Yamaha: Έτοιμος ο ηλεκτρικός κινητήρας των… 476 ίππων

Η Yamaha έχει πάρει πολύ σοβαρά την εξέλιξη των ηλεκτρικών κινητήρων και μας παρουσιάζει την τελευταία της δημιουργία με απόδοση 476 ίππους.
Yamaha ηλεκτρικός κινητήρας 2021

Με τον ηλεκτρικό κινητήρα να μπαίνει για τα καλά στις ζωές μας το μόνο σίγουρο τα επόμενα χρόνια είναι ότι οι επιδόσεις δεν θα μας απασχολήσουν ξανά, τουλάχιστον στην ίδια έκταση που το έκαναν για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Με σημαντικά χαμηλότερο κόστος σε εξέλιξη και παραγωγή, σε σχέση με ένα θερμικό μοτέρ, ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να βγάλει “τρελά” νούμερα απόδοσης, με διαστάσεις και βάρος που ο εσωτερικής καύσης μόνο να ονειρεύεται μπορεί. Τελευταία “απόδειξη” πάνω σε αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό μοτέρ επιδόσεων που παρουσίασε η Yamaha στην κλάση “των 350 kW” όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, ήτοι των 476 ίππων.

Διαβάστε επίσης: Η BMW θα παράγει ατσάλι με ουδέτερο αποτύπωμα CO2!

Το νέο μοτέρ της Yamaha, η οποία έχει ήδη εξελίξει και προσφέρει σε τρίτους μια ολόκληρη γκάμα ηλεκτρικών μοτέρ με απόδοση από 47 έως 271 ίππους (για δύο και τέσσερις τροχούς), προορίζεται για χρήση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων με τους Ιάπωνες να έχουν ήδη ανοίξει τα βιβλία των παραγγελιών τους.

 

Ο νέος υγρόψυκτος κινητήρας των 800 V της ιαπωνικής εταιρίας βρίσκεται χρονικά στο μέσο της εξέλιξης του. Ξεχωρίζει για τις ακόμη πιο μαζεμένες διαστάσεις του και σύμφωνα με τη Yamaha βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του από πλευράς ενεργειακής πυκνότητας. Ξεχωρίζει παράλληλα για το γεγονός ότι πάνω στην κάσα του έχουν ενσωματωθεί όλα τα ηλεκτρικά και μηχανικά του μέρη, μεταξύ των οποίων ο εναλλάκτης ρεύματος αλλά και το κιβώτιο. Έτσι και σύμφωνα και με τις προδιαγραφές, ο ενδιαφερόμενος κατασκευαστής μπορεί να τοποθετήσει ένα μοτέρ σε κάθε τροχό στο ηλεκτρικό του hypercar για μια συνολική απόδοση 1.904 ίππων…

Διαβάστε επίσης: Το ελαστικό που ανανεώνει τη γόμα του! (+videos)

Με τόσο συμπαγείς διαστάσεις δεν αποκλείεται να δούμε τον συγκεκριμένο κινητήρα να εφαρμόζεται και σε δίτροχο, ένας συνδυασμός που θα έχει σίγουρα τρομερό ενδιαφέρον, με τη Yamaha να αναφέρει επίσης ότι τόσο η απόδοση όσο και οι προδιαγραφές ψύξης του (αέρας ή υγρό) προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του ενδιαφερόμενου.

Η Yamaha θα δείξει το νέο ηλεκτρικό της κινητήρα στη φυσική του μορφή σε έκθεση Μηχανικής που θα πραγματοποιηθεί στη Yokohama της Ιαπωνίας στις 26-28 Μαΐου.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το νέο B-SUV πέτυχε ένα παραγωγικό ορόσημο για την τσέχικη εταιρεία καθώς η παραγωγή του έφτασε τις 100.000 μονάδες μέσα σε λιγότερο από έναν χρόνο....
Οι Γερμανοί αναβάθμισαν τον τρίλιτρο V6 κινητήρα τους με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή και προσφέρει τώρα πιο χορταστικές επιδόσεις και καλύτερη οικονομία καυσίμου....
To νέο Suzuki e Vitara βάζει την ιαπωνική εταιρεία στην εποχή της ηλεκτροκίνησης και θα είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά σε τρείς εκδόσεις με έως...

Ίσως ο πιο εμβληματικός κινητήρα της Audi είναι ο πεντακύλινδρος που παρουσίασε για πρώτη φορά το 1976, στο Audi 100 δεύτερης γενιάς, ο οποίος συνδύαζε...

Το Toyota C-HR+ βρίσκεται στην Ελλάδα, πριν κυκλοφορήσει επίσημα και το κοινό μπορεί να το δει από κοντά χωρίς να χρειάζεται να επισκεφτεί κάποια έκθεση....
Διαθέσιμη στην Ελλάδα είναι η νέα Mercedes GLC με το αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης αρχικά σε τρεις εκδόσεις με κορυφαίο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας....

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Citroen Racing Formula E 2025 Brazilia

Formula E: Ντεμπούτο με βάθρο για αυτόν τον κατασκευαστή

Smart Deals

Το μεγαλύτερο έως σήμερα όφελος από την VW – Σε ποιο μοντέλο φτάνει τα 17.500 ευρώ

Skoda Elroq ορόσημο παραγωγής 2025

0-100.000 B-SUVs σε κάτω από έναν χρόνο – Το best seller που το πέτυχε