Το Peugeot 308 αναβαθμίζει το i-cockpit του

Σε μικρή αναβάθμιση του 308 προχώρησε η Peugeot με την εξέλιξη του i-Cockpit να δίνει πλέον το "παρών" στο εσωτερικό του.

Βρείτε μας στο
2020 Peugeot 308 αναβάθμιση


H δεύτερη γενιά του Peugeot 308 έχει αποδείξει την αξία της από το 2013 που παρουσιάστηκε μέχρι σήμερα, με το γαλλικό μοντέλο να βάζει στο τσεπάκι του και τον τίτλο του “Ευρωπαϊκού Αυτοκινήτου της Χρονιάς” το 2014. Μετά από 1,5 εκατ. πωλήσεις και ένα ακόμη facelift που πραγματοποιήθηκε το 2017, η γαλλική εταιρία το κρατά επίκαιρο προχωρώντας σε μια μικρή αλλά σημαντική τεχνολογική αναβάθμιση.

Για το 2020, το 308 φέρει την εξέλιξη της φιλοσοφίας του i-Cockpit των Γάλλων με τον οδηγό να έχει πλέον μπροστά του έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων, μια υψηλής ευκρίνειας οθόνη με διαγώνιο στις 10 ίντσες. Ο εν λόγω πίνακας παρουσιάζει παράλληλα τις πληροφορίες με νέα γραφικά, τα οποία κινούνται στην ίδια φιλοσοφία με εκείνα που βλέπουμε και στα 208 και 2008.

Για την κεντρική οθόνη αφής η Peugeot αναφέρει γυαλιστερή επιφάνεια, σύμφωνα και με την τάση που επικρατεί στα smartphones. Το σύστημα πολυμέσων των Γάλλων φέρει και λειτουργία Mirror Screen που επιτρέπει την απεικόνιση αυτού που δείχνει η οθόνη του κινητού του στην οθόνη αφής του 308, μια λειτουργία που είναι συμβατή με τα πρωτόκολλα Mirrorlink, Android Auto και Apple Carplay. Η απεικόνιση του χάρτη για το σύστημα πλοήγησης είναι τρισδιάστατη ενώ το σύστημα μπορεί και δέχεται και φωνητικές εντολές.

Σε αυτή την μίνι αναβάθμιση του 308 η Peugeot προσθέτει στην παλέτα των χρωμάτων για το μοντέλο της και το βαθύ μπλε που βλέπετε στις φωτογραφίες τη νέα βαφή τριπλής στρώσης που ονομάζεται Vertigo Blue αλλά και μία ακόμη οψιόν στις ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών.

Στα των κινητήρων τα μηχανικά σύνολα παραμένουν όπως τα γνωρίζαμε. Οι τρικύλινδροι turbo κινητήρες βενζίνης των 1,2 λίτρων είναι διαθέσιμοι σε εκδόσεις με 110 και 130 ίππους όπου στη δεύτερη περίπτωση διαθέσιμο είναι, εκτός από το χειροκίνητο κιβώτιο των έξι σχέσεων και το αυτόματο των 8 σχέσεων.

Στους κινητήρες diesel, ο 4κύλινδρος BlueHDi των 1,5 λίτρων είναι διαθέσιμος σε έκδοση με 100 αλλά και με 130 ίππους με ίδιες επιλογές για τα κιβώτια στην ισχυρότερη έκδοση, όπως και με τα μοτέρ βενζίνης.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr