειωμένη κινητικότητα, εκπαιδευτικά αυτοκίνητα, αστυνομικά οχήματα και άλλες εξειδικευμένες λύσεις.

Η έκδοση van του R4 E-Tech Electric προσφέρεται σε δύο εκδόσεις:

-Με κινητήρα 120 ίππων με μπαταρία 40 kWh και αυτονομία έως 308 χλμ. κατά WLTP.
Με κινητήρα 150 ίππων και μπαταρία 52 kWh για αυτονομία έως 409 χλμ.

Και οι δύο εκδόσεις διαθέτουν ενσωματωμένο φορτιστή AC 11 kW (bi-directional)
Φορτιστή DC 80 kW (για την μπαταρία 40 kWh) ή 100 kW (για την μπαταρία 52 kWh).

Οι χρόνοι φόρτισης έχουν ως εξής (από 15% έως 80% με AC 11 kW):

-3 ώρες και 13 λεπτά (μπαταρία 52 kWh)
-2 ώρες και 37 λεπτά (μπαταρία 40 kWh)
-Με DC ταχυφορτιστή: μόλις 30 λεπτά για οποιαδήποτε από τις δύο μπαταρίες

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Εντυπωσιακή πορεία καταγράφει το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2025 και οι αριθμοί του εργοστασίου το επιβεβαιώνουν......
Η Deutz-Fahr αποκάλυψε τη νέα Σειρά 8 TTV, μια πρωτοποριακή γκάμα τρακτέρ που συνδυάζει τεχνολογία αιχμής, κορυφαία άνεση και εντελώς νέο σχεδιασμό....
To B-SUV των Γερμανών κερδίζει γρήγορα την εμπιστοσύνη του ελληνικού κοινού και μέσα σε λίγους μήνες από τη αρχική του διάθεση έφτασε σε ορόσημο....
Η αντιπροσωπεία της Omoda & Jaecoo δίνει τη δυνατότητα στο κοινό να δει από κοντά το plug-in υβριδικό Jaecoo 7 SHS-P χωρίς να επισκεφτεί κάποια...
Η Nissan ανακοίνωσε το πρόγραμμα All Clear Service προσφέροντας δωρεάν χειμερινό έλεγχο για τα μοντέλα της και εκπτώσεις σε ανταλλακτικά και αξεσουάρ....
Οι οδηγοί Ford μπορούν να βελτιώσουν το μοντέλο τους αισθητικά και χρηστικά μέσω της νέας ιστοσελίδας που παρουσίασε η ελληνική αντιπροσωπεία....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής