Διεκδικώντας τον τίτλο του ταχύτερου συμβατικού σεντάν στον κόσμο που είναι νόμιμο για χρήση στο δρόμο η Mercedes-AMG GT 63 RIIIx είναι η ολοκληρωμένη δημιουργία της RENNtech που στέλνει τις επιδόσεις του γερμανικού μοντέλου σε άλλο επίπεδο.
Διαβάστε επίσης: Αναβάθμιση στα σημεία για την “μικρή” Mercedes-AMG GT 4-Door Coupe
Στο επίκεντρο των μετατροπών της RENNtech βρέθηκε ο πανίσχυρος τετράλιτρος M177 V8 κινητήρας με τους δύο υπερσυμπιεστές, η απόδοση του οποίου εκτοξεύτηκε από τους 640 στους 1.212 ίππους και τα 1.317 Nm ροπής.
Για να πετύχουν αυτά τα νούμερα απόδοσης οι Αμερικάνοι άλλαξαν τα turbo της Mercedes-AMG GT 63, μεγάλωσαν την εισαγωγή αέρα, ενώ προχώρησαν σε βελτιώσεις και στην τροφοδοσία του καυσίμου. Αλλαγές έχουμε και στο σύστημα εξαγωγής που προέρχεται από την αμερικάνικη εταιρεία, ενώ νέος είναι και ο καταλύτης.
Διαβάστε επίσης: Διαθέσιμο για παραγγελία το νέο Mercedes-Benz eCitan
Οι τροποποιήσεις της RENNtech προχωρούν και στο κιβώτιο με την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισής του να προέρχεται επίσης από τους Αμερικανούς και προσφέρει ταχύτερες αλλαγές σχέσεων, ενώ αναβαθμισμένη είναι και η κεντρική μονάδα ελέγχου, σύμφωνα και με τα νέα δεδομένα απόδοσης.
Έπειτα από αυτές τις αλλαγές η RENNtech κάνει λόγο για 0-97 χλμ./ώρα (0-60 μίλια/ώρα) σε μόλις 2,44 δευτερόλεπτα και 0-161 χλμ./ώρα (0-100 μίλα/ώρα) σε 5,5 δευτερόλεπτα, ενώ για την κάλυψη των 400 μέτρων από στάση χρειάζονται λιγότερα από δέκα δευτερόλεπτα.
Η Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupe RIIIx της RENNtech φέρει παράλληλα ως βελτίωση και ένα ολοκληρωμένο αεροδυναμικό πακέτο που εξελίχθηκε σε περιβάλλον πίστας. Το αεροδυναμικό πακέτο είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα και περιλαβμάνει αλλαγές και στους δύο προφυλακτήρες, πλαϊνές ποδιές, διαχύτη στο πίσω μέρος, αλλά και μια τεράστια αεροτομή που ρυθμίζεται ως προς την κλίση της.
Η εικόνα συμπληρώνεται από τις νέες σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου που φτάνουν στις 21 και 22 ίντσες για τον εμπρός και τον πίσω άξονα αντίστοιχα με τα ελαστικά να έχουν διαστάσεις 275/35 εμπρός και 335/25 πίσω. Δύο σημεία που δεν άγγιξαν οι Αμερικάνοι είναι η ανάρτηση της Mercedes-AMG και το σύστημα πέδησης για την τελευταία μέχρι στιγμής μετατροπή τους, το κόστος της οποίας φτάνει στις Η.Π.Α. στα 87.870 ευρώ.