Τονωτική “ένεση” 210 ίππων της Manhart στην Toyota Supra

Η γερμανική εταιρία βελτιώσεων Manhart έπιασε ξανά στα χέρια της τη νέα Toyota Supra και μας παρουσιάζει μια ακόμη ισχυρότερη έκδοση της.

Βρείτε μας στο
Manhart Supra GR 550 2020

Οι Γερμανοί έχουν μακρά παράδοση στη βελτίωση ειδικά γερμανικών μοντέλων και με την Toyota Supra να έχει κάτω από το καπό της μοτέρ της BMW δεν θα μπορούσαν να αφήσουν αυτή την ευκαιρία ανεκμετάλλευτη.

Πριν από μερικούς μήνες μας παρουσίασαν τη Supra GR 450 ανεβάζοντας την ισχύ του τρίλιτρο εν σειρά εξακύλινδρου από τους 340 στους 450 ίππους (περισσότερα για αυτό μπορείτε να διαβάσετε εδώ). Τώρα στη γκάμα των βελτιωμένων μοντέλων τους έρχεται να προστεθεί μια ακόμη ισχυρότερη έκδοση η Manhart Supra GR 550.

Διαβάστε επίσης: Πενήντα χρόνια ιστορίας για το Toyota Celica

Όπως υπονοεί και το όνομα της, η Supra GR 550 ανεβάζει την απόδοση του υπετροφοδοτούμενου κινητήρα της στους 550 ίππους από τους 340 της στάνταρ έκδοσης με τη ροπή να εκτοξεύεται παράλληλα από τα 500 στα 770 Nm. Κύριος “υπεύθυνος” γι αυτή τη δραματική αύξηση είναι ο νέος μεγαλύτερος υπερσυμπιεστής TTE 685 με την τοποθέτηση του να πλαισιώνεται από βελτίωση στο σύστημα ψύξης του μοτέρ με κιτ της Wagner Tuning αλλά και νέο σύστημα εξαγωγής της FI Exhaust, στο οποίο περιλαμβάνεται και νέος καταλύτης.

Αναθεωρημένη είναι και η χαρτογράφηση του ψεκασμού με τους με τους Γερμανούς να έχουν προσθέσει και ένα δεύτερο “εγκέφαλο” που λειτουργεί μεταξύ της εργοστασιακής ECU κα των αισθητήρων του κινητήρα.

Διαβάστε επίσης: Η Toyota Supra στα χέρια της AC Schnitzer, για 1η φορά!

Οι ζάντες Concave One της Manhert των 20 ιντσών με ελαστικά διαστάσεων 255/30 και 295/25 εμπρός και πίσω αντίστοιχα, το εμπρός σπλίτερ που προέρχεται από την AC Schnitzer αλλά και η χαμηλότερη ανάρτηση, με αμορτισέρ της KW και ελατήρια της H&R, φροντίζουν για τη βελτίωση της συμπεριφοράς.

Η εμφάνιση έχει γίνει ακόμη πιο εντυπωσιακή χάρη στο αυτοκόλλητο wrap από βινύλιο σε χρυσό ματ που τυλίγει όλο σχεδόν το αμάξωμα και συνοδεύεται και από γραφικά σε μαύρο χρώμα.

Οι Γερμανοί δεν κάνουν αναφορά στη βελτίωση των επιδόσεων, ούτε στο συνολικό κόστος της βελτίωσης, δύο πράγματα που “δεσμεύονται” για εκείνους που θα δηλώσουν έμπρακτα το ενδιαφέρον τους για τη βελτίωση της Manhart.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr