Tο Renault Megane Sedan ανανεώνεται

Μετά την αναβάθμιση των άλλων εκδόσεων της γκάμας η Renault προχωρά στο αισθητικό και τεχνολογικό φρεσκάρισμα και του Megane Sedan.

Βρείτε μας στο
Renault Megane Sedan 2020

Εμφανισιακά οι αλλαγές των Γάλλων στο ανανεωμένο Megane Sedan εντοπίζονται αρχικά στο νέο εμπρός προφυλακτήρα αλλά και την ανασχεδιασμένη γρίλια που φέρει περισσότερες χρωμιωμένες λεπτομέρειες. Διαφορετική είναι στα πλαϊνά η σχεδίαση των μαρσπιέ.



Στο εσωτερικό οι αλλαγές επικεντρώνονται στο ταμπλό και συγκεκριμένα στην αναβάθμιση του πίνακα πληροφοριών του οδηγού με νέα οθόνη που φτάνει σε μέγεθος από τις επτά έως και τις 10,2 ίντσες. Στις καλύτερα εξοπλισμένες εκδόσεις καινούρια είναι και η οθόνη αφής του νέου συστήματος πολυμέσων Easy Link των 9,3 ιντσών. Το Easy Link είναι συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay, δέχεται φωνητικές εντολές, ενώ ανάλογα με την έκδοση προσφέρει πλοήγηση μέσω χαρτών της Google αλλά και πληροφορίες στο κινητό σας μέσω της εφαρμογής Easy Connect της Renault.

Διαβάστε επίσης: Νέες υβριδικές εκδόσεις για Renault Megane, Captur και Arkana

Εκ νέου ομαδοποίηση στο τιμόνι βλέπουμε για τα χειριστήρια ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού, ενώ έχει βελτιωθεί και η προσβασιμότητα σε κάποιες από τις ενδείξεις στην κεντρική κονσόλα, όπως είναι η ένδειξη της θερμοκρασίας. H ανανεωμένη sedan έκδοση του Megane φέρει επίσης τον χωρίς πλαίσιο εσωτερικό καθρέπτη, περισσότερο χρώμιο στα χειριστήρια του κλιματισμού αλλά και νέες επενδύσεις με τον οδηγό να επωφελείται από ένα κάθισμα που ρυθμίζεται τώρα ηλεκτρικά.

Τέλος, να σημειωθεί, πως μέσω του Multi-Sense ο οδηγός έχει στη διάθεση του έως τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Eco, Comfort, Sport και MySense), τα μενού του συστήματος έχουν αναβαθμιστεί για μεγαλύτερη ευκολία στη χρήση, ενώ έχουν προστεθεί περισσότερες επιλογές σε χρώματα για τον εσωτερικό ατμοσφαιρικό φωτισμό.

Στους κινητήρες, στη διαθέσιμη γκάμα προστίθεται ο νέος τρικύλινδρος 1.000άρης turbo TCe των 115 ο οποίος έρχεται για να πλαισιώσει το έτερο μοτέρ βενζίνης τον TCe των 1,3 λίτρων και 140 ίππων. Ο πρώτος είναι διαθέσιμος μόνο με μηχανικό κιβώτιο ενώ ο δεύτερος είτε με 6τάχυτο μηχανικό είτε με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Με αυτά τα δύο κιβώτια διαθέσιμος είναι ο κινητήρας πετρελαίου 1.5 Blue dCi των 115 ίππων.

Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Renault Clio 1.5 dCi 115 PS

Στον τομέα των ηλεκτρονικών συστημάτων ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού βλέπουμε επίσης νέα στοιχεία για το Megane Sedan. Σε αυτά συγκαταλέγονται το ενεργό cruise control που ενσωματώνει στη λειτουργία του και σύστημα Stop&Go. Παράλληλα το σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης μπορεί τώρα να αναγνωρίζει και πεζούς, επεμβαίνοντας στα φρένα αν αυτό χρειαστεί. Τέλος, στα ηλεκτρονικά συστήματα προστέθηκε και το σύστημα προειδοποίησης για διερχόμενα οχήματα κατά την οπισθοπορεία Rear Cross Traffic Alert.

To ανανεωμένο Megane Sedan που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο των Γάλλων στην Τουρκία θα είναι διαθέσιμο προς πώληση σε 30 χώρες από τις αρχές της ερχόμενης χρονιάς.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr