Το πρώτο υβριδικό που “πάτησε” Ευρώπη – Κι όμως δεν ήταν το Toyota Prius

Τα πρώτα χρόνια της υβριδικής τεχνολογίας έχουν ταυτιστεί με το Toyota Prius! Άλλο ήταν όμως το πρώτο υβριδικό μαζικής παραγωγής που ήρθε στην Ευρώπη...
Honda Insight

Μπορεί η υβριδική τεχνολογία να μας ακούγεται αρκετά σύγχρονη, αλλά είναι γεγονός που υπάρχει στο προσκήνιο εδώ και περίπου 25 χρόνια. Ίσως να θεωρείται ότι το Toyota Prius είναι το πρώτο υβριδικό μαζικής παραγωγής που “πάτησε” στην Ευρώπη, αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Τα πρωτεία σε αυτόν τον άτυπο αγώνα τεχνολογίας ανήκουν στην Honda και ο λόγος ονομάζεται Honda Insight!

Δείτε επίσης: Το εμβληματικό μοντέλο της Honda που επιστρέφει – Έρχεται ως υβριδικό στην Ευρώπη

Όπως ανέφερε η Honda σε πρόσφατο δημοσίευμα με αφορμή τη συμπλήρωση 25 ετών υβριδικής τεχνολογίας, το Honda Insight ήταν το πρώτο υβριδικό μοντέλο μαζικής παραγωγής που ήρθε στην ευρωπαϊκή αγορά το μακρινό 1999. Από την άλλη, το Toyota Prius, ναι μεν ξεκίνησε την εμπορική του πορεία το 1997, αλλά κάτι τέτοιο έγινε μόνο στην Ιαπωνία. H έλευσή του στην ευρωπαϊκή αγορά πραγματοποιήθηκε το 2000.

Το Honda Insight διέθετε έναν 3κύλινδρο κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα, ενώ η κίνηση περνούσε στον εμπρός άξονα μέσω χειροκίνητου κιβωτίου ταχυτήτων με 5 σχέσεις. Κάπως έτσι, η ισχύς άγγιζε μόλις τους 69 ίππους και η ροπή τα 92 Nm. Αποτέλεσμα ήταν το αμάξωμα των 820 κιλών να επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 12 δλ. και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 180 χλμ./ώρα.

“Έκαιγε” 3,4 λτ./100 χλμ.
Μπορεί οι επιδόσεις να μην ήταν το δυνατό του στοιχείο, αλλά το Honda Insight λανσαρίστηκε στην ευρωπαϊκή αγορά σαν ένα αυτοκίνητο με κατανάλωση μόλις 3,4 λτ./100 χλμ., ενώ η Honda έκανε λόγο για μόλις 80 γρ. CO2 ανά χιλιόμετρο, επίδοση καλύτερη από οποιονδήποτε κινητήρα diesel μαζικής παραγωγής της εποχής.

Ακόμα μία εντυπωσιακή επίδοση για το μακρινό 1999 ήταν η αεροδυναμική συμπεριφορά, με το Honda Insight να πετυχαίνει συντελεστή οπισθέλκουσας Cd= 0,25. O αριθμός που αναφέραμε του έδωσε τότε τον τίτλο του πιο αεροδυναμικού αυτοκινήτου μαζικής παραγωγής.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...
Το ιαπωνικό SUV ξεχώρισε με την χαμηλή κατανάλωση και την κορυφαία πρακτικότητα! Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και το video......
Σε αρκετά καινούρια αυτοκίνητα, θα παρατηρήσετε πορτοκαλί καλώδια κάτω από το καπό. Δείτε για ποιον λόγο έχουν αυτό το χρώμα......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Volkswagen T-ROC Dream

Volkswagen T-Roc Dream: Το SUV… όνειρο που γίνεται πραγματικότητα – Με όφελος 5.000 ευρώ

test_citroen_c3_cross_hy4

Δοκιμάζουμε το ευρωπαϊκό C-SUV με τιμή έναρξης κάτω από 19.000 ευρώ

Renault 5

“Made in France” θρίαμβος για το Car of the Year 2025 – 100.000 μονάδες σε 15 μήνες παραγωγής