Σύμφωνα και με την σχετική ανακοίνωση της Ford το σκληροτράχηλο Bronco θα είναι διαθέσιμο στο ευρωπαϊκό κοινό σε αυστηρά περιορισμένο αριθμό αντιτύπων στην hardcore έκδοση Outer Banks και στην Badlands που ξεχωρίζει για τις κορυφαίες ικανότητές της σε ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.
Διαβάστε επίσης: Το νέο Ford Puma τώρα με 24.990 ευρώ και 2,99% επιτόκιο
Οι δύο εκδόσεις, οι οποίες θα κάνουν την εμφάνισή τους και στην Ελλάδα, τροφοδοτούνται από τον V6 EcoBoost κινητήρα των 2,7 λίτρων, ο οποίος αποδίδει 335 ίππους και 563 Nm ροπή και συνδυάζεται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων, ενώ στάνταρ είναι και ο αυτόματος υποπολαπλασιασμός των σχέσεων.
Οι προηγμένες τεχνολογίες κίνησης χαρίζουν επάξια στο νέο Bronco το προσωνύμιο “G.O.A.T.” (Goes Over Any Type of Terrain), συμπεριλαμβανομένων των εξελιγμένων συστημάτων μετάδοσης κίνησης με μακριές και κοντές σχέσεις, του συστήματος Trail Control και των έως και επτά διαφορετικών προγραμμάτων οδήγησης.
Διαβάστε επίσης: Το No. 1 plug-in υβριδικό στην Ευρώπη με τρία χρόνια δωρεάν συντήρηση (+video)
Το Bronco σχεδιάστηκε από την αρχή με χαρακτηριστικά που αναπτύχθηκαν με γνώμονα την απόδοση σε κάθε είδους επιφάνεια. Σε αυτά περιλαμβάνονται οι αφαιρούμενες πόρτες με δυνατότητα αποθήκευσης μέσα στο αυτοκίνητο, τα ενσωματωμένα σημεία στήριξης που προορίζονται για την εγκατάσταση αξεσουάρ, καθώς και εξαιρετικά ανθεκτικά και εύκολα στο καθάρισμα εξαρτήματα και επιφάνειες στην περίπτωση που τα πράγματα αρχίζουν να γίνονται πιο δύσκολα.
Το Bronco θα έρθει στην Ευρώπη στην έκδοση First Edition και θα είναι διαθέσιμο στα επίπεδα εξοπλισμού και προδιαγραφών Outer Banks ή Badlands. Κάθε ένα θα φέρει ένα αριθμημένο σήμα στο εσωτερικό του με τον αριθμό σειριακής παραγωγής, καθώς και μια επιλογή βασικών διαθέσιμων αξεσουάρ, όπως καλύμματα καθισμάτων από νεοπρέν, τσάντες αποθήκευσης για τις πόρτες και μαλακή διχτυωτή οροφή, ανάλογα με την έκδοση του μοντέλου.
Το Bronco Outer Banks είναι εξοπλισμένο με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο μεταφοράς δύο ταχυτήτων που επιτρέπει την εναλλαγή εν κινήσει με το πάτημα του κουμπιού μεταξύ μακριών και κοντών σχέσεων.
Το Bronco Badlands προσθέτει ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης για τον εμπρός άξονα, καθώς και ένα σύστημα αποσύνδεσης της εμπρός αντιστρεπτικής δοκού, εξασφαλίζοντας μέγιστη άρθρωση στην ανάρτηση σε απαιτητικές συνθήκες. Επιπλέον, ένα ηλεκτρομηχανικό κιβώτιο μεταφοράς δύο ταχυτήτων με αυτόματη λειτουργία επιτρέπει την απρόσκοπτη εναλλαγή μεταξύ 2WD και 4WD, ανάλογα με τις συνθήκες, αφήνοντας τον οδηγό απερίσπαστο προκειμένου να συγκεντρωθεί στο δρόμο.
Για να μπορεί να αντιμετωπίζει τις πιο απαιτητικές οδηγικές προκλήσεις, το νέο Bronco είναι δομημένο πάνω σε ένα υψηλής αντοχής ατσάλινο πλαίσιο με επτά εγκάρσια στοιχεία, παρέχοντας μία ισχυρή βάση για σιγουριά και ασφάλεια. Η λύση αυτή επιτρέπει την υιοθέτηση μιας ανάρτησης με διαδρομή 259 χλστ., για ακόμα πιο εντυπωσιακές off-road ικανότητες.
Η ανάρτηση High-Performance Off-Road Stability Suspension (HOSS) αποτελείται από ανεξάρτητα ψαλίδια εμπρός σε συνδυασμό με μεγάλης διαδρομής coil-over ελατήρια, επιλογή που μειώνει το μη αναρτώμενο βάρος έως και 20% συγκριτικά με τις εκδόσεις με άκαμπτο άξονα, ενώ προσφέρει ανώτερη ποιότητα κύλισης και αδιάλειπτη επαφή των τροχών με την επιφάνεια του εδάφους. Πίσω, ένας συμπαγής άξονας πέντε συνδέσμων με προοδευτικά ελατήρια προσφέρονται στάνταρ, σε συνδυασμό με ιδιαίτερα ανθεκτικά στη σκληρή χρήση αμορτισέρ.
Το Bronco Badlands ανεβάζει ακόμα περισσότερο το επίπεδο, διαθέτοντας στάνταρ αμορτισέρ μεταβλητής απόσβεσης υψηλών προδιαγραφών της Bilstein με εξωτερικά δοχεία. Η πρόσθετη χωρητικότητα υγρού παρέχει επιπλέον ψύξη σε δύσκολες συνθήκες, ενώ η δύναμη απόσβεσης αυξάνεται αυτόματα στο τέλος της διαδρομής της ανάρτησης, παρέχοντας ακριβή έλεγχο εκτός δρόμου και ομαλή κύλιση σε συνθήκες κανονικής οδήγησης.
Οι πελάτες που αναζητούν το υψηλότερο επίπεδο off-road απόδοσης μπορούν να εξασφαλίσουν την προστασία των κρίσιμων εξαρτημάτων του αυτοκινήτου με μία προαιρετική προστατευτική ποδιά που παρέχει πλήρη θωράκιση για τον κινητήρα, το κιβώτιο ταχυτήτων, το κιβώτιο μεταφοράς και το ρεζερβουάρ καυσίμου.
Οι διαθέσιμες πλαϊνές ράγες είναι αρκετά ισχυρές για να υποστηρίζουν το βάρος του οχήματος σε ακραίες συνθήκες αναρρίχησης σε βραχώδεις επιφάνειες, οι εκτεθειμένοι γάντζοι ρυμούλκησης εμπρός και πίσω είναι στάνταρ, ενώ μία εσωτερική μπάρα οροφής από ατσάλι βορίου υψηλής αντοχής είναι εξοπλισμένη με ενσωματωμένους πλευρικούς αερόσακους τύπου κουρτίνας, οι οποίοι εξασφαλίζουν απόλυτη αυτοπεποίθηση σε extreme συνθήκες σε συνδυασμό με τους πλευρικούς αερόσακους των καθισμάτων και τους εμπρόσθιους μετωπικούς.