Η ώρα για την παρουσίαση του νέου αμιγώς ηλεκτρικού eSprinter πλησιάζει με την Mercedes να βρίσκεται στον τελευταίο κύκλο δοκιμών του νέου επαγγελματικού της μοντέλου σε πραγματικές συνθήκες.
Διαβάστε επίσης – Mercedes: 50 χρόνια για την υπηρεσία οδικής βοήθειας της
Πριν από λίγες εβδομάδες και συγκεκριμένα στις 19 Οκτωβρίου, ένα πρόπαραγωγης eSprinter ολοκλήρωσε μια ειδική οδηγική δοκιμή και διένυσε 475 χιλιόμετρα με μία φόρτιση και χωρίς να φορτίσει ξανά τη συστοιχία μπαταριών του.
Η διαδρομή που πραγματοποιήθηκε από το μουσείο της Mercedes-Benz στη Στουτγάρδη της Γερμανίας ως το αεροδρόμιο του Μονάχου με επιστροφή στο σημείο εκκίνησης. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής το αμιγώς ηλεκτρικό sSprinter σημείωσε μέση κατανάλωση 21,9 kWh, με τη συγκεκριμένη διαδρομή να είναι, σύμφωνα με τη Mercedes, ιδιαίτερα απαιτητική αναφορικά με την κατανάλωση ενέργειας καθώς συνδυάζει οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και δρόμους με ανηφορικές κλίσεις.
Διαβάστε επίσης – Mercedes: Η πατέντα που θα μας σώσει αν δεν λειτουργήσουν τα φρένα
Το όχημα προ-παραγωγής που επιλέχθηκε για τη δοκιμή ήταν μήκους extra-long με υψηλή οροφή, διέθετε την μεγαλύτερη εκ των τριών μπαταριών με τις οποίες θα είναι διαθέσιμο και ο εξοπλισμός του ήταν διαμορφωμένος ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες του κλάδου ταχυμεταφορών (CEP – courier, express, parcel service).
Προκειμένου η δοκιμή να προσομοιάσει με μια πραγματική ταχυμεταφορά μεταξύ Στουτγάρδης και Μονάχου, δεν χρησιμοποιήθηκε κλειστή πίστα δοκιμών αλλά το οδικό δίκτυο της χώρας και το eSprinter προπαραγωγής κινήθηκε τόσο σε αστικούς και επαρχιακούς δρόμους όσο και σε αυτοκινητοδρόμους.
Επιπλέον και σύμφωνα με τους Γερμανούς δεν έγινε προσπάθεια βελτίωσης της τοπογραφίας> Χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η ανάβαση της οροσειράς των Σουαβικών Ιούρα (Swabian Jura), η οποία αφέθηκε σκόπιμα στη διαδρομή. Το μήκος της διαδρομής ήταν 475 χιλιόμετρα, με το χαμηλότερο τμήμα στα 210 μέτρα πάνω από την επιφάνεια της θάλασσας και το υψηλότερο στα 785. Κατά την άφιξη, ο πίνακας οργάνων έδειξε εναπομείνουσα αυτονομία περίπου 20 χιλιομέτρων.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της δοκιμής, ένας επιθεωρητής της TÜV Süd βρισκόταν στη θέση του συνοδηγού δίπλα στον οδηγό της Mercedes. Ως ανεξάρτητος οργανισμός δοκιμών, η TÜV Süd πιστοποίησε ότι στη συγκεκριμένη διαδρομή η κατανάλωση ήταν 21,9 kWh ανά 100 χιλιόμετρα, επιτεύχθηκε με μία μόνο φόρτιση μπαταρίας και το όχημα ήταν σε άριστη κατάσταση.