Η Hyundai και η Sony Pictures ενώνουν τις δυνάμεις τους και πάλι αυτό το καλοκαίρι στην ταινία “Spider-Man: Across the Spider-Verse”. Η ταινία κινουμένων σχεδίων παρουσιάζει μια ιπτάμενη έκδοση του ηλεκτροκίνητου concept “Prophecy” και το όραμα της εταιρείας για την μελλοντική κινητικότητα. Παράλληλα, μια παγκόσμια καμπάνια marketing θα προβάλλει τα διάσημα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα Ioniq της κορεάτικης εταιρείας.
Διαβάστε επίσης: Πλάνα για την κορυφή των ηλεκτρικών κάνει η Hyundai
Η ταινία “Spider-Man: Across the Spider-Verse” είναι η συνέχεια της βραβευμένης με Όσκαρ ταινίας κινουμένων σχεδίων, “Spider-Man: Into the Spider-Verse” (2018).
Η συνεργασία αποτελεί συνέχεια της παγκόσμιας διαφημιστικής καμπάνιας που η Hyundai Motor υπέγραψε με τη Sony Pictures το 2020 για να αναδείξει το ανθρωποκεντρικό όραμα των Κορεατών για την κινητικότητα μέσω προϊόντων και τεχνολογικών καινοτομιών.
Διαβάστε επίσης: Αλλαγές… “στα σημεία” για το ανανεωμένο Hyundai i20
Οι προηγούμενες συνεργασίες αφορούσαν στις ταινίες “Spider-Man: No Way Home” (2021) με το αμιγώς ηλεκτρικό Ioniq 5 και το SUV Tucson και “Uncharted” (2022) με το Tucson Beast concept και πολλά άλλα αυτοκίνητα παραγωγής.
Στη νέα ταινία, που θα κάνει πρεμιέρα στους κινηματογράφους παγκοσμίως τον ερχόμενο Ιούνιο, το κοινό θα δει στη μεγάλη οθόνη το “Flying Prophecy”, μια έκδοση του πραγματικού πρωτότυπου αυτοκινήτου που ενέπνευσε τη σχεδίαση του Ioniq 6.
Η ταινία παρουσιάζει επίσης αρκετά από τα μελλοντικά concepts κινητικότητας της Hyundai που έχουν σαν σκοπό την αναζωογόνηση των πόλεων, συμπεριλαμβανομένης της προηγμένης εναέριας κινητικότητας (AAM), μιας νέας μορφής κινητικότητας που χρησιμοποιεί τον εναέριο χώρο για τη μείωση του χρόνου των μετακινήσεων καθώς επίσης και ένα αυτόνομο robotaxi που βασίζεται στο Hyundai Pony, το πρώτο μοντέλο παραγωγής της Hyundai Motor. Όλα διαδραματίζονται στο έτος 2099 στην πόλη “Nueva York” του Spider-Verse.