Το πιο λαμπρό αστέρι – Η ακριβότερη Mercedes Benz 300 SL Gullwing που πουλήθηκε ποτέ!

Πουλήθηκε πριν λίγες ημέρες, σε δημοπρασία, η ακριβότερη Mercedes-Benz 300 SL Gullwing, που πραγματικά αποτελεί ακόμα μια ακαταμάχητη και ερωτεύσιμη frau.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Το να προσωποποιείς ένα αυτοκίνητο σε πολλούς φαίνεται προκλητικό, υπερβολικό ή και άτοπο. Ωστόσο αν αυτό δε συμβεί σε ένα site φτιαγμένο από αυτοκινητολάτρεις για αυτοκινητολάτρεις, όπως το Traction, τότε αλήθεια που θα συμβεί; Αυτή τη σκέψη κάνουμε κάθε φορά, οι περισσότεροι από εμάς που αρθρογραφούμε για αυτοκίνητα, τα οποία αισθανόμαστε ως κάτι πολύ παραπάνω από υλικά αγαθά, τα νιώθουμε ως έμψυχα όντα.

Στην προκειμένη μιλάμε για ένα αυτοκίνητο πραγματικά ερωτεύσιμο, μία από τις ομορφότερες frau που έχουν κατασκευαστεί στην ιστορία του αυτοκινήτου, της φίρμας, αλλά και της χώρας. Ο λόγος για την ακαταμάχητη Mercedes-Benz 300 SL Gullwing, τον περίφημο γλάρο της Mercy που έχοντας τις χαρακτηριστικές του πόρτες για φτερά πετάει περήφανος εβδομήντα χρόνια τώρα σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι πόρτες αυτές, σήμα κατατεθέν του αυτοκινήτου, ήταν αναγκαία συνθήκη λόγω του αγωνιστικού της σασί.

Η W198 γεννήθηκε το 1954 και παρήχθη σε 3.258 μονάδες και σε δύο διθέσιες εκδόσεις, είτε ως sport-coupe, είτε ως cabrio-roadster. Ήταν βασισμένη στο ιστορικό αγωνιστικό της φίρμας W194, το αυτοκίνητο με το οποίο πριν ακριβώς 70 χρόνια, η Mercedes-Benz επέστρεφε δυναμικά στους αγώνες ταχύτητας, το 1952, μετά από δώδεκα χρόνια αποχής λόγω του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου.


Το αγωνιστικό της DNA χάρισε στην 300 SL υψηλές επιδόσεις που προκύπτουν από δύο βασικούς παράγοντες. Ο ένας αποτυπώνεται στο όνομά της, “SL” εκ του “Super Leicht”, που στα γερμανικά σημαίνει υπερελαφρύ και αναφέρεται φυσικά στο μικρό της βάρος που δεν ξεπερνούσε τα 1400 κιλά. Ο άλλος κρύβεται κάτω από το καπό της, είναι ο τρίλιτρος, εξακύλινδρος εν σειρά κινητήρας του W194, ο οποίος απέδιδε 215 ίππους και τελική ταχύτητα 263 χλμ./ώρα, απονέμοντας στο γλάρο τον τίτλο του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής στον κόσμο ως τότε. Παράλληλα ήταν το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής με σύστημα ψεκασμού καυσίμου.

Υπάρχει ένας αφανής ήρωας πίσω από τη δημιουργία της 300SL. Ονομάζεται Max Hoffman. Ήταν εισαγωγέας ευρωπαϊκών αυτοκινήτων στις ΗΠΑ. Το τέλος του Β.Π.Π. τον βρίσκει με μια τεράστια περιουσία που οφείλεται κυρίως στις πωλήσεις των Jaguar, Porsche και Mercedes στο αμερικανικό αγοραστικό κοινό. Ήταν ο άνθρωπος που έπεισε την Daimler να κατασκευάσει ένα μοντέλο παραγωγής του W194. Εγγυήθηκε μάλιστα εγγράφως στη γερμανική φίρμα την πώληση 1.000 μονάδων. Έτσι, το Γενάρη του 1954 παρουσιάστηκε στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης η 300 SL Coupe Gullwing ενθουσιάζοντας το κοινό. Οι πρώτες 1.000 μονάδες πωλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού και ακολούθησαν πολλές ακόμη.

Στις μέρες μας οι 300 SL ξεκινούν να πωλούνται πάνω από ένα εκατομμύριο ευρώ, με το ταβάνι να τίθεται πολύ ψηλά και τις τιμές τους να ανεβαίνουν με γεωμετρική πρόοδο, γεγονός απολύτως λογικό εφόσον πρόκειται για ένα άκρως συλλεκτικό και από τα πλέον εμβληματικά και διάσημα αυτοκίνητα στον κόσμο, ενώ παράλληλα αποτελεί κυριολεκτικά μία επένδυση.

Μία ξεχωριστή περίπτωση δημοπρατήθηκε χθες στην Αριζόνα των ΗΠΑ, από τον οίκο RM Sotheby’s. Πρόκειται για μία σπάνια Gullwing, σε άριστη κατάσταση μηχανικά και εμφανισιακά, με αμάξωμα κατασκευασμένο από αλουμίνιο, όπως συνέβαινε στην αγωνιστική εκδοχή της, W194, γεγονός που της αφαιρεί εκατοντάδες κιλά σε σχέση με τις υπόλοιπες, καθώς το βάρος της ανέρχεται στα 1.200 κιλά. Επιπλέον ο κινητήρας της αποδίδει 25 περισσότερους ίππους από τις κλασικές 300 SL. Συνολικά κατασκευάστηκαν 280 Gullwing με κινητήρα αυξημένης απόδοσης και αλουμινένιο αμάξωμα και ελάχιστες εξ’ αυτών επιζούν σήμερα.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι το μοναδικό που πωλήθηκε στην Αφρική και πρώτος του ιδιοκτήτης ήταν ο οδηγός αγώνων και εισαγωγέας Mercedes-Benz στο Μαρόκο, Joseph Weckerle. Λίγα χρόνια μετά την αγορά της μεταπωλήθηκε στις ΗΠΑ. Ακολούθησαν τέσσερις ακόμη ιδιοκτήτες. Ο κυριότερος αυτών ήταν ο Hyatt Cheek, Πρόεδρος του Mercedes-Benz Club of America (MBCA), ο οποίος το κράτησε για περισσότερες από τρεις δεκαετίες, ταξιδεύοντας με το αυτοκίνητο στις συναντήσεις του MBCA, αλλά και του Gullwing Group. Παράλληλα συμμετείχε και σε διάφορους αγώνες. Η αναπαλαίωσή της έχει γίνει προσεκτικά από τη Mercedes Classics και στη δημοπρασία, η αξία της (δικαίως) ξεπέρασε τα 5,5 εκατομμύρια ευρώ.

*Οι φωτογραφίες είναι από τον Οίκο Δημοπρασιών RM Sotheby’s

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.