Οι Γερμανοί έχουν μακρά παράδοση στη βελτίωση ειδικά γερμανικών μοντέλων και με την Toyota Supra να έχει κάτω από το καπό της μοτέρ της BMW δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αυτή την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.
Πριν από μερικούς μήνες μας παρουσίασαν τη Supra GR 450 ανεβάζοντας την ισχύ του τρίλιτρο εν σειρά εξακύλινδρου από τους 340 στους 450 ίππους (περισσότερα για αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ). Τώρα στη γκάμα των βελτιωμένων μοντέλων τους έρχεται να προστεθεί μια ακόμη ισχυρότερη έκδοση η Manhart Supra GR 550.
Διαβάστε επίσης: Πενήντα χρόνια ιστορίας για το Toyota Celica
Όπως υπονοεί και το όνομα της, η Supra GR 550 ανεβάζει την απόδοση του υπετροφοδοτούμενου κινητήρα της στους 550 ίππους από τους 340 της στάνταρ έκδοσης με τη ροπή να εκτοξεύεται παράλληλα από τα 500 στα 770 Nm. Κύριος “υπεύθυνος” γι αυτή τη δραματική αύξηση είναι ο νέος μεγαλύτερος υπερσυμπιεστής TTE 685 με την τοποθέτηση του να πλαισιώνεται από βελτίωση στο σύστημα ψύξης του μοτέρ με κιτ της Wagner Tuning αλλά και νέο σύστημα εξαγωγής της FI Exhaust, στο οποίο περιλαμβάνεται και νέος καταλύτης.
Αναθεωρημένη είναι και η χαρτογράφηση του ψεκασμού με τους με τους Γερμανούς να έχουν προσθέσει και ένα δεύτερο “εγκέφαλο” που λειτουργεί μεταξύ της εργοστασιακής ECU κα των αισθητήρων του κινητήρα.
Διαβάστε επίσης: Η Toyota Supra στα χέρια της AC Schnitzer, για 1η φορά!
Οι ζάντες Concave One της Manhert των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 255/30 και 295/25 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, το εμπρός σπλίτερ που προέρχεται από την AC Schnitzer αλλά και η χαμηλότερη ανάρτηση, με αμορτισέρ της KW και ελατήρια της H&R, φροντίζουν για τη βελτίωση της συμπεριφοράς.
Η εμφάνιση έχει γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακή χάρη στο αυτοκόλλητο wrap από βινύλιο σε χρυσό ματ που τυλίγει όλο σχεδόν το αμάξωμα και συνοδεύεται και από γραφικά σε μαύρο χρώμα.
Οι Γερμανοί δεν κάνουν αναφορά στη βελτίωση των επιδόσεων, ούτε στο συνολικό κόστος της βελτίωσης, δύο πράγματα που “δεσμεύονται” για εκείνους που θα δηλώσουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τη βελτίωση της Manhart.