Υβριδικές εκδόσεις για 4 μοντέλα της Audi

Η γερμανική φίρμα εφοδιάζει τα μοντέλα της με υβριδικά συστήματα κίνησης και θα παρουσιάσει 4 νέες εκδόσεις στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο

Η “επίθεση” της Audi στον τομέα της ηλεκτροκίνησης συνεχίζεται και οι Γερμανοί, θα παρουσιάσουν στη Γενεύη 4 νέες υβριδικές εκδόσεις. Ο λόγος για τα Audi A8, Audi A7 Sportsback, Audi A6 και Audi Q5, τα οποία θα διαθέτουν επιπλέον ηλεκτροκινητήρα, με αυτονομία που θα ξεπερνά τα 40 χιλιόμετρα. Τα συγκεκριμένα μοντέλα, θα είναι διαθέσιμα στην αγορά κατά τη διάρκεια του 2019 και θα ξεχωρίζουν χάρη στο λογότυπο “TFSI e”.

Ο εκάστοτε αγοραστής θα έχει την ευκαιρία της επιλογής ανάμεσα σε δύο τύπους απόδοσης και εξοπλισμού, τους “Comfortκαι “Sporty”, με την προφανή μεταξύ τους διαφοροποίηση να αφορά στην άνεση ή τον σπορ χαρακτήρα, αντίστοιχα. Όπως έχει ανακοινώσει η Audi, κάθε αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της στο εγγύς μέλλον θα διαθέτει τη χαρακτηριστική κωδική ονομασία “e-tron”. Τα υβριδικά οχήματα που συνδυάζουν κινητήρα βενζίνης με ηλεκτροκινητήρα και είναι ευρύτερα γνωστά ως “plug-in hybrid electric vehicles” (PHEV), διαθέτουν ένα ιδιαίτερα ελκυστικό χαρακτηριστικό. Αυτό είναι πως συνδυάζουν τη δυνατότητα κίνησης χωρίς εκπομπή ρύπων εντός πόλης, με την παραδοσιακή ανεξαρτησία που προσφέρουν οι κινητήρες εσωτερικής καύσης, σε ταξίδια ή διαδρομές μεγαλύτερων αποστάσεων.


Όσον αφορά στα 4 υβριδικά μοντέλα που θα παρουσιάσει η Audi στη Γενεύη, όλα τους θα διαθέτουν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης (TFSI), ενώ μια μπαταρία ιόντων λιθίου, τοποθετημένη στο κάτω μέρος του χώρου αποσκευών, θα φροντίζει για την παροχή ηλεκτρικής ενέργειας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την υποστήριξη του βενζινοκινητήρα από τον ηλεκτροκινητήρα κατά τη διάρκεια της επιτάχυνσης, που θα οδηγήσει σε καλύτερες επιδόσεις στο συγκεκριμένο τομέα. Από την άλλη, το εν λόγω σύστημα θα παρέχει δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας έως και 80 kW κατά το φρενάρισμα, όπως συμβαίνει και με το Audi e-tron. H μπαταρία λιθίου των A6, A7 και A8 αποτελείται από 104 θήκες, που συνδυάζονται σε 8 δομικά στοιχεία αποθηκεύοντας 14,1 kWh ενέργειας, ενώ εκείνη του Q5 έχει την ίδια χωρητικότητα, ωστόσο διαθέτει πρισματικά κύτταρα. Όσον αφορά στα συστήματα μετάδοσης, το Audi A8 θα εξοπλίζεται με αυτόματο κιβώτιο Tiptronic 8 σχέσεων και τετρακίνηση, ενώ τα A6, A7 και Q5 διαθέτουν κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.

Τα αυτοκίνητα θα διαθέτουν τα προφίλ οδήγησης Auto, Hold και EV. Στο Auto, οι δύο κινητήρες θα συνδυάζονται με στόχο την καλύτερη απόδοση, ενώ στο Hold το σύστημα θα φροντίζει να διατηρήσει τα επίπεδα ηλεκτρικής ενέργειας για αργότερα, χρησιμοποιώντας ουσιαστικά τον κινητήρα βενζίνης. Στην περίπτωση που ο οδηγός επιλέξει το EV, τότε τον πρώτο λόγο στη μετακίνηση θα αναλάβει ο ηλεκτροκινητήρας. Πέραν τούτου, ο οδηγός θα μπορεί να διαλέξει μεταξύ ακόμη 4 προφίλ οδήγησης (Comfort, Efficienct, Auto, Dynamic), τα οποία επηρεάζουν αναλόγως τη ρύθμιση των αναρτήσεων, του συστήματος διεύθυνσης και της οδικής συμπεριφοράς του αυτοκινήτου εν γένει. Φυσικά, πολλές θα είναι οι δυνατότητες επιλογής όσον αφορά στην εξωτερική εμφάνιση και τα συστήματα συνδεσιμότητας, που έχουν αναδειχθεί σε “εκ των ων ουκ άνευ” εξοπλισμό των σύγχρονων οχημάτων.

Όσο για τη φόρτιση, αυτή θα γίνεται με εξοπλισμό αντίστοιχο εκείνου που διαθέτει το e-tron. Κάθε υβριδικό μοντέλο θα διαθέτει καλώδια για πρίζες σε βιομηχανικό ή οικιακό χώρο, καθώς και έναν πίνακα ελέγχου. Επιπλέον, η διαχείριση της φόρτισης θα μπορεί να γίνει και από μακριά, μέσω της εφαρμογής myAudi, μέσω της οποίας ο οδηγός θα έχει πλήρη εικόνα για την κατάσταση φόρτισης του αυτοκινήτου.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.
mm
Γεννήθηκε το 1985 στην Αθήνα. Σπούδασε Φιλοσοφία και Ιστορία Επιστημών στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έκανε μεταπτυχιακό στην "Ιστορία και Φιλοσοφία Επιστημών και Τεχνολογίας" (Πανεπιστήμιο Αθηνών και Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο) και ολοκλήρωσε τις σπουδές του με MA στις Ευρωπαϊκές Σπουδές Κοινωνίας, Επιστήμης και Τεχνολογίας (ESST). Από το 2004, έχει συνεργαστεί με περιοδικά και ιστοσελίδες αυτοκινήτου ως συντάκτης, ενώ ήταν μέλος του Γραφείου Τύπου του Ράλι Ακρόπολις από το 2004 έως το 2017. Εντάχθηκε στη δημοσιογραφική ομάδα της εκπομπής και του TractioN Magazine το 2013.

E-mail: [email protected]