Στις περισσότερες περιπτώσεις, το ντεπόζιτο καυσίμου στα αυτοκίνητα είναι ένα απλό στην κατασκευή εξάρτημα που δεν έχει κανένα απολύτως ενδιαφέρον. Κάτι τέτοιο, φαίνεται πως δεν ισχύει στην περίπτωση κάποιων hypercars. Στην προκειμένη περίπτωση, το ντεπόζιτο καυσίμου που βλέπετε ανήκει σε μοντέλο της Koenigsegg.
Στα περισσότερα μοντέλα, το ντεπόζιτο έχει “κλασσικό” σχήμα δεξαμενής και βρίσκεται στο κέντρο του πίσω μέρους, ώστε να προστατεύεται από συγκρούσεις. Το συγκεκριμένο, όμως, ανήκει σε hypercar και η σχεδίασή του έγινε προκειμένου να ταιριάζει στο μονοκόκ πλαίσιο. Έτσι, το σχήμα είναι αυτό που βλέπετε στην παραπάνω εικόνα.
Ο Jon Gunner, πρώην τεχνικός της Koenigsegg, εξήγησε για ποιον λόγο έχει σχεδιαστεί κατ’ αυτόν τον τρόπο. “Η δεξαμενή καυσίμου είναι αναπόσπαστο μέρος του ανθρακονημάτινου πλαισίου. Κατασκευάζεται από αλουμίνιο και εξωτερικά φέρει πρόσθετη επιφάνεια. Αυτή εξασφαλίζει ότι δεν θα υπάρχει πρόβλημα σε συστολές και διαστολές, μιας και τα δύο υλικά έχουν διαφορετικό συντελεστή θερμικής διαστολής”, αναφέρει χαρακτηριστικά ο πρώην τεχνικός της Koenigsegg.
Κλείνοντας, τόνισε ότι αυτό το ιδιαίτερο ντεπόζιτο καυσίμου τοποθετήθηκε στα μοντέλα CCX, Agera και Regera της Koenigsegg. Ωστόσο, δεν γνωρίζει αν εξακολουθεί να χρησιμοποιείται στις πιο σύγχρονες Jesko και Gemera. Τώρα, αν αναρωτιέστε ποια είναι η χωρητικότητά του, αξίζει να αναφέρουμε ότι φτάνει στα 70 λίτρα.