Με την ολοκλήρωση της αγοράς ενός αυτοκινήτου, ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο για την εταιρεία παίζει η ικανοποίηση του πελάτη. Μία μεγάλη έρευνα της ιστοσελίδας “Auto Express” έρχεται να μας υποδείξει το “Top 10” των εταιρειών στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας που έχουν τους πιο ικανοποιημένους πελάτες μετά την απόκτηση του νέου τους αυτοκινήτου.
Έρευνα: Ποια χρώματα κρατούν ψηλά την αξία μεταπώλησης;
Η έρευνα ονομάζεται “Driver Power” και πραγματοποιείται κάθε χρόνο ζητώντας από τους νέους αγοραστές τις εντυπώσεις τους. Για την τελική βαθμολόγηση λαμβάνονται υπόψιν πολλές παράμετροι, όπως για παράδειγμα η ικανοποίηση σχετικά με την οδηγική συμπεριφορά, την εμφάνιση κάποιας ζημιάς, αλλά και την γενικότερη συμπεριφορά της εταιρείας απέναντι στον αγοραστή.
Στην πρώτη θέση της τελικής κατάταξης βρέθηκε η Porsche, η οποία με ποσοστό ικανοποίησης 93,2% απέδειξε ότι παρέχει στους ιδιοκτήτες ακριβώς αυτό που θέλουν, ενώ κορυφαίες κριτικές κέρδισε από τους πελάτες στον τομέα της οδηγικής συμπεριφοράς. Στη δεύτερη θέση βρέθηκε η Kia, με το ποσοστό να διαμορφώνεται στο 90,14%. Σε αυτή την περίπτωση, οι ιδιοκτήτες “εξύμνησαν” την αξιοπιστία του αυτοκίνητου, αλλά και την ποιότητα κατασκευής.
Η πρώτη τριάδα στην αγορά της Μεγάλης Βρετανίας συμπληρώθηκε από την Tesla, με βαθμολογία 89,39%. Όπως είναι λογικό, αυτό που εντυπωσίασε τους νέους αγοραστές ήταν τα χαμηλά λειτουργικά έξοδα, όπως η συντήρηση και το κόστος καθημερινών μετακινήσεων. Ωστόσο, δεν έλειψαν και μερικά παράπονα σχετικά με την ποιότητα του εσωτερικού.
Στη λίστα που ακολουθεί μπορείτε να δείτε πως διαμορφώνεται η πρώτη δεκάδα, ενώ πατώντας εδώ μπορείτε να δείτε αναλυτικότερα περισσότερες πληροφορίες.
1. Porsche 93,20%
2. Kia 90,14%
3. Tesla 89,39%
4. Mazda 89,38%
5. Toyota 88,00%
6. Honda 87,54%
7. Jaguar 87,52%
8. Mitsubishi 87,38%
9. Volvo 87,37%
10. Lexus 87,11%