Το Opel Insignia διαθέσιμο με νέο turbo κινητήρα

Τη διεύρυνση της γκάμας κινητήρων του Insignia ανακοίνωσε η Opel με την προσθήκη ενός νέου μοτέρ βενζίνης αλλά και μιας 4κίνητης diesel έκδοσης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Opel Insignia νέος κινητήρας 2020

Με στόχο να ικανοποιήσει ακόμη περισσότερες ανάγκες η Opel προσφέρει το μεσαίο sedan και station wagon (Sports Tourer) της με ένα νέο δίλιτρο υπετροφοδοτούμενο σύνολο, ενώ στην γκάμα του προσθέτει και μια νέα 4κίνητη έκδοση που φέρει επίσης δίλιτρο αλλά diesel κινητήρα.

Διαβάστε επίσης: Νέο Opel Mokka και επίσημα παγκόσμια πρεμιέρα (+video)

Ειδικότερα το νέο μηχανικό σύνολο αποδίδει 170 ίππους και μέγιστη ροπή 350 Nm. Η τελευταία κάνει την εμφάνιση της μόλις στις 1.500 σαλ. με την Opel να δίνει μέση κατανάλωση 6-6,4 λίτρα/100 χλμ., κατά το πρότυπο NEDC και εκπομπές CO2 150-145 γρ./χλμ. Ο 4κύλινδρος κινητήρας συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα (9) σχέσεων και με αυτό το συνδυασμό, η ναυαρχίδα της Opel επιταχύνει από 0 στα 100 χλμ.ώρα σε 8,7 δευτερόλεπτα με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 228 χλμ./ωρα. Το νέο Opel Insignia 2.0 Turbo ήδη διατίθεται σε έκδοση Elegance με τιμή εκκίνησης στα 38.919 ευρώ στη Γερμανία.

Νέος επίσης είναι και ο συνδυασμός ενός δίλιτρου κινητήρα diesel με οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση. Το μοτέρ αποδίδει 174 ίππους και 380Nm ροπής με την κατανάλωση στον μικτό κύκλο να φτάνει στα 5,1 λίτρα/100 χλμ. και τις εκπομπές CO2 στα 135γρ./χλμ. κατά το πρότυπο NEDC. Σε αυτή την έκδοση τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 8,9 δευτερόλεπτα και η τελική ανέρχεται στα 223 χλμ./ώρα. Η τιμή του πετρελαιοκίνητου Insignia στη Γερμανία ξεκινά από τα 41.531 ευρώ.

Διαβάστε επίσης: Τι κοινό έχει αυτό το Opel Kadett με το Corsa-e;

“Το νέο Insignia κατασκευάζεται στο εργοστάσιό μας στο Rüsselsheim από το Σεπτέμβριο” δήλωσε ο Andreas Marx, Επικεφαλής της Opel Γερμανίας και πρόσθεσε: “Είμαστε ιδιαίτερα περήφανοι για τη ναυαρχίδα μας με τη δυναμική και ταυτόχρονα κομψή σχεδίαση. Με τις δύο νέες προσθήκες στη γκάμα των κινητήρων μας, κάθε πελάτης μπορεί να επιλέξει το ιδανικό Insignia σύμφωνα με τις προσωπικές ανάγκες του.”

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr