Το Πνεύμα της Έκστασης θα χάσει για πάντα τη “λάμψη” του

Ελέω εφαρμογής νέων ευρωπαϊκών νόμων περί ασφάλειας η Rolls-Royce αναγκάζεται να αποσύρει τη φωτιζόμενη έκδοση του Πνεύματος της Έκστασης.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
rolls-Royce Πνεύμα της Έκσταση 2020

Πνεύμα της Έκστασης, ή Spirit of Ecstacy αν προτιμάτε, ονομάζεται το διάσημο μικρό αγαλματίδιο που βλέπουμε να κοσμεί το μακρύ καπό των Rolls-Royce, το οποίο βρίσκεται κοντά μας σχεδόν από τη ίδρυση της εταιρίας και παρουσιάστηκε ένα χρόνο μετά τον τραγικό χαμό του Charles Rolls σε αεροπορικό δυστύχημα. Τα τελευταία 3-4 χρόνια η βρετανική εταιρία προσφέρει και την επιλογή ενός φωτιζόμενου Spirit of Ecstacy που κάνει τις βραδινές εξορμήσεις των πολυτελών μοντέλων της ακόμη πιο εντυπωσιακές, με ανάλογο αντίτιμο βέβαια που φτάνει σχεδόν στα 4.000 ευρώ.

Διαβάστε επίσης: Η πιο προηγμένη Rolls-Royce είναι η νέα Ghost

Το φωτιζόμενο Spirit of Ecstacy αναμένεται να μπει ωστόσο στον χρονοντούλαπο τις ιστορίας, καθώς σύμφωνα με αναφορές που κάνουν τον γύρο του διαδικτύου, οι οποίες επικαλούνται νέους ευρωπαϊκούς νόμους, αποτελεί πηγή… “μόλυνσης” για τους ουρανούς μας, ενώ συγκαταλέγεται πλέον ανάμεσα στα παράνομα διακοσμητικά που μπορεί να έχει η μάσκα ενός οχήματος.


Μάλιστα, και σύμφωνα με τις ίδιες αναφορές, η βρετανική εταιρία το έχει ήση αποσύρει από τις επιλογές του προαιρετικού εξοπλισμού των μοντέλων της. Οι Βρετανοί θα προχωρήσουν παράλληλα και στην αντικατάσταση του στις Rolls-Royce που κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους τα τελευταία τέσσερα χρόνια με τη στάνταρ εκδοχή του Spirit of Ecstacy που δεν φωτίζεται επιστρέφοντας πίσω τα χρήματα στους ιδιοκτήτες των μοντέλων της.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]