Yamaha: Έτοιμος ο ηλεκτρικός κινητήρας των… 476 ίππων

Η Yamaha έχει πάρει πολύ σοβαρά την εξέλιξη των ηλεκτρικών κινητήρων και μας παρουσιάζει την τελευταία της δημιουργία με απόδοση 476 ίππους.

Βρείτε μας στο
Yamaha ηλεκτρικός κινητήρας 2021

Με τον ηλεκτρικό κινητήρα να μπαίνει για τα καλά στις ζωές μας το μόνο σίγουρο τα επόμενα χρόνια είναι ότι οι επιδόσεις δεν θα μας απασχολήσουν ξανά, τουλάχιστον στην ίδια έκταση που το έκαναν για τους κινητήρες εσωτερικής καύσης. Με σημαντικά χαμηλότερο κόστος σε εξέλιξη και παραγωγή, σε σχέση με ένα θερμικό μοτέρ, ο ηλεκτρικός κινητήρας μπορεί να βγάλει “τρελά” νούμερα απόδοσης, με διαστάσεις και βάρος που ο εσωτερικής καύσης μόνο να ονειρεύεται μπορεί. Τελευταία “απόδειξη” πάνω σε αυτό είναι το νέο ηλεκτρικό μοτέρ επιδόσεων που παρουσίασε η Yamaha στην κλάση “των 350 kW” όπως αναφέρει χαρακτηριστικά, ήτοι των 476 ίππων.

Διαβάστε επίσης: Η BMW θα παράγει ατσάλι με ουδέτερο αποτύπωμα CO2!

Το νέο μοτέρ της Yamaha, η οποία έχει ήδη εξελίξει και προσφέρει σε τρίτους μια ολόκληρη γκάμα ηλεκτρικών μοτέρ με απόδοση από 47 έως 271 ίππους (για δύο και τέσσερις τροχούς), προορίζεται για χρήση σε ηλεκτρικά αυτοκίνητα επιδόσεων με τους Ιάπωνες να έχουν ήδη ανοίξει τα βιβλία των παραγγελιών τους.

 

Ο νέος υγρόψυκτος κινητήρας των 800 V της ιαπωνικής εταιρίας βρίσκεται χρονικά στο μέσο της εξέλιξης του. Ξεχωρίζει για τις ακόμη πιο μαζεμένες διαστάσεις του και σύμφωνα με τη Yamaha βρίσκεται στην κορυφή της κατηγορίας του από πλευράς ενεργειακής πυκνότητας. Ξεχωρίζει παράλληλα για το γεγονός ότι πάνω στην κάσα του έχουν ενσωματωθεί όλα τα ηλεκτρικά και μηχανικά του μέρη, μεταξύ των οποίων ο εναλλάκτης ρεύματος αλλά και το κιβώτιο. Έτσι και σύμφωνα και με τις προδιαγραφές, ο ενδιαφερόμενος κατασκευαστής μπορεί να τοποθετήσει ένα μοτέρ σε κάθε τροχό στο ηλεκτρικό του hypercar για μια συνολική απόδοση 1.904 ίππων…

Διαβάστε επίσης: Το ελαστικό που ανανεώνει τη γόμα του! (+videos)

Με τόσο συμπαγείς διαστάσεις δεν αποκλείεται να δούμε τον συγκεκριμένο κινητήρα να εφαρμόζεται και σε δίτροχο, ένας συνδυασμός που θα έχει σίγουρα τρομερό ενδιαφέρον, με τη Yamaha να αναφέρει επίσης ότι τόσο η απόδοση όσο και οι προδιαγραφές ψύξης του (αέρας ή υγρό) προσαρμόζονται στις απαιτήσεις του ενδιαφερόμενου.

Η Yamaha θα δείξει το νέο ηλεκτρικό της κινητήρα στη φυσική του μορφή σε έκθεση Μηχανικής που θα πραγματοποιηθεί στη Yokohama της Ιαπωνίας στις 26-28 Μαΐου.

mm
Ο Θοδωρής Ξύδης είναι συντάκτης Ειδικού Τύπου-δημοσιογράφος από το 2005 μπαίνοντας στο χώρο παράλληλα με τις σπουδές του και έπειτα από μια τριετία στο εξωτερικό, στη λατρεμένη του Σκωτία. Ξεκίνησε την καριέρα του σε καθημερινή οικονομική εφημερίδα αλλά το πάθος του για το αυτοκίνητο και τη μοτοσυκλέτα τον οδήγησε γρήγορα στο σωστό δρόμο. Στο πνεύμα των καιρών, είναι από τους λίγους "υβριδικούς" δημοσιογράφους που αρθρογραφούν και τρέφουν τα ίδια τρυφερά αισθήματα για τους τέσσερις και δύο τροχούς. Έχει εργαστεί στα δημοφιλέστερα περιοδικά και sites μοτοσυκλέτας και αυτοκινήτου φτάνοντας στην θέση και του διευθυντή σύνταξης. Απόφοιτος Επικοινωνίας του New York College και μέλος της Ε.Σ.Π.Η.Τ., με αγάπη για τη φωτογραφία, τα gadgets και για οτιδήποτε έχει τροχούς και... αυτοκινείται! Στη δημοσιογραφική ομάδα του TractioN από το 2019.

E-mail: txidis@traction.gr