Υβριδικό Honda CR-V E:HEV σε έκδοση Sportline

Η Honda διευρύνει την γκάμα του ανανεωμένου και μόνο υβριδικού Honda CR-V E:HEV με τη προσθήκη μιας νέας έκδοσης Sport Line.
Honda CR-V Sportline 2021

Το ανανεωμένο Honda CR-V, το οποίο υιοθετεί την προηγμένη υβριδική τεχνολογία της Honda σε όλες τις εκδόσεις του, αποκτά επίσης νέο λογότυπο e:HEV και γίνεται μέλος της οικογένειας e:TECHNOLOGY, δίπλα το νέο Jazz e:HEV.

Η νέα έκδοση Sport Line παρουσιάζεται με αρκετές αναβαθμίσεις για όλη τη σειρά της πέμπτης γενιάς CR-V. Ο εσωτερικός διάκοσμος έχει ανανεωθεί με τη χρήση ενός μοντέρνου ασημί φινιρίσματος στην κεντρική κονσόλα, στα πάνελ των θυρών και στη χαρακτηριστική γραμμή που διατρέχει το κάτω τμήμα του ταμπλό, πάνω από το ντουλαπάκι. Ένα νέο, κομψό σχέδιο ζαντών αλουμινίου 18” και φιμέ κρύσταλλα διατίθενται τώρα για τα μοντέλα Elegance (SE), ενώ ασύρματη φόρτιση τηλεφώνου έχει προστεθεί στις κορυφαίες εκδόσεις Executive (EX).

Διαβάστε επίσης: Νέο υβριδικό Honda Jazz. Διαθέσιμο στην Ελλάδα και ως Crosstar

Εξωτερικά, η έκδοση Sport Line -διαθέσιμη σε δύο χρωματισμούς, Crystal Black ή Platinum White – ενσωματώνει σκουρόχρωμα στιλιστικά στοιχεία, μεταξύ αυτών, το ένθετο των προβολέων, οι εξωτερικοί καθρέπτες και τα πλαίσια των παραθύρων, ενώ μαύρο φινίρισμα χρησιμοποιείται επίσης στις ζάντες αλουμινίου και τα μπουλόνια.

Τα μοντέλα Sport Line ξεχωρίζουν παράλληλα από το χρωμιωμένο φινίρισμα γύρω από τα φώτα ομίχλης και τη μάσκα, και αντίστοιχες “πινελιές” στον προφυλακτήρα, τις πόρτες και την πίσω πόρτα. Φιμέ κρύσταλλα περιλαμβάνονται στο στάνταρ εξοπλισμό της δικίνητης αλλά και της 4κίνητης έκδοσης.

Στο εσωτερικό το σκούρο ξύλο αντικαθιστά την ασημί επένδυση στην κονσόλα, τα πάνελ των θυρών και πάνω από το ντουλαπάκι, ενώ piano black φινίρισμα εφαρμόζεται στο πλαίσιο του πίνακα οργάνων, του συστήματος infotainment και στη στεφάνη των αεραγωγών. Το τιμόνι, ο επιλογέας σχέσεων και οι χειρολαβές θυρών φέρουν επίσης piano black φινίρισμα, ενώ η μαύρη επένδυση οροφής, η επένδυση στις κολόνες και τα δερμάτινα καθίσματα ολοκληρώνουν την εμπειρία Sport Line.

Το CR-V e:HEV εφοδιάζεται με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα i-VTEC, που αποδίδει μέγιστη ισχύ 145 ίππων στις 6.200 σ.α.λ., και έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα 184 ίππων και 315 Nm ροπής. Το υβριδικό σύστημα πετυχαίνει εκπομπές CO2 από 151 γρ./χλμ. στον μικρό κύκλο του WLTP και κατανάλωση καυσίμου 6,6 λίτρα/100 χλμ. για τις δικίνητες εκδόσεις και εκπομπές 161 γρ./χλμ. και 7.1λίτρα/100 χλμ. στις 4κίνητες. Τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 8,6 δεύτερα (8,9 για το 4κίνητο CR-V) και η τελική ταχύτητα είναι και στις δύο περιπτώσεις 180 χλμ./ώρα.

ΕΤΙΚΕΤΕΣ

ΜΟΙΡΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Την εποχή που οι Ιάπωνες άρχισαν να προκαλούν την ευρωπαϊκή αφρόκρεμα, η... Yamaha έφτιαξε το δικό της 12κύλινδρο supercar, το OX99-11, με τεχνολογία και μοτέρ...
Η Honda βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους και τεχνολογίες για να μειώσει τον αντίκτυπο των δραστηριοτήτων της στα εργοστάσια αλλά και στα ίδια τα μοντέλα της....
Με άνοδο έκλεισε στις ταξινομήσεις η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας στο 10μηνο της χρονιάς με 10 εταιρείες να κερδίζουν την προτίμηση του κοινού....
Η ελληνική αγορά μοτοσυκλέτας παρουσίασε μικρή πτώση και τον Οκτώβριο που μας πέρασε με 10 εταιρείες να καταφέρνουν να ξεχωρίσουν στον στίβο των πωλήσεων....
O Soichiro Honda είχε όραμα, δεν αρκέστηκε απλώς στο να είναι ένας καλός μηχανικός και να κατασκευάζει πιστόνια για την Toyota... και έτσι έφτασε στην...
Το ιαπωνικό SUV ξεχώρισε με την χαμηλή κατανάλωση και την κορυφαία πρακτικότητα! Δείτε τις εντυπώσεις μας, αλλά και το video......

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

Απόσυρση από την Citroen

Νέο πρόγραμμα με οφέλη από τη Citroen – Ισχύει για περιορισμένο αριθμό αυτοκινήτων

Toyota GR GT

Πρώτη “γεύση” από το supercar της Toyota που έρχεται – Υβριδικός V8 και τουλάχιστον 650 ίπποι

Ολυμπία Οδός

Νέες τιμές διοδίων στην Ολυμπία Οδό από το 2026: Πόσο θα κοστίζει το ταξίδι Αθήνα – Πάτρα