To νέο Peugeot 508 ήρθε στην Ελλάδα (+mega gallery)

Το Peugeot 508 βρίσκεται ήδη στις εκθέσεις της γαλλικής μάρκας, με ποικιλία εκδόσεων βενζίνης ή πετρελαίου και αρκετές επιλογές εξοπλισμού, τις οποίες σας παρουσιάζουμε!

Βρείτε μας στο


Με το νέο Peugeot 508, οι Γάλλοι κάνουν ένα βήμα στην αλλαγή προφίλ που επιχειρούν, καθώς στοχεύουν να κοιτάξουν στα μάτια τους κατασκευαστές πολυτελών οχημάτων στο Segment-D. Μπορεί η κατηγορία των SUV να έχει διαγράψει θεαματική άνοδο τα τελευταία χρόνια, ωστόσο τα σεντάν, και ιδιαίτερα σε πιο πολυτελείς εκδόσεις, φαίνεται πως ανακάμπτουν. Σκοπός των ανθρώπων της Peugeot, είναι με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να προσελκύσουν άτομα ηλικίας μεταξύ 40-45 ετών και οι επιλογές τους, έχουν κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση.

Για το 508, οι σχεδιαστές της Peugeot πήραν μια απόσταση από τα κλασικά 4θυρα οχήματα που είχαμε συνηθίσει, παρουσιάζοντας μια 5θυρη εκδοχή με coupe χαρακτηριστικά. Το χαμηλωμένο ύψος, που είναι μόλις 1,4 μέτρα και ο σπορ σχεδιασμός εν γένει, δημιουργούν μια αεροδυναμική σιλουέτα που τραβάει το βλέμμα. Ακολουθώντας τη σχεδιαστική μέθοδο των Premium Sedan, όπου αποτείνεται πια το Peugeot 508, οι Γάλλοι έχουν προσδώσει στην οροφή μια έντονη κλίση προς το πίσω μέρος. Στις επιλογές που έχουν γίνει αναφορικά με το σχεδιασμό, τη διαμόρφωση του εσωτερικού και τα συστήματα ασφάλειας, σημαντικό ρόλο έχει παίξει η χρήση της σύγχρονης πλατφόρμας EMP2, η οποία εξασφαλίζει και μείωση του βάρους κατά 70 κιλά.

Στο εσωτερικό έχουν χρησιμοποιηθεί υλικά όπως Alcantara, δέρμα Nappa και ξύλο, που παραπέμπουν ευθέως σε όχημα της κατηγορίας των Premium Sedan, όπου στόχευσε η Peugeot με το 508. Ακόμη, εντός του αυτοκινήτου κυριαρχεί η νέα έκδοση του Peugeot i-Cockpit. Το μικρό τιμόνι -σήμα κατατεθέν των νέων μοντέλων της Peugeot– διαθέτει και paddles για αλλαγή ταχυτήτων, γεγονός που συντελεί στη σπορ εικόνα. Επιπλέον, συνδυάζεται με ψηφιακή οθόνη Head-up Display 12,3 ιντσών και κεντρική οθόνη αφής 8 ή 10 ιντσών, ανάλογα με την επιλογή του αγοραστή. Οι 7 διακόπτες αεροπορικού τύπου στην κεντρική κονσόλα, δίνουν διαφορετική νότα σε ένα εσωτερικό.

Μέσω του i-Cockpit Amplify, που διατίθεται σε πλούσιες εκδόσεις του μοντέλου, υπάρχουν δυνατότητες διαμόρφωσης τόσο της ατμόσφαιρας στο εσωτερικό, όσο και της συμπεριφοράς του Peugeot 508. Στην πρώτη περίπτωση, ο οδηγός μπορεί έχει δύο επιλογές (Boost, Relax) για διαμόρφωση του εσωτερικού περιβάλλοντος. Στη δεύτερη περίπτωση, επιλέγει μεταξύ των προφίλ οδήγησης Eco, Sport, Comfort, Νormal, ενώ έχει και δυνατότητα ρύθμισης της ηλεκτρονικά ελεγχόμενης ενεργητικής ανάρτησης. Προφανώς, το Peugeot 508 διαθέτει συνδεσιμότητα τελευταίας γενιάς με λειτουργία MirrorScreen που είναι συμβατή με Apple Carplay, MirrorLink, Android Auto και Bluetooth. Όσο για την χωρητικότητα αποσκευών, που σε αυτή την κατηγορία είναι πάντα ένα φλέγον ζητούμενο; Αυτή υπολογίζεται στα 487 λίτρα, ενώ αν πέσουν τα καθίσματα αυξάνεται στα 1.537 λίτρα.

Σε επίπεδο συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, το Peugeot 508 προσφέρει πολλές επιλογές, ανάλογα με τον εξοπλισμό και τον κινητήρα που θα επιλεγεί. Την παράσταση κλέβει το σύστημα νυχτερινής όρασης Night Vision, που θα ενσωματώνεται στο Peugeot 508 GT και σύμφωνα με την Peugeot, θα υπάρχει για πρώτη φορά σε μοντέλο αυτής της κατηγορίας. Το εν λόγω σύστημα, βασίζεται σε κάμερα με υπέρυθρες, η οποία ανιχνεύει πεζούς ή ζώα σε ακτίνα 200-250 μέτρων πέραν από την ακτίνα δράσης των προβολέων του αυτοκινήτου, σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας όπως η οδήγηση με ομίχλη ή τη νύχτα. Έπειτα, εμφανίζει την εικόνα του δρόμου στην οθόνη του Head-up Display, με αποτέλεσμα ο οδηγός να μη χρειάζεται να πάρει το βλέμμα του από το δρόμο. Μεταξύ άλλων συστημάτων που διατίθενται στις εκδόσεις του Peugeot 508, εντάσσονται το σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης με προειδοποίηση απόστασης, το σύστημα προειδοποίησης και διόρθωσης σε περίπτωση απόκλισης από τη λωρίδα, το σύστημα ελέγχου γωνίας χωρίς ορατότητα κ.α.

Ποικιλία υπάρχει και στην επιλογή κινητήρων, καθώς το νέο Peugeot 508 εφοδιάζεται με τους γνωστούς κινητήρες βενζίνης Puretech και πετρελαίου BlueHDI. Ο κινητήρας Puretech έχει χωρητικότητα 1,6 λίτρων και αποδίδει 180 ή 225 (στην έκδοση GT) ίππους. Στις εκδόσεις πετρελαίου εντάσσονται δύο κινητήρες, ο 1.5 BlueHDI με ισχύ 130 ίππων και ο 2.0 BlueHDI που αποδίδει 180 ίππους. Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν σύστημα Start&Stop και εφοδιάζονται με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (ΕΑΤ8), ενώ μόνο η έκδοση 1.5 BlueHDI εξοπλίζεται και με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το Peugeot 508 διατίθεται στις εκδόσεις Active, Allure, GT-Line και GT, οι οποίες διαφέρουν ως προς τον εξοπλισμό ή τις εκδόσεις κινητήρων. Η τιμή του αυτοκινήτου ξεκινά από 29.900 ευρώ, ενώ το Peugeot 508 GT κοστολογείται στα 48.800 ευρώ.

mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: ndouzinas@traction.gr