Toyota C+pod: Ντεμπούτο του λιλιπούτειου ηλεκτρικού, στην Ιαπωνία

Με μήκος κάτω από 2,5 και αυτονομία 150 χλμ., η Toyota αποκάλυψε την έκδοση παραγωγής του λιλιπούτειου και αμιγώς ηλεκτρικού C+pod.

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
2021 Toyota C+pod

Όλο και περισσότερα “όπλα” προσθέτουν στη φαρέτρα της αστικής μικροκινητικότητας οι κατασκευαστές. Στην Ευρώπη, η αρχή έγινε με τη Citroen και το Ami και τώρα έρχεται η Toyota που αποκάλυψε στην Ιαπωνία την έκδοση παραγωγής του C+pod. Κινούμενο αυστηρά στο αστικό περιβάλλον το νέο τρίθυρο microcar των Ιαπώνων έρχεται να δώσει τις δικές του λύσεις στο αστικό περιβάλλον ως μια προσιτή λύση μηδενικών ρύπων.

Αν και δεν υπάρχει προς το παρόν επίσημη ανακοίνωση, δεν αποκλείεται να δούμε το Toyota C+pod και επί ευρωπαϊκού εδάφους καθώς το ιαπωνικό μοντέλο φαίνεται να πληροί -ή τουλάχιστον να μπορεί να το κάνει με ελάχιστες μετατροπές- τις προϋποθέσεις για να οδηγείται χωρίς δίπλωμα αυτοκινήτου, εξυπηρετώντας έτσι μια ολοκαίνουρια νέα μερίδα του κοινού, με δίπλωμα ΑΜ για δίκυκλα, στην οποία στοχεύει και το Citroen Ami.

Διαβάστε επίσης – Citroen Ami: Το ηλεκτρικό της νέας γενιάς που δεν χρειάζεται δίπλωμα!


Το Toyota C+pod έχει μήκος μόλις 2.490 χλστ., πλάτος 1.290 χλστ. και ύψος 1.550 χλστ. Έχει ελάχιστο κύκλο στροφής 3,9 μέτρα και χάρη στη χρήση πλαστικού για αρκετά από τα τμήματα του αμαξώματος του, το βάρος περιορίζεται στα 670-690 κιλά, ανάλογα με την έκδοση.

Ο μικρός ηλεκτρικός κινητήρας του C+pod βρίσκεται πίσω και δίνει κίνηση στο πίσω άξονα. H σταθερή ισχύς του φτάνει στους μόλις 3,5 ίππους (12,5 ίπποι η μέγιστη) και η ροπή στα 56 Nm. Τα νούμερα αυτά είναι αρκετά για να ωθήσουν το λιλιπούτειο hatchback έως την ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική των 60 χλμ./ώρα.

Παράλληλα και λόγω της μπαταρίας των 9.06 kWh που βρίσκεται χαμηλά στο πάτωμα, κάτω από τα καθίσματα, η αυτονομία του φτάνει στα 150 χλμ. κατά το πρότυπο WLTC -Class 1-, στο οποίο δεν περιλαμβάνονται μετρήσεις στον αυτοκινητόδρομο. Σε οικιακή πρίζα στην Ιαπωνία (200V/16A) το C+pod χρειάζεται πέντε ώρες για να φορτίσει πλήρως τις μπαταρίες του από άδειες.

Διαβάστε επίσης – Απασφάλισε το αφεντικό της Toyota: “Όσο περισσότερα ηλεκτρικά φτιάχνουμε χειροτερεύουν τα επίπεδα διοξειδίου του άνθρακα.”

Στον στάνταρ εξοπλισμό του νέου ιαπωνικού microcar πόλης περιλαμβάνονται και τα απαραίτητα συστήματα ασφάλειας, όπως το σύστημα ανίχνευσης πεζών και δικυκλιστών, αλλά και σύστημα που αξιοποιεί τους αισθητήρες παρκαρίσματος για να μειώσει τον κίνδυνο επαφής με στατικά αντικείμενα, όπως είναι ένας τοίχος. Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται επίσης το σύστημα τροφοδοσίας εξωτερικών ηλεκτρικών συσκευών έως 1.500 Watts, για να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να τροφοδοτούν συσκευές στην περίπτωση διακοπής ρεύματος στο σπίτι τους.

Το νέο Toyota C+pod θα είναι προς το παρόν διαθέσιμο μόνο στην Ιαπωνία με τιμή εκκίνησης τα 13.043 ευρώ.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: [email protected]