Το περιπετειώδες SUV με 26.990 ευρώ – Τετρακίνητο με απόσταση 217 χλστ. από το έδαφος

Focus στην "σωστή" έκδοση του δημοφιλούς SUV, η οποία διαθέτει στοιχεία που το κάνουν να ξεχωρίζει για τις εκτός δρόμου δυνατότητές του...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Dacia Duster

Πρόσφατα ξεκίνησε η εμπορική πορεία του Dacia Duster στην ελληνική αγορά και αυτή τη φορά δίνουμε έμφαση στην τετρακίνητη έκδοση. Η συγκεκριμένη έχει την πρωτιά της αγοράς ως προς την απόσταση από το έδαφος, γεγονός που επιβεβαιώνει πως το ρουμάνικο μοντέλο συνεχίζει, εκεί που τα υπόλοιπα SUV σταματούν!

Δείτε επίσης: Δύο νέα διπλοκάμπινα θα περιπολούν στην Πεντέλη – Δαπάνη ύψους 122.800 ευρώ

Από 26.990 ευρώ στην Ελλάδα
Μιας και αυτή τη φορά αναφερόμαστε αποκλειστικά στην τετρακίνητη έκδοση του Dacia Duster, να ξεκαθαρίσουμε πως σε αυτή την περίπτωση η τιμή εκκίνησης ορίζεται στα 26.990 ευρώ. Αυτό το ποσό απαιτείται για την απόκτηση της έκδοσης εξοπλισμού Expression, ενώ για την πιο “πληθωρική” Extreme η τιμή αυξάνεται στα 29.290 ευρώ. Όπως όλες οι εκδόσεις, έτσι και οι τετρακίνητες πλαισιώνονται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση
και 3 έτη δωρεάν οδική βοήθεια.


Πέντε προγράμματα για κάθε τερέν
Δεδομένου ότι αναφερόμαστε στην τετρακίνητη έκδοση του Dacia Duster που προορίζεται για τους πλέον “περιπετειώδεις” οδηγούς, αφήνουμε στην άκρη οθόνες και infotainment για να δώσουμε έμφαση σε κάποια άλλα στοιχεία του δημοφιλούς SUV. Το νέο Dacia Duster διατίθεται με σύστημα μετάδοσης 4×4 Terrain Control, το οποίο περιλαμβάνει πέντε προγράμματα οδήγησης:
– AUTO: το σύστημα μετάδοσης κατανέμει αυτόματα την ισχύ μεταξύ του μπροστινού και του πίσω άξονα.
– SNOW: βελτιστοποιεί την κατευθυντικότητα σε δρόμους με μειωμένο βαθμό πρόσφυσης.
– MUD/SAND: για κίνηση σε σαθρά εδάφη.
– OFF-ROAD: κορυφαίες επιδόσεις σε ανώμαλο έδαφος.
– ECO: βελτιστοποιεί την κατανάλωση ρυθμίζοντας τον κλιματισμό και την απόδοση του οχήματος, ενώ προσαρμόζεται και στο επίπεδο πρόσφυσης του οδοστρώματος.

Η δε απόσταση του αμαξώματος από το έδαφος αγγίζει τα 217 χλστ. στην τετρακίνητη έκδοση, επίδοση που είναι η μεγαλύτερη στην αγορά. Όσο για τις “κρίσιμες” γωνίες, επίσης για τα τετρακίνητα Duster έχουμε γωνίες πρόσβασης και αποχώρησης 31° εμπρός και 36° πίσω αντίστοιχα.

Τετρακίνηση μόνο με τον TCe 130
Είναι η πρώτη φορά που η Dacia χρησιμοποιεί αυτό το κινητήριο σύνολο, που συνδυάζει
έναν 3κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου νέας γενιάς, που λειτουργεί βάσει της αρχής του κύκλου Miller (οι μειωμένες απώλειες λόγω της αντλίας βελτιστοποιούν την απόδοση), και έναν ήπιο υβριδικό κινητήρα με μπαταρία 48V, μειώνοντας κατά περίπου 10% τη μέση κατανάλωση και τις εκπομπές CO2. Σε αυτή την περίπτωση η ισχύς αγγίζει τους 130 ίππους στο εύρος 4.500-5.500 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή 230 Nm εμφανίζεται από τις 2.100 έως τις 3.500 σ.α.λ.

Η κίνηση περνά στους τέσσερις τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου σασμάν έξι σχέσεων, υπάρχει και δυνατότητα κλειδώματος κεντρικού διαφορικού, ενώ στον πίσω άξονα συναντάμε ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.