Το Suzuki Jimny επιστρέφει ως επαγγελματικό!

Χαράς ευαγγέλια για τους φίλους τους ιαπωνικού σκληροτράχηλου off-roader καθώς το Suzuki Jimny επιστρέφει στις ευρωπαϊκές αγορές ως επαγγελματικό.

Βρείτε μας στο
Suzuki Jimny επαγγελαμτικό 2020

Οι τελευταίες μέχρι στιγμής και αυστηρότερες προδιαγραφές ρύπων οδήγησαν τη Suzuki στα τέλη του περασμένου Ιανουαρίου στο να ανακοινώσει την παύση της διαθεσιμότητας της πολιτικής έκδοσης του σκληροτράχηλου Suzuki Jimny. Τώρα ωστόσο και μέσω ανακοίνωσης αρχικά της Suzuki Βρετανίας βλέπουμε το ιαπωνικό off-roader να επιστρέφει επί ευρωπαϊκού εδάφους σχεδόν όπως το γνωρίσαμε. Κάτι που επιβεβαιώνει και τις πληροφορίες που είχαμε στα χέρια μας εκείνη την περίοδο, για τις οποίες σας είχαμε μιλήσει εδώ. Έτσι τις εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες του θα μπορούν να τις εκμεταλλευτούν τουλάχιστον οι επαγγελματίες.

Σε σχέση με το μοντέλο που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα το επαγγελματικό Suzuki Jimny που, όπως όλα τα μοντέλα της κατηγορίας του, τυγχάνει ευνοϊκότερης μεταχείρισης αναφορικά με τους εκπεμπόμενους ρύπους από τον κινητήρα του, δεν φέρει πίσω κάθισμα, ενώ ανάμεσα στον οδηγό και τον αποθηκευτικό χώρο που δημιουργείται έχει τοποθετηθεί μεταλλικό προστατευτικό πλέγμα.

Διαβάστε επίσης – Αφιέρωμα: Suzuki Jimny (+videos) 

Κατά τα άλλα δεν υπάρχουν διαφορές έναντι της “πολιτικής” έκδοσης με το Jimny να εξακολουθεί να φέρει τον κινητήρα βενζίνης VVT των 1,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 102 ίππους και 130 Nm ροπής στις 6.000 και 4.000 σ.α.λ. αντίστοιχα.

Το μήκος του, χωρίς τη ρεζέρβα, παραμένει στα μόλις 3.480 χλστ. με το πλάτος στα 1.645 χλστ. και το ύψος στα 1.720 χλστ. Το μεταξόνιο είναι στα 2.250 χλστ. και τώρα που έγινε μόνο επαγγελματικό μένει να δούμε αν θα προκύψει και κάποια άλλη έκδοση του από τη Suzuki. Προς το παρόν ο χώρος αποσκευών του διαμορφώνεται στα 863 λίτρα το μέγιστο. Λόγω του πλαισίου τύπου σκάλας που φέρει το Jimny η μετατροπή του σε μικρό pick up δεν είναι και τόσο δύσκολη, όπως μπορείτε να δείτε και εδώ.

Τώρα μένει να δούμε πότε το σκληροτράχηλο Jimny θα πατήσει εκ νέου τις ρόδες του επί ελληνικού εδάφους αλλά και ποια θα είναι η τιμή που θα φέρει.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr