Το νέο Opel Grandland ξεκίνησε την εμπορική του πορεία πρόσφατα στην ελληνική αγορά και προσφέρεται με ήπια υβριδικό κινητήρα, με Plug-In υβριδικό σύστημα, αλλά και ως αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτή τη φορά θα μας απασχολήσει η δεύτερη έκδοση, μιας και πέτυχε μια εντυπωσιακή επίδοση που παραπέμπει σε diesel κινητήρες.
Το Plug-In υβριδικό Opel Grandland κατάφερε να διανύσει 1.115 χλμ. χωρίς να γίνει κάποια στάση για φόρτιση της μπαταρίας ή για γέμισμα της δεξαμενής βενζίνης. Το γερμανικό μοντέλο δοκιμάστηκε στους 11 βαθμούς Κελσίου και ξεκίνησε με γεμάτο το ντεπόζιτο της βενζίνης και πλήρως φορτισμένη τη μπαταρία. Οδηγήθηκε σε επαρχιακές οδούς, αλλά και σε αυτοκινητόδρομο, στην περιοχή του Ρήνου και στην Φρανκφούρτη. Μάλιστα, σκόπιμα έγιναν αρκετά χιλιόμετρα και μέσα στην κίνηση της πόλης.
Μέση κατανάλωση στα 4,6 λτ./100 χλμ.
Αποτέλεσμα ήταν το SUV της Opel να διανύσει συνολικά 1.115 χιλιόμετρα, εκ των οποίων τα 380 χλμ. έγιναν με τον θερμικό κινητήρα πλήρως απενεργοποιημένο. Η μέση ταχύτητα του αυτοκινήτου διαμορφώθηκε στα 80 χλμ./ώρα, ενώ η μέση κατανάλωση διαμορφώθηκε τελικά στα 4,6 λτ./100 χλμ. Βέβαια, υπενθυμίζουμε ότι για να επιτευχθεί αυτή η τιμή στη διάρκεια αυτής της δοκιμής, έγιναν και κάποια χιλιόμετρα με την ενέργεια της μπαταρίας που αγγίζει σε χωρητικότητα τις 17,9 kWh/100 χλμ.
H τιμή του στην Ελλάδα
Το Plug-In υβριδικό Opel Grandland αποδίδει συνδυαστικά 195 ίππους και η μέγιστη ροπή του φτάνει στα 350 Nm. Η δε τιμή του, βάσει του επίσημου τιμοκαταλόγου, ξεκινά αυτή τη στιγμή από τα 48.000 ευρώ στην έκδοση εξοπλισμού “Grandland Plus”.