Ειδικότερα και κατά τη διάρκεια του 2023, τα VW ID.3, ID.4, ID.5 και ID.7 θα αποκτήσουν νέα καινοτόμα υλικά στην καμπίνα τους, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για πρώτη φορά στο ID. Buzz.
Διαβάστε επίσης: Απίστευτο ποσό γι’ αυτό το VW Golf GTI του 1992
Για παράδειγμα, η γερμανική εταιρεία θα χρησιμοποιεί ύφασμα κατασκευασμένο από νήμα Seaqual για την επένδυση των καθισμάτων. Το νήμα Seaqual αποτελείται από 10% πλαστικό που έχει συλλεγεί από θαλάσσια απορρίμματα και 90% από ανακυκλωμένο νήμα PES. Έτσι οι εκπομπές CO2 κατά την παραγωγή είναι σχεδόν κατά ένα τρίτο χαμηλότερες από ό,τι στα συμβατικά υλικά επένδυσης.
Η Volkswagen χρησιμοποιεί ήδη ένα σημαντικό αριθμό καινοτόμων υλικών στο εσωτερικό του ID. Buzz, τα οποία θα τοποθετηθούν σταδιακά και στα υπόλοιπα μοντέλα της γκάμας ID.
Διαβάστε επίσης: Στην Ελλάδα το VW ID. Buzz (+τιμές)
Ένα από αυτά τα υλικά είναι το φιλικό προς το περιβάλλον ArtVelours Eco, το οποίο έχει ποσοστό ανακύκλωσης της τάξης του 71%. Επιπλέον, οι επενδύσεις του δαπέδου και του διακοσμητικού ουρανού οροφής του ID. Buzz είναι κατασκευασμένες εξ ολοκλήρου από ανακυκλωμένο πολυεστέρα.
Ανακυκλωμένα πλαστικά μπορούν επίσης να βρεθούν στο μονωτικό στρώμα που καλύπτει τα πατάκια, ενώ το ίδιο ισχύει και για στοιχεία όπως η επένδυση στο κάτω μέρος του αμαξώματος και το εσωτερικών των θόλων.
Η Volkswagen έχει προχωρήσει ένα ακόμη βήμα πιο ένα βιώσιμο μέλλον καθώς δεν χρησιμοποιεί πλέον υλικά όπως το χρώμιο, ως διακοσμητικό φινίρισμα στα πλαϊνά των θυρών, στον πίνακα οργάνων και στο τιμόνι του ID. Buzz, καθώς η παραγωγή του χρωμίου επιβαρύνει το περιβάλλον. Το χρώμιο έχει αντικατασταθεί από ένα υγρής μορφής χρώμα που διαθέτει βιολογικής προέλευσης υλικό και θα βρει τον δρόμο του και για την καμπίνα των υπόλοιπων μοντέλων της σειράς ID.
Μέχρι το 2030 η Volkswagen στοχεύει να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ανά όχημα κατά 40% και η εταιρεία σχεδιάζει να έχει ένα κλιματικά ουδέτερο ισοζύγιο το αργότερο μέχρι το 2050.
Για την επίτευξη των παραπάνω στόχων η Volkswagen αναλύει και βελτιστοποιεί ολόκληρο τον κύκλο ζωής του οχήματος. Από τη βασική έρευνα, την ανάπτυξη και την παραγωγή μέχρι την ανακύκλωση στο τέλος του κύκλου ζωής του. Η Volkswagen προσπαθεί επίσης να υλοποιήσει κλειστούς κύκλους υλικών για όλες τις χρησιμοποιούμενες πρώτες ύλες.