Η Jeep σχεδίασε τη νέα γενιά του Compass με τον καλύτερο συντελεστή αεροδυναμικής από όλα τα μοντέλα της “εφοδιάζοντάς” το έτσι με ένα ακόμη όπλο για να αντιμετωπίσει τον σκληρό ανταγωνισμό επί ευρωπαϊκού εδάφους. Μάλιστα πέτυχε εξαιρετική αεροδυναμική απόδοση χωρίς εκπτώσεις στη σχεδίαση του νέου μικρομεσαίου της SUV το οποίο είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Jeep.
Διαβάστε επίσης: Νέα γενιά για το C-SUV των 2,5 εκατ. πωλήσεων – Υβριδικό αλλά και ηλεκτρικό
Κατασκευασμένο πάνω στην πλατφόρμα Stellantis STLA Medium, το νέο Compass εκμεταλλεύεται όλα τα οφέλη που προσφέρει αυτή με τους ανθρώπους της Jeep να σχεδιάζουν ένα πλήρως επίπεδο κάτω μέρος, κρίσιμο για τη διαχείριση της ροής του αέρα κάτω από το όχημα, αλλά και προστασία εκτός δρόμου. ενεργές γρίλιες (AGS)ενσωματωμένες στον προφυλακτήρα μειώνουν την αντίσταση κατά σχεδόν δύο μονάδες σε υψηλότερες ταχύτητες κλείνοντας όταν δεν απαιτείται ψύξη.
Παράλληλα, αεροδυναμικά βελτιστοποιημένοι τροχοί συνδυάζουν αισθητική που προσφέρει στιβαρότητα οπτικά με βελτιωμένη διαχείριση της ροής του αέρα. Στο πίσω μέρος έχουμε αεροδυναμικές βελτιώσεις όπως αιχμηρές ακμές, αεροτομή οροφής και λειτουργικές αεροκουρτίνες στους πίσω θόλους των τροχών.
Διαβάστε επίσης: Τα καθαρόαιμα 4×4 που γεννήθηκαν στα χαρακώματα: Jeep Willys
Αυτές οι εξελίξεις οδήγησαν σε βελτίωση 10% στον συντελεστή οπισθέλκουσας (Cx), επιτυγχάνοντας μια κορυφαία τιμή στην κατηγορία, μικρότερη από 0,29 και αυτό κάνει το Compass το πιο αεροδυναμικά αποδοτικό Jeep που κυκλοφόρησε ποτέ στην ευρωπαϊκή αγορά.
Το Compass σχεδιάστηκε με επίκεντρο την ηλεκτροκίνηση. Δίνοντας προτεραιότητα στην αεροδυναμική απόδοση στην έκδοση BEV, για αυτονομία έως και 650 χλμ., η Jeep επέκτεινε τα οφέλη σε όλη τη γκάμα. Αυτό περιλαμβάνει υβριδικές και υβριδικές εκδόσεις plug-in, οι οποίες απολαμβάνουν όλες τις εξελίξεις στην αεροδυναμική. Οι αεροδυναμικές βελτιώσεις μεταφράζονται άμεσα σε αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία, μειωμένη κατανάλωση και βελτιωμένη σταθερότητα.