Για να γιορτάσει τις επιτυχίες της στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού η BMW παρήγαγε στον περιορισμένο αριθμό των 200 αντίτυπων μια ειδική έκδοση της M4 (F82) DTM Champion Edition την οποία και παρουσίασε στο κοινό το 2016.
Διαβάστε επίσης: Cupra Formentor VZ5 από την Manhart… για όσους δεν αρκούνται στους 390 ίππους
Αυτό το πολύ σπάνιο σήμερα μοντέλο αποφάσισε να βελτιώσει η γερμανική Manhart δημιουργώντας ένα πραγματικά εντυπωσιακό αποτέλεσμα με σαφείς αναφορές στους αγώνες αυτοκινήτου.
Έναντι της “στάνταρ” συλλεκτικής έκδοσης της προηγούμενης M4, η πρόταση της Manhart ξεχωρίζει αμέσως από τα “Marlboro Motorsport” γραφικά του αμαξώματος που δείχνουν αμέσως την αγωνιστική διάθεση των Γερμανών. Εξωτερικά οι αλλαγές δεν έμειναν μόνο στα γραφικά με την γνωστή εταιρεία βελτιώσεων να προσθέτει στο εμπρός μέρος τα δικά της αεροδυναμικά βοηθήματα, με το νέο σπόιλερ να είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα.
Διαβάστε επίσης: Η Manhart βελτιώνει το ισχυρότερο μοντέλο στην ιστορία της M
Από το ίδιο υλικό είναι φτιαγμένες και οι νέες ποδιές, όπως και η μεγάλων διαστάσεων αεροτομή που τοποθέτησε η Manhart, ενώ νέος και ανθρακονημάτινος είναι ο διαχύτης που έχει τοποθετηθεί στον πίσω προφυλακτήρα. Η εξωτερική εικόνα ολοκληρώνεται από τις νέες μαύρες ζάντες των Γερμανών “Concave One” που φτάνουν σε διάμετρο τις 20 ίντσες με τα ελαστικά να είναι διαστάσεων 255/35 και 295/30 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Οι δίσκοι του συστήματος πέδησης παρέμειναν οι εργοστασιακοί που κατασκευάζοντας από ανθρακονήματα και κεραμικά υλικά με την Manhart να βελτιώνει την ανάρτηση και να προχωρά και στα ενδότερα αναβαθμίζοντας και την απόδοση του κινητήρα.
Ειδικότερα, η τοποθέτηση νέας χαρτογράφησης στην κεντρική μονάδα ελέγχου ήταν απαραίτητη καθώς “συνοδεύτηκε” από νέους υπερσυμπιεστές, νέα εξάτμιση αλλά και νέα εισαγωγή αέρα κατασκευασμένη από carbon. Σε συνδυασμό με τα νέα intercooler, η απόδοση του μοτέρ εκτοξεύτηκε από τους 500 στους 708 ίππους, ενώ ανάλογο άλμα είχαμε και στην μέγιστη τιμή της ροπής που ανέβηκε από τα 600 στα 980 Nm.
Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι περιορισμένες αφού η Γερμανοί δεν ήθελαν να πειράξουν το εργοστασιακό roll cage και τα πολύ όμορφα bucket καθίσματα της Recaro με τα “M” γραφικά. Η μόνη διαφορά εντοπίζεται στην μικρή οθόνη πληροφοριών που έχει αντικαταστήσει έναν από τους αεραγωγούς στο κέντρο του ταμπλό.