Η Mercedes-AMG ήταν εκείνη που ανέλαβε την εξέλιξη του προηγμένου πλαισίου της νέας SL και όπως όλα δείχνουν το τελικό αποτέλεσμα θα δικαιώσει την προσπάθεια τους. Οι Γερμανοί κάνουν λόγο για βελτίωση της στιβαρότητας έναντι της υπάρχουσας γενιάς κατά 18% αναφορικά με την στρέψη, με τη στιβαρότητα κατά τον διαμήκη άξονα να έχει αυξηθεί κατά 40% έναντι της AMG GT Roadster και κατά 50% ως προς τον εγκάρσιο άξονα.
Το πλαίσιο είναι κατασκευασμένο από σύνθετα υλικά με κυρίαρχο μέταλλο το αλουμίνιο, με το υψηλής αντοχής ατσάλι, το μαγνήσιο, τα ανθρακονήματα και τα υαλονήματα να δίνουν επίσης το “παρών” σε επιλεγμένα σημεία προς αύξηση της στιβαρότητας και της διατήρησης του βάρους σε λογικά επίπεδα.
Το νέο πλαίσιο, που σχεδιάστηκε από λευκό χαρτί, φέρει και χαρακτηριστικά χωρoδικτυώματος, αν και απέχει αρκετά από ένα παραδοσιακό πλαίσιο χωροδικτύωμα όπως ήταν για παράδειγμα αυτό της πρώτης SL στην ιστορία το 1952. Σχεδιάστηκε επίσης για να είναι συμβατό με διαφορετικά συστήματα κίνησης και το μόνο σίγουρο είναι ότι έχει γίνει πρόβλεψη και για την τοποθέτηση συστοιχίας μπαταριών σε σημείο που δεν θα επηρεάζει αρνητικά την κατανομή και το κέντρο βάρους της SL.
Για ένα μεγάλο coupe 2+2 θέσεων το βάρος του πλαισίου, που στοχεύει στην κορυφή της κατηγορίας του και στον τομέα της παθητικής ασφάλειας, έχει κρατηθεί εντυπωσιακά χαμηλά, στα 270 κιλά περίπου.
Σύμφωνα με τη Mercedes το πλαίσιο έχει ήδη περάσει με επιτυχία τα εσωτερικά τεστ πρόσκρουσης των Γερμανών που είναι ακόμη πιο απαιτητικά από εκείνα ανεξάρτητων οργανισμών όπως ο Euro NCAP, ενώ σχετικά σύντομος ήταν και ο χρόνος που απαιτήθηκε από την έναρξη της σχεδίασης του πλαισίου μέχρι και την ολοκλήρωση του: λίγο πάνω από τρία χρόνια συνολικά με μόνο μια μικρή ομάδα ατόμων και τη χρήση φυσικά προηγμένου λογισμικού.
Η νέα SL θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mercedes στη Βρέμη, εκεί όπου είναι το “σπίτι” και του απερχόμενου μοντέλου.