Άκρως ενθαρρυντικά για την Volvo είναι τα αποτελέσματα των παγκόσμιων πωλήσεών της, καθώς τον Ιανουάριο ξεκίνησε με αύξηση σε παγκόσμιο επίπεδο κατά 16,7% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα πέρυσι.
Συγκεκριμένα, η σουηδική μάρκα πούλησε παγκοσμίως 50.679 αυτοκίνητα, ενώ πέρυσι οι πωλήσεις Ιανουαρίου σταμάτησαν στα 43.439 αυτοκίνητα. Το Volvo XC60 ήταν το best seller της με 15.593 πωλήσεις έναντι 11.656 που είχε σημειώσει πέρυσι. Ακολούθησε το Volvo XC40 με 8.113 μονάδες και την τριάδα έκλεισε το XC90 με 6.520 πωλήσεις.
Οι περισσότερες πωλήσεις της Volvo ήρθαν από την ευρωπαϊκή αγορά, στην οποία πωλήθηκαν το 2018 26.195 αυτοκίνητα της σουηδικής μάρκας, ενώ ακολούθησαν Κίνα και Ηνωμένες Πολιτείες με 11.957 και 5.854 μονάδες αντίστοιχα. Και στις τρεις αγορές η Volvo αύξησε τις πωλήσεις της, με την αύξηση στην Ευρώπη όμως να είναι και η μεγαλύτερη αφού έφτασε στο 24,4%.
Σίγουρα στην Volvo έχουν κάθε λόγο να αισιοδοξούν μετά από αυτές τις πωλήσεις και να περιμένουν νέα ρεκόρ για το 2019.