Totem GT Electric, το ομορφότερο ηλεκτρικό, και με 525 ίππους!

To θρυλικό σχήμα της Alfa Romeo Giulia GT αναβιώνει από την Totem Automobili με την αμιγώς ηλεκτρική GT Electric των 525 ίππων.

Βρείτε μας στο
Tote Automobili GT Electric 2020

Αν είστε λάτρεις της Alfa Romeo και πιστεύετε στον Άγιο Βασίλη, τώρα είναι η στιγμή για να του γράψετε γράμμα. Η ιταλική Totem Automobili έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες φωτογραφίες της ηλεκτρικής GT Electric που έρχεται κοντά μας και αναβιώνει το σχήμα ενός από τα πλέον εμβληματικά κουπέ των Ιταλών εκείνο της Giulia GT.

Τι και αν δεν υπάρχει κινητήρας εσωτερικής καύσης κάτω από το καπό της πανέμορφης GT Electric; Τη συγκίνηση έρχεται να εξισορροπήσει το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης που υπερδιπλασιάζει την ιπποδύναμη και την φτάνει από τους 190 περίπου ίππους της αυθεντικής στους 525. Το ίδιο κάνει και η εξαιρετική προσοχή στη λεπτομέρεια (μια ματιά και στο εσωτερικό και τα ανθρακονημάτινα καθίσματα το επιβεβαιώνει) με την Totem να δίνει παράλληλα πολύ μεγάλο περιθώριο εξατομίκευσης για το εσωτερικό του μοντέλο της που θα παραχθεί σε μόλις 20 μονάδες με τιμή 430.000 ευρώ για το καθένα.

Για το μοντέλο της μικρής ιταλικής εταιρίας σας είχαμε μιλήσει αρχικά εδώ όπου θα βρείτε και τις λεπτομέρειες σχετικά με τη δημιουργία της Totem, που αποτελεί ουσιαστικά ένα φόρο τιμής στο μοντέλο της Alfa Romeo. Να συμπληρώσω πως σύμφωνα με την Totem η GT Electric φέρει κορυφαίο ηχοσύστημα ειδικά σχεδιασμένο για το μοντέλο της, το οποίο αναπαράγει και τον ήχο του κινητήρα εσωτερικής καύσης, ο πίσω άξονας φέρει διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ το ηλεκτρικό μοτέρ μπορεί και προσομοιώνει το φρένο ενός συμβατικού κινητήρα, για να ξεκινήσετε πιο εύκολα ένα drift.

Λόγος γίνεται και για αυτόματο σειριακό κιβώτιο αλλά δεν δίνονται λεπτομέρειες πάνω σε αυτό, ενώ το βάρος έχει περιοριστεί στα 1.270 κιλά, για το μοντέλο παραγωγής (1.420 το εικονιζόμενο πρωτότυπο) παρά τις μπαταρίες των 350 περίπου κιλών. Να σημειωθεί πως το αμάξωμα είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα, το μήκος, το πλάτος και το ύψος είναι 4.080, 1.760 και 1.240 χλστ. αντίστοιχα, ενώ το μεταξόνιο φτάνει στα 2.401 χλστ.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr