Δοκιμάζουμε το SUV με τρεις σειρές καθισμάτων που έκαψε 3,2 λτ. στα πρώτα 100 χλμ.

To τετρακίνητο SUV των Κορεατών έφτασε στα χέρια μας στην Plug-In υβριδική έκδοση, η οποία εξασφαλίζει 50 χλμ. χωρίς σταγόνα βενζίνης...

pornohub
sex videos
mallu sex blonde girlfriend wants to fuck point of view.
Βρείτε μας στο
Hyundai Santa Fe

Η “ναυαρχίδα” των SUV της Hyundai διανύει αισίως την τέταρτη γενιά της και έφτασε η ώρα να την γνωρίσουμε από κοντά. Ο λόγος για το θηριώδες Hyundai Santa Fe, το οποίο προσφέρεται ως full υβριδικό και ως Plug-In υβριδικό. Στα χέρια μας βρέθηκε το δεύτερο, το οποίο αποδίδει συνδυαστικά 265 ίππους.

Επιβλητική εμφάνιση
Ξεκινάμε από την εξωτερική σχεδίαση του ογκώδους SUV, με το βλέμμα να στρέφεται αρχικά στην μεγάλη γρίλια και τα λεπτά φωτιστικά σώματα. Τα τελευταία αποτελούνται από δύο τμήματα στην κάθε πλευρά, με το χαμηλότερο να είναι κάθετα τοποθετημένο… θυμίζοντας δάκρυ. Τα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών και περιμετρικά του αμαξώματος είναι στο χρώμα του αμαξώματος, μια επιλογή που αφορά το προαιρετικό πακέτο “Luxury”, για πρώτη φορά διαθέσιμο στο Santa Fe, ενώ η crossover φιλοσοφία ολοκληρώνεται με την “σεβαστή” απόσταση από το έδαφος και τις ράγες στην οροφή. Μικρότερες αλλαγές εντοπίζονται και στο πίσω μέρος του Santa Fe με τον προφυλακτήρα να είναι επίσης “φρέσκος” σε σχεδίαση και τα φωτιστικά σώματα να έχουν αποκτήσει νέα “εσωτερική” σχεδίαση και να ενώνονται πλέον με μια κόκκινη μπάρα. Αναφορικά με τις διαστάσεις, το μήκος αγγίζει τα 4.785 χλστ., το πλάτος τα 1.900 και το ύψος τα 1.710 χλστ.

Χαοτικοί χώροι ακόμα και για έξι ενήλικες
Όπως ήδη αναφέραμε, το Hyundai Santa Fe προσφέρεται με διάταξη έξι και επτά θέσεων στο εσωτερικό, αμφότερες με τρεις σειρές καθισμάτων. Η έκδοση της δοκιμής ήταν εξαθέσια, με δύο μεμονωμένα καθίσματα στην δεύτερη σειρά, τα οποία φέρουν διακόπτη ώστε γρήγορα να μετακινούνται πιο μπροστά και να μπαίνει εύκολα επιβάτες στην τρίτη σειρά καθισμάτων. Μιας και αναφερθήκαμε στην τρίτη σειρά, αξίζει να τονίσουμε ότι όποιος βρεθεί εκεί μόνο παραμελημένος δεν θα νιώσει. Ο χώρος είναι επαρκής για ενήλικες “normal” αναστήματος, ενώ η Hyundai έχει μεριμνήσει ακόμα και για την ρύθμιση της έντασης κλιματισμού μέσω χειριστηρίων, ενώ δεν απουσιάζουν και οι ποτηροθήκες. Στην δεύτερη σειρά καθισμάτων, το περιβάλλον αποπνέει μια πολυτέλεια, με την έκδοση δοκιμής “Limited” να φέρει θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά και κουρτινάκια. Για οδηγό και συνοδηγού δεν χρειάζονται ιδιαίτερες συστάσεις, εκεί οι χώροι είναι χαοτικοί, υπάρχουν ψυχόμενα και θερμαινόμενα καθίσματα, αλλά και “έξυπνες” θήκες για μικροαντικείμενα. Όσο για τις αποσκευές, ο συνολικός διαθέσιμος όγκος, ανάλογα με την διάταξη δεύτερης και τρίτης σειράς καθισμάτων, ξεκινά από τα 130 λίτρα, αγγίζει τα 782 λτ. μόλις αναδιπλωθεί η τρίτη σειρά και εκτοξεύεται στα 1.649 λίτρα όταν γίνει διθέσιο.


Απαρατήρητο εννοείται πως δεν περνάει και το ψηφιακό περιβάλλον, με το Hyundai Santa Fe να εξοπλίζεται με οθόνη σε ρόλο πίνακα οργάνων πίσω από το τιμόνι. Μέσω αυτής, ο οδηγός λαμβάνει τις απαραίτητες πληροφορίες, ενώ υπάρχουν και οι λεγόμενες “Blind view” κάμερες που διευκολύνουν τις αλλαγές λωρίδας. Το μέγεθός της φτάνει στις 12,3 ίντσες και στο κέντρο υπάρχει η τυπική οθόνη αφής του infotainment μεγέθους 10,5 ιντσών. Περιλαμβάνει μεταξύ άλλων έλεγχο της λειτουργίας του υβριδικού συστήματος, προβολή καμερών 360 μοιρών, αλλά και δυνατότητες ασύρματης συνδεσιμότητας Android Auto και Apple CarPlay.

Με 265 ίππους, αλλά και 3,2 λτ. στα πρώτα 100 χλμ.
Πάμε στο υβριδικό σύστημα της Plug-In έκδοσης, το οποίο αποτελείται από ένα θερμικό μοτέρ χωρητικότητας 1.598 κ.εκ. και έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτεί στους εμπρός τροχούς. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τους 265 ίππους και η μέγιστη ροπή των 304 Nm έρχεται από τις μόλις 1.500 σ.α.λ. Κάπως έτσι, το ογκώδες Hyundai Santa Fe των δύο τόνων είναι σε θέση τα επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα εντός 8,8 δλ. Η δε τελική ταχύτητα φτάνει τα 187 χλμ./ώρα. Την τροφοδοσία του ηλεκτρικού μοτέρ εξασφαλίζει μία μπαταρία χωρητικότητας 13,9 kWh, η οποία φορτίζει πλήρως σε 3μιση ώρες κάνοντας χρήση wallbox 11 kW και επιτρέπει έως 58 χλμ. αυτονομίας (βάσει WLTP) χωρίς να πάρει μπρος ο παλινδρομικός κινητήρας. Στη διάρκεια της δοκιμής διαπιστώσαμε ότι τα 50 χλμ. είναι μία ρεαλιστική τιμή σε αστικό περιβάλλον, όπου η ανάκτηση ενέργειας είναι συχνή. Μόλις αδειάσει η μπαταρία, το σύστημα λειτουργεί υβριδικά. Η Hyundai κάνει λόγο για μόλις 1,6 λτ./100 χλμ. στα πρώτα 100 χιλιόμετρα. Εμείς, όπως αποδεικνύει και η εικόνα, διανύσαμε τα πρώτα 100 χλμ. με μόλις 3,2 λίτρα. Όσο για την “ηλεκτρική” κατανάλωση, αυτή έφτασε στις 13 kWh (κόστος ρεύματος περίπου 5 ευρώ σε δημόσιο φορτιστή και πολύ χαμηλότερο σε οικιακό δίκτυο). Από την άλλη, ξεκινώντας με άδεια μπαταρία, η μέση κατανάλωση φτάνει στα 7,5 λτ./100 χλμ.

Στην πράξη
Το Hyundai Santa Fe διαθέτει όλα εκείνα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα Plug-In υβριδικά μοντέλα. Είναι πολύ ήσυχο μέσα στην πόλη λόγω απουσίας θορύβου κινητήρα, ενώ η ανάρτηση καταφέρνει να “φιλτράρει” τις ανωμαλίες του οδοστρώματος με έναν εκπληκτικό τρόπο, παρά την ύπαρξη ζαντών 19 ιντσών. Σίγουρα σε αστικό περιβάλλον, η κίνηση με ένα τόσο ογκώδες όχημα απαιτεί εξοικείωση, αλλά η ψηλή θέση οδήγησης και οι περιφερειακές κάμερες διευκολύνουν πολύ το έργο του οδηγού. Το τιμόνι έχει το βάρος και την πληροφόρηση που θέλαμε, ενώ η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός από τα φρένα είναι πολύ καλή, σπάνιο για αυτοκίνητο που εξοπλίζεται με σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Παρά το μεγάλο βάρος, η ανάρτηση λειτουργούσε σωστά και σε επαρχιακές διαδρομής, χωρίς να εμφανίζονται έντονες κλίσεις. Το Hyundai Santa Fe ξέρει επίσης να προσαρμόζεται στο κάθε τερέν και σε αυτό βοηθούν τα τρία προγράμματα οδήγησης για άσφαλτο και τα άλλα τρία για πιο “σκληρές” συνθήκες. Όσο για τον κινητήρα, εμφανίζει από χαμηλά την ροπή του διευκολύνοντας την προσπάθεια του οδηγού να κινηθεί γρήγορα. Σε αυτό συμβάλλει και το καλό κιβώτιο, το οποίο διαθέτει και paddles. Τα τελευταία δεν θα φανούν ιδιαίτερα χρήσιμα, αφού με την επιλογή του “Sport Mode” οι αλλαγές γίνονται ακριβώς όταν πρέπει.

Στο ταμείο
Το Hyundai Santa Fe ξεκινά στην Ελλάδα από 50.990 ευρώ στην full hybrid έκδοση. Το Plug-In Hybrid έχει στάνταρ τετρακίνηση και κοστίζει από 61.590 ευρώ. Κλείνοντας να αναφέρουμε ότι ισχύει εργοστασιακή εγγύηση πέντε ετών και απεριορίστων χιλιομέτρων, ενώ για την μπαταρία υψηλής τάσης η εγγύηση διευρύνεται στα οκτώ χρόνια.

tamilsexstories
sex videos nice view on my hungry gaping pussy.
https:/www.auntysextube.com cream pie cravings.