Συγκεκριμένα η Yokohama ανακοίνωσε πρόσφατα τη δημιουργία μιας νέας μονάδας ψύξης εγκατεστημένης σε κλειστό χώρο, στο υπερσύγχρονο κέντρο δοκιμών ελαστικών των Ιαπώνων στη νήσο Hokkaido που ξεκίνησε να λειτουργεί το 2015.
Διαβάστε επίσης: Mercedes-AMG: Plug-in σύστημα ηλεκτροκίνησης με “άρωμα” F1
Με μήκος περίπου 100 μέτρα, η μονάδα ψύξης είναι μια από τις μεγαλύτερες του είδους της στην Ιαπωνία. Επιτρέπει τη ρύθμιση της θερμοκρασίας της επιφάνειας πάγου μεταξύ -10 °C και 0 °C, σε θερμοκρασία δωματίου 5 °C. Η πρόσφατα ενισχυμένη εγκατάσταση υποστηρίζει τις δοκιμές ελαστικών χιονιού, σε αξιόπιστες ακριβείς θερμοκρασίες. Επιπλέον, η νέα εγκατάσταση προσφέρει στην Yokohama μια νέα ικανότητα δοκιμών σε πάγο, στις αρχές του χειμώνα. Αυτό επιμηκύνει την εποχική περίοδο κατά την οποία η ιαπωνική βιομηχανία ελαστικών μπορεί να πραγματοποιήσει δοκιμές πέδησης σε πάγο, διευρύνοντας παράλληλα και τον χρόνο Έρευνας και Ανάπτυξης. Κατά συνέπεια, η Yokohama μπορεί να φέρει εις πέρας ένα πολύ διευρυμένο πεδίο δοκιμών στην επιφάνεια πάγου για ελαστικά χιονιού χωρίς καρφιά, για ελαστικά με καρφιά, καθώς και για ελαστικά all-season.
Το κέντρο δοκιμών ελαστικών του Hokkaido δημιουργήθηκε για να επεκτείνει την ικανότητα δοκιμών ελαστικών της Yokohama, σύμφωνα με την στρατηγική της για παγκόσμια επέκταση των δραστηριοτήτων της με ταυτόχρονη εφαρμογή πιο εξελιγμένων μεθόδων αξιολόγησης. Αυτή η στρατηγική απαιτούσε ολοένα και πιο προηγμένες δοκιμές για έναν αυξανόμενο αριθμό χειμερινών ελαστικών.
Διαβάστε επίσης: Το αυτοκίνητο που… καθαρίζει τον αέρα στο πέρασμα του! (+video)
Στις συγκεκριμένες εγκαταστάσεις, η Yokohama δοκιμάζει χειμερινά ελαστικά για επιβατικά αυτοκίνητα, όπως και για φορτηγά και λεωφορεία. Δοκιμάζει επίσης καλοκαιρινά ελαστικά, από την εαρινή έως και την φθινοπωρινή περίοδο.
Η Yokohama εγκαινίασε την εσωτερική εγκατάσταση για δοκιμές στην επιφάνεια του πάγου τον Ιανουάριο του 2018, για να δοκιμάσει χειμερινά ελαστικά σε θερμοκρασίες επιφάνειας που μπορούσε να ελέγξει με μεγάλη ακρίβεια.